info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

تاسیس بیزینس در اطراف ونکوور روش جدید مهاجرت به بریتیش کلمبیا

هر یک از استان های کشور مهاجر پذیر کانادا همه ساله بر اساس نیازها و معیارهای خود روش های مهاجرت جدیدی را نیز علاوه بر روش های مهاجرت معمول معرفی می نمایند. به همین ترتیب استان بریتیش کلمبیا نیز از اوایل سال 2019 قصد دارد روش جدیدی برای مهاجرت را به مدت محدود 2 سال معرفی نماید. طبق اعلام اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا تاسیس بیزینس در اطراف ونکوور روش جدید مهاجرت به بریتیش کلمبیا می باشد که متقاضیان آن می توانند با تاسیس یک بیزینس یا کسب و کار در اطراف مناطق اصلی و مرکزی شهرهای پرجمعیت استان مانند شهر ونکوور برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام نمایند. اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا این برنامه مهاجرتی را به عنوان مهاجرت کارآفرینی منطقه ای یا Entrepreneur Immigration — Regional Pilot معرفی کرده است.



برای بهره بردن از این روش مهاجرت به کانادا، متقاضیان می توانند پیش از تشکیل پرونده به کشور کانادا و شهر مورد نظر خود در استان بریتیش کلمبیا به صورت یک سفر تحقیقاتی وارد شوند و طرح توجیهی و مطالعات امکان سنجی بسیار کامل و قانع کننده ای در مورد نحوه تاسیس بیزینس جدید در این منطقه را تهیه و تدوین نماند. هنگامی که پرونده فرد متقاضی تشکیل شده و در استان بریتیش کلمبیا بررسی و قبول گردد، دولت مرکزی کانادا به وی و تمامی اعضای خانواده اش یک ویزای اقامت کانادا به مدت 2 سال را اعطا می نماید. وی با این ویزا می تواند به شهر مورد نظر خود در استان بریتیش کلمبیا وارد شده و طرح توجیهی کسب و کار خود را به مرحله عمل برساند و پس از آن قانونا می تواند اقامت موقت خود و خانواده اش را به اقامت دائم کانادا تبدیل نماید و در نهایت به دریافت شهروندی کانادا نایل شود.

 

شرایط مهاجرت کارآفرینی منطقه ای استان بریتیش کلمبیا

- تملک دارایی های منقول و غیر منقول حداقل به ارزش 300 هزار دلار کانادا

- سرمایه گذاری جهت راه اندازی کسب و کار در مناطق و شهرهای واجد شرایط در استان بریتیش کلمبیا به ارزش حداقل 100 هزار دلار کانادا

- ارائه مدرک زبان انگلیسی و اخذ حداقل نمره 4 در آزمون آیلتس

- داشتن حداقل 3 سال سابقه مدیریت

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس  آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم کانادا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

 

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

 
  • تاسیس بیزینس در اطراف ونکوور روش جدید مهاجرت به بریتیش کلمبیا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top