info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای فرش نارنجی هلند

آیا شما یا کارکنانتان به طور منظم برای تجارت به هلند سفر می کنید و به ویزای شینگن نیاز دارید؟ شما می توانید با مراجعه به سفارت یا کنسولگری هلند در کشور خود بپرسید که آیا واجد شرایط دریافت ویزای فرش نارنجی هستید یا خیر. این امر باعث می شود تا مسافران تجاری راحت تر بتوانند ویزای فرش نارنجی هلند را اخذ نمایند.



از تاریخ 17 سپتامبر 2022، قانون منع ورود COVID-19 برای مسافران به هلند لغو شده و شما می توانید بدون ارائه مدرک واکسیناسیون، مدرک بهبودی یا نتیجه آزمایش منفی وارد هلند شوید.

 

شرایط اخذ ویزای OCVF هلند

تسهیلات ویزای فرش نارنجی عمدتاً برای کارکنان شرکت هایی است که در حال حاضر یا آینده منافعی در هلند دارند. اما همین شرایط و مزایا می تواند برای انواع دیگر سازمان ها (فرهنگی، علمی، دولتی) و مسافران فردی نیز اعمال شود.

اینکه آیا می توانید از تسهیلات ویزای فرش نارنجی استفاده کنید یا خیر، بستگی به این دارد که کسب و کار شما در کدام کشور مستقر است. در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سفارت هلند یا کنسولگری کل هلند مراجعه نمایید.

شرایط برای دریافت ویزا فرش نارنجی هلند از کشوری با کشور دیگر متفاوت است. شما باید دلیل سفرهای مکرر خود را برای کار اثبات کنید که سفارت یا کنسولگری کل در این خصوص تصمیم می گیرد که آیا شرایط محلی را دارید یا خیر.

همچنین، شما می توانید از طریق ویزای استارتاپ هلند و تحصیل در هلند به اقامت این کشور دست پیدا نمایید.

 

مزایای برنامه فرش نارنجی هلند

- عدم نیاز به ارائه مدارک زیاد برای دریافت ویزای نارنجی هلند

- رسیگی به درخواست ویزای شما با قرار گرفتن در اولویت

- در صورت موجود بودن اطلاعات بیومتریک در سامانه ویزای هلند،فقط نیاز است هر 5 سال یکبار برای ویزا درخواست بدهید

- در برخی از کشورها، برای تحویل درخواست خود نیازی به تعیین وقت قبلی ندارید یا می توانید به یک پیشخوان VIP مراجعه کنید.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب در هلند آماده ارایه مشاوره در خصوص تحصیل، انواع ویزای کاری و اقامت دایم می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای فرش نارنجی هلند



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top