info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس

امروزه با توجه به شرایط زندگی بشر، یکی از مشاغل بسیار مورد نیاز به ویژه در جوامع پیشرفته، برنامه نویسی می باشد که به همین علت بسیاری از جوانان از سراسر دنیا مشتاق تحصیل در این رشته هستند. امروزه بسیاری از نیازهای انسان به شکلی متفاوت از روش های سنتی و از طریقی مبتنی بر فناوری های نوین تامین می گردد. در اکثر این موارد می توان نقش برنامه نویسان را به شکلی بسیار پر رنگ حس کرد. در واقع می توان گفت اگر برنامه نویسی و برنامه نویسان نبودند، شاید بسیاری از پیشرفت های امروز در زندگی بشر میسر نمی شد. بسیاری از برنامه نویسان از سراسر دنیا و از کشور خودمان برای آینده ای بهتر از نظر زندگی و کار، مهاجرت به سایر نقاط جهان را برای خود برمی گزینند. در واقع برنامه نویسی در کشورهایی که زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در آن ها قوی تر بوده و اکوسیستم کسب و کار برای ایجاد شرکت های مبتنی بر فناوری در آن ها مساعدتر است، بازار کار و آینده بهتری دارد و به همین جهت معمولا برنامه نویسان ترجیح می دهند در چنین کشورهایی اقامت گزیده و کار نمایند. بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها به طور معمول کشورهای اروپای غربی و آمریکا، کانادا؛ استرالیا و نیوزلند می باشند. در ادامه بیشتر به فاکتورهای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویسان در سال 2024 اشاره می کنیم.



بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس

پیش از معرفی چند کشور اصلی که گزینه های اصلی به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها به شمار می روند، لازم است کمی به حرفه برنامه نویسی اشاره نماییم. به طور کلی برنامه نویسان افرادی مسلط به زبان های برنامه نویسی کامپیوتر هستند که برای کامپیوتر و یا سایر دستگاه های دیجیتال و وابسته به سیستم های کامپیوتری کدنویسی می کنند. این کدنویسی ها در واقع به کنترل بهتر سخت افزارها و همچنین قابل استفاده شدن نرم افزارها برای کاربران می انجامد و کمک می کند که بسیاری از فعالیت های انسان ها از این طریق تسهیل شده و بسیاری از نیازهای بشر امروزی با استفاده از این موارد، از روش های سریعتر و راحت تر و همچنین ارزانتر تامین گردد. علاوه بر کدنویسی، طراحی، عیب یابی و پایش نرم افزارها از دیگر وظایف برنامه نویسان است. به طور معمول برنامه نویسان فارغ التحصیلان رشته هایی چون مهندسی کامپیوتر، نرم افزار و فناوری اطلاعات هستند. البته کم نیستند فارغ التحصیلان رشته های دیگر که در آموزشگاه های آزاد به یادگیری برنامه نویسی می پردازند و در نهایت هم در بازار کار گسترده این رشته جذب شده و به موفقیت نیز دست پیدا می کنند.

 

در هر یک از کشورهایی که به عنوان گزینه های بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها در ادامه مطلب ذکر خواهیم کرد، مشاغلی چون طراحی و توسعه دهنده نرم افزار، برنامه نویسی، تحلیلگری نرم افزار، مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات، معماری نرم افزار، مدیریت توسعه نرم افزار، و مهندسی نرم افزار در انتظار این افراد می باشد.

 

جالب اینجاست که بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها بر اساس زبان های برنامه نویسی که با آن کار می کنند هم می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال: بهترین کشورها برای برنامه مهاجرت نویسان جاوا عبارتند از: سوئیس، آمریکا، استرالیا، کانادا، انگلیس، فرانسه، سوئد و همچنین بهترین کشورها برای برنامه مهاجرت نویسان .Net عبارتند از: آمریکا، کانادا، آلمان، هلند، ژاپن.

 

به منظور انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها باید با فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت که علاوه بر شرایط بازار کار رشته کامپیوتر و برنامه نویسی در کشورهای مختلف، میزان درآمد دیگر فاکتور فوق العاده مهم در این زمینه به شمار می رود. در حقیقت افرادی که به مهاجرت کاری می ‌اندیشند، حتما به فکر دستیابی به درآمد بیشتر و سطح رفاه بالاتری برای خود و خانواده شان هستند. از این رو باید حتما کشوری را به عنوان مقصد مهاجرت کاری خود برگزینند که سطح درآمدها با کسر مالیات و سایر کسورات قانونی نسبت به هزینه های زندگی در آن کشور، تناسب بهتری داشته باشد و به عبارت بهتر، رفاه بالاتری برای آنان فراهم گردد. به همین جهت باید میانگین درآمد برنامه نویس ها در کشورهای مختلف، میزان مالیات بر درآمد در کشورهای مختلف و همچنین هزینه های زندگی در این کشورها به طور دقیق مورد مقایسه قرار گیرد و پس از آن مقصد مهاجرت کاری برای فرد متقاضی تعیین گردد.

 

بحث زبان نیز یکی دیگر از اصلی ترین فاکتورها در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها به شمار می رود. زیرا طبیعیست که افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، در کشورهای انگلیسی زبان راحت تر کار پیدا کرده و شرایط راحت تری نیز برای کار خواهند داشت. به همین نسبت برای افرادی که به زبان آلمانی مسلط هستند نیز کار در کشورهایی همچون آلمان و اتریش می تواند مناسب تر باشد.

 

بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویسان کدامند؟

با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف، کانادا، استرالیا، آلمان، انگلستان، آمریکا، هلند، دانمارک، سوئیس، نیوزلند، فرانسه، سوئد، ایرلند و اسپانیا بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویس ها در سال 2024 به شمار می روند.

 

مهاجرت برنامه نویسان به کانادا

کشور کانادا به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت در سراسر دنیا در زمینه فناوری اطلاعات و تکنولوژی های مبتنی بر آن نیز پیشرفت زیادی داشته و می تواند بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها به حساب آید. حتی برنامه مهاجرتی ویزای استارت آپ کانادا نیز توسط دولت این کشور راه اندازی شده تا مشوقی شود برای افراد خلاق و کارآفرین تا کسب و کار خود را در کانادا راه اندازی کنند و در این کشور ارزش افزوده تولید کرده و شغل ایجاد نمایند. اکثر شرکت هایی که بر اساس این برنامه شکل می گیرند شرکت هایی بر پایه تکنولوژی های نوین به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشند. بر این اساس نرخ مهاجرت برنامه نویسان به کانادا نیز سال به سال افزایش پیدا کرده است. مناسب بودن درآمد برنامه نویسان در کانادا مساله مهم دیگری است که موجب شده رشد نرخ مهاجرت برنامه نویسان به کانادا شتاب بیشتری بگیرد.

 

در کانادا محبوب ترین زبان های برنامه نویسی پایتون و روبی هستند که به عنوان مثال هنوز در آلمان جای خود را باز نکرده اند و برنامه نویسان مسلط به این زبان ها می توانند در کانادا شانس زیادی برای پیدا کردن شغل داشته باشند.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در کانادا ر سال 2024: 66 هزار دلار در سال

 

مهاجرت برنامه نویس به استرالیا

استرالیا به طور کلی یکی از کشورهای بسیار مناسب برای مهاجرت متخصصان مشاغل مختلف است. به عنوان مثال آن را به نوعی بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان نیز می شناسند. در مورد برنامه نویسان نیز به همین صورت است و بسیاری آن را بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس نیز می دانند. استرالیا اکوسیستم بسیار مناسبی برای رشد مشاغل مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و از این رو بازار کار برنامه نویسی در این کشور ظرفیت فراوانی دارد و مرتب رو به گسترش نیز می باشد. به همین علت نرخ مهاجرت برنامه نویس به استرالیا نیز در سال های اخیر بشدت بالا رفته است. دیگر علت بالا رفتن نرخ مهاجرت برنامه نویس به استرالیا درآمد مناسب متخصصان برنامه نویسی در این کشور است. در حال حاضر به طور میانگین درآمد برنامه نویسان در استرالیا 70 هزار دلار می باشد که درآمد بسیار خوبی است.

 

در سال های اخیر دولت استرالیا با توسعه زیرساخت های تکنولوژی موفق شده حدود 14 هزار فرصت شغلی در بستر فناوری اطلاعات را ایجاد کند. همچنین در این کشور استارت آپ هایی مبتنی بر فناوری اطلاعات توانسته اند در سال های اخیر رشد روز افزونی داشته باشند و بسیاری از کارآفرینان خلاق از سراسر دنیا نیز از تسهیلات دولت استرالیا در زمینه اعطای اقامت استفاده کرده و کسب و کار فناورانه خود را در این کشور راه اندازی کرده اند که موجب شده فرصت های شغلی در این حوزه بیشتر شده و شرایط مهاجرت برنامه نویس به استرالیا بیش از پیش مهیا گردد.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در استرالیا در سال 2024: 86 هزار دلار در سال

 

مهاجرت برنامه نویس به آلمان

آلمان موتور محرک صنعت و اقتصاد اتحادیه اروپا و یکی از اصلی ترین قدرت های اقتصادی و فناوری دنیا محسوب می شود. این کشور همچنین بیش از 80 درصد مهاجران متخصصی که قصد ورود به کشورهای اتحادیه اروپا دارند را جذب می کند. بر این اساس طبیعیست که بتوان آلمان را بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها حداقل در میان کشورهای اتحادیه اروپا به حساب آورد. اکوسیستم کسب و کار این کشور فرصت بسیار مناسبی را برای رشد و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری های نوین به ویژه فناوری اطلاعات مهیا کرده است. برای افراد مشتاق مهاجرت برنامه نویس به آلمان خالی از لطف نیست که بدانند که در این کشور برنامه نویسان مسلط به زبان های برنامه نویسی سی، سی پلاس پلاس و جاوا بیشترین پیشنهاد کاری را دارند.

 

از دیگر مواردی که مهاجرت برنامه نویس به آلمان را بیشتر مورد توجه و اقبال قرار داده است، هزینه های زندگی در این کشور است. در حقیقت هزینه های زندگی در آلمان در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته چون انگلیس، کانادا، فرانسه، آمریکا و استرالیا بسیار پایین تر است و بعنوان مثال یک فرد مجرد به راحتی با ۱۲۰۰ یورو می تواند در این کشور به زندگی بپردازد.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در آلمان در سال 2024: 63 هزار یورو در سال

 

مهاجرت برنامه نویسان به انگلیس

انگلیس یکی از اصلی ترین قدرت های اقتصادی دنیا به شمار می رود که با وجود دانشگاه های درجه یک در سطح بین المللی که از نظر فناوری اطلاعات نیز سطح بسیار بالایی دارند، می تواند به نوعی بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویسان به حساب آید. اکوسیستم کسب و کار این کشور شرایط مناسبی برای رشد و توسعه استارت آپ های فناورانه را فراهم کرده و اکثر این شرکت ها و استارت آپ ها مبتنی بر فناوری اطلاعات فعالیت می کنند و به همین جهت به نیروی کار متخصص در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر نیاز مبرم دارند. از این رو فرصت مناسبی جهت مهاجرت برنامه نویسان به انگلیس فراهم شده است. نرخ مهاجرت برنامه نویسان به انگلیس به علت مناسب بودن درآمد برنامه نویسان در انگلیس سال به سال افزایش می یابد.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در انگلیس در سال 2024: 42 هزار پوند در سال

 

مهاجرت برنامه نویسان به آمریکا

طبیعتا آمریکا به عنوان کشوری که بیشترین شرکت های بزرگ در زمینه فناوری به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات در آن تاسیس و رشد پیدا کرده اند می تواند بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس به شمار رود. زیرا به علت وجود شرکت های بزرگ نرم افزاری و فناوری در این کشور، فرصت های شغلی فراوانی نیز برای برنامه نویسان مهیاست. اما باید در نظر داشت که بهترین دانشگاه های دنیا در زمینه فناوری اطلاعات نیز در این کشور واقعند و سالانه فارغ التحصیلان نخبه فراوانی از آن ها وارد بازار کار آمریکا می شوند. از این رو رقابت در بازار کار برنامه نویسی در این کشور کار چندان ساده ای نیست و شاید بتوان گفت افرادی که تحصیل در آمریکا در رشته هایی چون فناوری اطلاعات، کامپیوتر، نرم افزار، هوش مصنوعی و ... را گذرانده اند شانس بیشتری برای گرفتن مشاغل مناسب در این شرکت های فناورانه دارند. اما برنامه نویسان نخبه از سراسر دنیا در هر شرایطی برای جذب در این شرکت های بزرگ فناوری شانس دارند. زیرا در این شرکت ها معمولا به دنبال استعدادها بوده و افراد نخبه را رها نمی کنند. پس برای مهاجرت برنامه نویسان به آمریکا علیرغم وجود حدود ۵ میلیون برنامه نویس در این کشور شانس وجود دارد.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در آمریکا در سال 2024: 66 هزار دلار در سال

 

مهاجرت برنامه نویس به هلند

هلند یکی از کشورهای بسیار مناسب برای مهاجرت متخصصان مشاغل فنی و مهندسی به شمار می رود. سطح دانشگاه های این کشور در زمینه رشته های فنی مهندسی نیز بسیار بالاست و صد البته افرادی که قصد دارند به عنوان مهندس وارد بازار کار این کشور شوند، باید دانشی در سطح تقریبا برابر با دانش آموختگان دانشگاه های این کشور داشته باشند و در مورد برنامه نویسان نیز به همین صورت است. بسیاری هلند را بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس نیز می دانند. هلند اکوسیستم بسیار مناسبی برای رشد مشاغل مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و از این رو بازار کار برنامه نویسی در این کشور دورنمای بسیار روشنی دارد. به همین علت نرخ مهاجرت برنامه نویس به هلند نیز در سال های اخیر بشدت بالا رفته است. دیگر علت بالا رفتن نرخ مهاجرت برنامه نویس به هلند، درآمد مناسب متخصصان برنامه نویسی در این کشور است. در حال حاضر به طور میانگین درآمد برنامه نویسان در هلند 5000 هزار دلار در ماه می باشد که درآمد بسیار خوبی است. کمترین میزان درآمد برنامه نویسان در هلند متعلق به افراد با سابقه کاری زیر 1 سال بوده و حدود 2100 یورو است و بیشترین میزان نیز به مهندسان با تجربه تعلق دارد که بیش از 7250 یورو در ماه است. با مقایسه این ارقام با هزینه های زندگی در این کشور می توان دریافت که سطح رفاه بسیار مناسبی در انتظار مشتاقان استفاده از فرصت مهاجرت برنامه نویس به هلند می باشد. بهترین شهر این کشور برای کار برنامه نویسی، شهر آمستردام است و بیشترین فرصت های شغلی برای این عزیزان نیز در این شهر وجود دارد. همچنین باید در نظر داشت که بهترین زبان برنامه نویسی در بازار کار کشور هلند، ویژوال بیسیک است.

 

برنامه نویسان برای کار در کشور هلند به اجازه کار و اجازه اقامت این کشور نیاز دارند. به همین دلیل مشتاقان مهاجرت برنامه نویس به هلند برای دریافت اجازه کار باید ویزای کار و همچنین اجازه اقامت در کشور هلند را دریافت کنند. این افراد می توانند از طریق مجوز مجرد GVVA، بلوکارت اتحادیه اروپا و مجوز کار افراد ماهر یا اسکیل ورکر در این کشور ساکن شده و به کار مشغول شوند.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در هلند: 36 هزار یورو در سال

 

مهاجرت برنامه نویسان به دانمارک

کشور دانمارک در منطقه اسکاندیناوی از دیگر کشورهایی است که در آن به بحث نرم افزار و به طور کلی کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات اهتمام ویژه ای صورت می پذیرد. در این کشور در سال های اخیر استارت آپ های فراوانی که در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کنند راه اندازی شده و به همین جهت فرصت های کاری مناسبی برای مهاجرت برنامه نویسان به دانمارک پدید آمده است. به طور کلی در کشورهای منطقه اسکاندیناوی از جمله دانمارک سطح درآمد و رفاه اجتماعی بسیار مناسب است و مناسب بودن درآمد برنامه نویسان در دانمارک یکی از دلایل اصلی اقبال به مهاجرت برنامه نویسان به دانمارک به شمار می رود.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در دانمارک: 38 هزار کرون دانمارک در ماه

 

مهاجرت برنامه نویسان به سوئیس

سوئیس بعد از آلمان دومین کشور مناسب برای مهاجرت برنامه نویسان در میان کشورهای اتحادیه اروپا می باشد. درآمد برنامه نویسان در سوئیس از همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بیشتر می باشد و همین مورد می تواند مشوق اصلی جهت بالا بودن نرخ مهاجرت برنامه نویسان به سوئیس تلقی گردد. سوئیس کشوری ثروتمند با اقتصادی بسیار پایدار است که سرمایه گذاری مناسبی را در سال های اخیر روی زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام داده و قوانین کسب و کار در این کشور نیز تسهیلات فراوانی برای راه اندازی و توسعه شرکت های مبتنی بر تکنولوژی به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات را مهیا کرده اند. از این رو سال به سال شاهد رشد بیشتر نرخ مهاجرت برنامه نویسان به سوئیس هستیم و به جرات می توان این کشور را بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها، لااقل در میان کشورهای اروپای مرکزی دانست.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در سوئیس در سال 2024: 105 هزار فرانک سوئیس در سال

 

مهاجرت برنامه نویسان به نیوزلند

کشور کوچک نیوزلند در منطقه اقیانوسیه، یکی از دیگر کشورهایی است که برای مهاجرت و کار برنامه نویسان بسیار مناسب می باشد. این کشور از نظر رشد فناوری به شدت به استرالیا شباهت دارد و اکوسیستم کسب و کار و اقتصاد این کشور نیز شرایط بسیار مناسبی را برای راه اندازی و رشد شرکت های فناورانه مهیا کرده است. از این رو می توان استارت آپ های فراوانی را در این کشور یافت که در سال های اخیر بر بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد شده اند و به موفقیت های شگرفی نیز دست یافته اند. طبیعتا با رشد چنین شرکت هایی، فرصت های بیشتری برای مهاجرت برنامه نویسان به نیوزلند نیز مهیا شده است. مورد دیگری که در سال های اخیر موجب رشد نرخ مهاجرت برنامه نویسان به نیوزلند شده، مناسب بودن درآمد برنامه نویسان در نیوزلند است.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در نیوزلند: 72 هزار دلار نیوزلند در سال

 

مهاجرت برنامه نویسان به فرانسه

فرانسه را نیز می توان از بهترین گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس ها دانست. این کشور قدرتمند اروپایی یکی از بهترین اکوسیستم های کسب و کار را برای بیزینس های استارتاپی دارد و با اعطایی ویزای استارت آپ فرانسه به کارآفرینان نوآور، همه ساله عده زیادی از کارآفرینان استارتاپی را نیز جذب می کند تا در این کشور کسب و کار راه بیاندازند. درصد قابل توجهی از کسب و کارهای استارتاپی نیز در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند و در آن ها فرصت های شغلی زیادی برای برنامه نویسان وجود دارد. از این رو می توان وضعیت بازار کار برنامه نویسان در فرانسه را تا سال ها بسیار مناسب دانست. نسبت درآمد برنامه نویسان در فرانسه نیز نسبت به هزینه های زندگی در این کشور اروپایی بسیار خوب است.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در فرانسه: 48 هزار یورو در سال

 

مهاجرت برنامه نویسان به سوئد

سوئد صنعتی ترین کشور منطقه اسکاندیناوی با یک اقتصادی بسیار قوی است که از قدیم الایام یک کشور کاملا مهاجرپذیر به شمار می رفته است. فرصت مهاجرت به این کشور برای متخصصان رشته های مختلف فراهم است و طبیعتا مهاجرت برنامه نویسان به سوئد نیز امکانپذیر است. یکی از دلایل اقبال به مهاجرت برنامه نویسان به سوئد، مناسب بودن درآمد برنامه نویسان در سوئد است.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در سوئد: 46 هزار کرون سوئد در ماه

 

مهاجرت برنامه نویسان به ایرلند

ایرلند بعنوان یک عضو اتحادیه اروپا نیز میزبان کسب و کارهای فراوانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است. این کشور مرکز منطقه ای بسیاری از شرکت های بزرگ مانند گوگل در اروپاست. از این رو می توان انتظار وجود فرصت های شغلی فراوانی برای برنامه نویسان در ایرلند را داشت. همچنین نسبت درآمد برنامه نویسان به هزینه های زندگی در ایرلند نیز بسیار خوب است و این افراد با کار در این کشور می توانند از رفاه مناسبی برخوردار گردند.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در ایرلند: 50 هزار یورو در سال

 

مهاجرت برنامه نویسان به اسپانیا

اسپانیا نیز می تواند گزینه ای مناسب برای مهاجرت کاری برنامه نویسان به شمار آید. در این کشور نیز بازار کار مهندسان کامپیوتر، فناوری اطلاعات و متخصصان برنامه نویسی بسیار مناسب است و برنامه نویسان از درآمد بالایی نسبت به هزینه های زندگی در این کشور برخوردار می شوند.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در اسپانیا: 74 هزار یورو در سال

 

مهاجرت برنامه نویسان به اتریش

کشور اتریش نیز از کشورهای صنعتی اتحادیه اروپا به شمار می رود و طبیعتا به علت وجود شرکت های بزرگ و فناورانه در این کشور، بازار کار فناوری اطلاعات در آن بسیار گسترده بوده و فرصت مناسبی برای مهاجرت برنامه نویسان به اتریش مهیاست. همچنین این کشور با ارائه برنامه ویزای استارت آپ به کارآفرینان خلاق از سراسر دنیا و اعطای اقامت به آنان سعی دارد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری را گسترش دهد. از این رو می توان انتظار داشت روند رو به رشد مهاجرت برنامه نویسان به اتریش ادامه دار باشد. برنامه نویسان می توانند با دریافت کارت قرمز سفید قرمز اتریش اقامت این کشور را نیز بدست آورند.

 

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در اتریش: 63 هزار یورو در سال

 

مهاجرت برنامه نویسان به نروژ

دیگر کشور منطقه اسکاندیناوی که بازار کار مناسبی برای برنامه نویسان دارد، نروژ است. درآمد برنامه نویسان در نروژ حدود 68 هزار دلار برای تازه کاران و حدود 87 هزار دلار برای برنامه نویسان ارشد می باشد. از این رو مهاجرت برنامه نویسان به نروژ از نرخ بالایی برخوردار است. همچنین با رونق بیش از پیش استارت آپ های فناورانه در این کشور که اغلب بر پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات شکل گرفته اند می توان انتظار داشت فرصت های بیشتری برای مهاجرت برنامه نویسان به نروژ ایجاد گردد.

  • میانگین درآمد برنامه نویسان در نروژ: 830 هزار کرون نروژ در سال

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری برنامه نویسان و متخصصان مشاغل دیگر در کلیه کشورهای دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره
اینستاگرام ماکانال ما
  • بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویس
  • بهترین کشور برای مهاجرت برنامه نویسان
  • مهاجرت برنامه نویسان به خارج از کشور
  • بهترین کشورها برای مهاجرت برنامه نویس



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top