info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

فلوشیپ ارتوپدی چیست؟

یکی دیگر از تخصص های پزشکی ارتوپدی است که انواع متنوعی از دوره های فلوشیپ برای این تخصص وجود دارد. می دانیم دوره های فلوشیپ پزشکی ارائه شده برای هر یک از تخصص های پزشکی در حقیقت در زمینه مباحث اصلی همان تخصص ارائه می گردند. در مورد تخصص ارتوپدی نیز به همین شکل است. بسیاری شاید به درستی نمی دانند فلوشیپ ارتوپدی چیست؟



متخصصان ارتوپدی و حتی پزشکان عمومی می توانند در دوره های انواع فلوشیپ ارتوپدی شرکت کنند که به طور تخصصی به مباحث مهم زیرمجموعه تخصص ارتوپدی می پردازد. این دوره ها به صورت آبزرورشیپ بوده و معادل فوق تخصص نمی باشد. اما برای بالا بردن تجربه و همچنین به روز کردن علم و دانش پزشکان بسیار بسیار کاربردی می باشد. بسیاری به همین جهت ترجیح می دهند دوره های فلوشیپ در خارج از کشور به ویژه کشورهای پیشرفته را بگذرانند. زیرا بدین وسیله می توانند تجربه حضور در سیستم بهداشت و درمان یک کشور توسعه یافته و آشنایی با آخرین متدهای درمانی و مدرن ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا را بدست آورند.

 

انواع فلوشیپ ارتوپدی

همان طور که عرض شد برای بالا بردن مهارت و تجربه، پزشکان ارتوپد می توانند در انواع فلوشیپ ارتوپدی شرکت نمایند. در این دوره ها مباحث مهم در زیرشاخه های ارتوپدی به صورت تخصصی تر و بصورت عملی برای پزشکان ارائه می گردد. در این قسمت به معرفی معمول ترین انواع فلوشیپ ارتوپدی که در سراسر دنیا ارائه می گردد می پردازیم:

فلوشیپ تروما (آسیب های ضربه ای)

فلوشیپ جراحی ارتوپدی اطفال

فلوشیپ آسیب های ورزشی

فلوشیپ آرتروسکوپی (فلوشیپ جراحی بسته مفاصل)

فلوشیپ آرتروپلاستی (فلوشیپ تعویض مفاصل)

فلوشیپ جراحی فلج های مادرزادی و اکتسابی

فلوشیپ جراحی های میکروسکوپی

فلوشیپ جراحی ستون فقرات

فلوشیپ تومورهای اسکلتی عضلانی

فلوشیپ جراحی اعصاب محیطی

فلوشیپ جراحی شانه

فلوشیپ جراحی آرنج

فلوشیپ جراحی دست

فلوشیپ جراحی پا و مچ پا

فلوشیپ جراحی زانو

فلوشیپ جراحی لگن و مفصل ران

 

 

نکته مهم : کلیه دوره های فلوشیپ پزشکی در تمامی کشورهای ذکر شده در سایت موسسه پرگاس پارس، به زبان انگلیسی ارائه می گردد و برای شرکت در این دوره ها به هیچ وجه نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد. همچنین حتما لازم نیست پزشکان و دندانپزشکان شرکت کننده در این دوره ها دوره تخصص پزشکی را گذرانده باشند و شرکت پزشکان عمومی و دندانپزشکان عمومی در این دوره ها نیز امکانپذیر است.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه مهاجرتی پرگاس پارس تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

 

  • فلوشیپ ارتوپدی چیست؟
  • انواع فلوشیپ ارتوپدی
  • فلوشیپ ارتوپدی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top