info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اعزام پزشکان برای گذراندن دوره های تکمیلی تخصص های پزشکی (فلوشیپ) به خارج از کشور

پزشکان موفق در کشورمان در زمینه های تخصصی مختلف سعی می کنند در دوره های تکمیلی تخصصی شرکت نمایند که نتیجه آن برای این عزیزان بالا بردن تجربه علمی و عملی، به روز کردن دانش پزشکی و روشهای درمانی جدید؛ و همچنین اخذ مدرک دوره فلوشیپ تخصصی می باشد. از این رو بسیاری از پزشکان عزیز هموطنمان ترجیح می دهند با اخذ پذیرش از یک دانشگاه علوم پزشکی معتبر در خارج از کشور این دوره را در یک کشور پیشرفته بگذرانند. موسسه پرگاس پارس با سال ها تجربه موفق در زمینه اعزام پزشکان برای گذراندن دوره های تکمیلی تخصص های پزشکی (فلوشیپ) به خارج از کشور آماده ارائه خدمات از اخذ پذیرش تا حضور در دوره در کشور مورد نظر به این عزیزان می باشد.



دوره های تکمیلی تخصص های پزشکی یا فلوشیپ در کشورهای مختلف دنیا در دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان های زیرمجموعه آن ها برگزار می شود. عمدتا پزشکان و دندانپزشکان معمولا ترجیح می دهند در کشورهای پیشرفته این دوره ها را بگذرانند. زیرا در کشورهای پیشرفته تر دسترسی به علم روز پزشکی دنیا و جدید ترین متدهای درمانی و همچنین امکان آشنایی با جدیدترین تجهیزات پزشکی فراهم می باشد.

مشتاقان اعزام پزشکان برای گذراندن دوره های تکمیلی تخصص های پزشکی (فلوشیپ) به خارج از کشور لازم است آگاهی داشته باشند که شرکت در این دوره ها به صورت آبزرور است و به همین دلیل این دوره ها را آبزورشیپ پزشکی هم می گویند. این بدین معناست که نباید این دوره ها را با دوره های فوق تخصص پزشکی که به مدرک آکادمیک فوق تخصص منجر می شود یکی دانست. بلکه در پایان این دوره ها به شرکت کنندگان گواهی گذراندن مدت مقرری را به عنوان آبزرور در دانشگاه علوم پزشکی مورد نظر داده می شود.

این دوره ها باید در دانشگاه علوم پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت ایران گذرانده شود؛ طول این دوره ها می تواند از 3 ماه تا 2 سال بر اساس خواست خود شخص متقاضی تعیین گردد. باید در نظر داشت که مزیت دیگر این دوره ها عدم نیاز به یادگیری زبان کشور برگزارکننده دوره است. زیرا تمامی این دوره ها به زبان انگلیسی برگزار می گردد و برای اخذ پذیرش ورود به آن ها نیز نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد. از این رو مشکل خاصی برای ورود به آن ها وجود نخواهد داشت.

کشورهای پیشنهادی برای اعزام پزشکان برای گذراندن دوره های تکمیلی تخصص های پزشکی (فلوشیپ) به خارج از کشور در جدول زیر خدمتتان معرفی شده و با کلیک روی نام هر کشور می توانید شرایط گذراندن دوره های فلوشیپ در آن را مطالعه فرمایید:

 

آلمان

آمریکا

اتریش

اسپانیا

استرالیا

اسلواکی

اسلوونی

انگلیس

ایتالیا

ایرلند

ایسلند

برزیل

بلژیک

پرتغال

ترکیه

چین

دانمارک

روسیه

سوئد

سوئیس

فرانسه

فنلاند

کانادا

کره جنوبی

لهستان

مجارستان

نروژ

نیوزلند

هلند

 

 

 

 

 

نکته مهم : کلیه دوره های فلوشیپ پزشکی در تمامی کشورهای ذکر شده در سایت موسسه پرگاس پارس، به زبان انگلیسی ارائه می گردد و برای شرکت در این دوره ها به هیچ وجه نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد. همچنین حتما لازم نیست پزشکان و دندانپزشکان شرکت کننده در این دوره ها دوره تخصص پزشکی را گذرانده باشند و شرکت پزشکان عمومی و دندانپزشکان عمومی در این دوره ها نیز امکانپذیر است.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه مهاجرتی پرگاس پارس تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • اعزام پزشکان برای گذراندن دوره های تکمیلی تخصص های پزشکی (فلوشیپ) به خارج از کشور



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top