info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

پردرآمدترین رشته ها در نیوزلند

کشور زیبا و کوچک نیوزلند در سال های اخیر بعنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا شناخته شده و از بهترین مقاصد مهاجرت تحصیلی نیز به حساب می آید. با اینکه هزینه های تحصیل در دانشگاه های این کشور، مانند سایر کشورهای انگلیسی زبان، بسیار بالاست، اغلب افرادی که مشتاق تحصیل در نیوزلند هستند چون قصد دارند پس از اتمام دوره تحصیل، در بازار کار این کشور مشغول شده و اقامت دائم نیوزلند را نیز بدست آورند، این هزینه را به جان می خرند و این هزینه را توجیه پذیر می دانند. در این مطلب قصد داریم با در نظر گرفتن شرایط بازار کار نیوزلند و میزان درآمدها در این کشور، به معرفی پردرآمدترین رشته ها در نیوزلند بپردازیم.



دانشگاه های این کشور از سطح علمی و رتبه های جهانی فاخری برخوردارند. به همین علت افرادی که به تحصیل در نیوزلند می پردازند، می توانند در کشور استرالیا نیز مشغول به کار شوند. البته معاهده ای که بین دو کشور برقرار است بدین گونه است که افرادی که به تحصیل در استرالیا نیز بپردازند، بتوانند در بازار کار نیوزلند مشغول به کار شوند. این مورد شامل کلیه رشته ها و حتی رشته های علوم پزشکی است و فارغ التحصیلان دانشگاه های هر یک از این دو کشور می توانند بدون نیاز به معادل سازی مدارک، در کشور دیگر مجوز کار دریافت کنند.

 

درآمد پس از تحصیل رشته مدیریت مالی در نیوزلند

این کشور برای مدیران مالی و افرادی که رشته های مرتبط همچون حسابداری و اقتصاد خوانده اند، شرایط بسیار مناسبی دارد. مدیران مالی در این کشور از درآمد و پرستیژ اجتماعی بالایی برخوردارند. این رشته از محبوب ترین و پردرآمد ترین رشته ها در کشور نیوزلند به حساب می آید و متخصصان آن به طور میانگین 250 تا 350 هزار دلار نیوزلند در سال درآمد دارند.

 

درآمد پس از تحصیل مهندسی فناوری اطلاعات در نیوزلند

نیوزلند را می توان از گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندسان کامپیوتر و فناوری اطلاعات نیز دانست. زیرا شرایط بازار کار در این کشور برای مهندسان کامپیوتر و فناوری اطلاعات بسیار مناسب است و به طور میانگین سالانه 200 تا 300 هزار دلار نیوزلند درآمد آنان است. معتبرترین دانشگاه های کشور این کشور برای تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و رتبه جهانی آن ها در سال 2022 عبارتند از: دانشگاه آکلند (با رتبه ای بین 51 تا 100)، دانشگاه ویکتوریا در ولینگتون (با رتبه ای بین 151 تا 200)، دانشگاه کنتربری در کرایس چرچ (با رتبه ای بین 251 تا 300)، دانشگاه اوتاگو (با رتبه ای بین 251 تا 300)، دانشگاه وایکاتو (با رتبه ای بین 301 تا 350)، دانشگاه فناوری آکلند (با رتبه ای بین 351 تا 400) و دانشگاه مسی (با رتبه ای بین 351 تا 400).

 

درآمد پس از تحصیل پزشکی در نیوزلند

رشته پزشکی سالهاست پرطرفدارترین رشته در بین جوانان ایرانی به شمار می رود. بسیاری نیوزلند را بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان به حساب می آورند و بازار کار و میزان درآمد پزشکان در این کشور در مقایسه با اغلب کشورهای دنیا بسیار مناسب است. از این رو، نیوزلند برای تحصیل پزشکی نیز از مقاصد عالی محسوب می شود میانگین درآمد پزشکان در نیوزلند نیز 160 تا 220 هزار دلار آمریکا در سال است. طبیعتا پزشکان متخصص رقم بسیار بیشتری درآمد کسب می کنند. با وجود بالا بودن هزینه تحصیل پزشکی در این کشور، به علت امکان بهره مندی از درآمد بالای رشته پزشکی و دستیابی به اقامت دائم نیوزلند از این طریق، برخی این سختی و تنگنای مالی را به جان می خرند. بهترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل در رشته پزشکی عبارتند از: دانشگاه آکلند (با رتبه 107)، دانشگاه اتاگو (با رتبه 128) و دانشگاه فناوری آکلند (با رتبه ای بین 351 تا 400).

 

درآمد پس از تحصیل حقوق در نیوزلند

این کشور برای وکلا و حقوق دانان نیز شرایط بسیار مناسبی دارد. وکلا و حقوق دانان در این کشور از درآمد و پرستیژ اجتماعی بالایی برخوردارند. این رشته از محبوب ترین و پردرآمد ترین رشته ها در کشور نیوزلند به حساب می آید و متخصصان آن به طور میانگین 100 تا 145 هزار دلار آمریکا در سال درآمد دارند. بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل حقوق عبارتند از: دانشگاه آکلند (با رتبه 66)، دانشگاه ویکتوریا ولینگتون (با رتبه 73)، دانشگاه کنتربری در کرایس چرچ (با رتبه ای بین 151 تا 200)، دانشگاه اتاگو (با رتبه ای بین 151 تا 200) و دانشگاه وایکاتو (با رتبه ای بین 251 تا 300).

 

درآمد پس از تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند

دندانپزشکی هم رشته ای بسیار پولساز در کشور نیوزلند به حساب می آید و بسیاری این کشور را بهترین کشور برای مهاجرت دندانپزشکان می دانند. میانگین درآمد دندانپزشکان در نیوزلند حدود 196 تا 254 هزار دلار آمریکا در سال است. به این علت، با وجود هزینه بالای تحصیل دندانپزشکی در نیوزلند، بسیاری مشتاق تحصیل در این رشته در دانشگاه های این کشور هستند. بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل دندانپزشکی دانشگاه اتاگو می باشد که رتبه 41 را در میان دانشگاه های دنیا در زمینه تخصصی دندانپزشکی داراست.

 

درآمد پس از تحصیل مهندسی عمران در نیوزلند

این کشور برای مهندسان عمران نیز شرایط بسیار مناسبی دارد. مهندسان عمران در نیوزلند به طور میانگین حدود 90 هزار دلار آمریکا در سال درآمد دارند. این کشور را از گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندسان عمران نیز به حساب می آورند. بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل مهندسی عمران عبارتند از: دانشگاه آکلند (با رتبه 40) و دانشگاه کنتربری در کرایس چرچ (با رتبه ای بین 51 تا 100).

 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا و مسائل مربوط به تحصیل رشته های مختلف به ویژه علوم پزشکی و مهندسی و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • پردرآمدترین رشته ها در نیوزلند



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top