info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

جدیدترین آپدیت های 2022 در زمینه ویزاها و اقامت امارات متحده عربی

کشور امارات متحده عربی چند سالی است که با راه اندازی برنامه های اقامتی مانند ویزای طلایی امارات، توجه ویژه ای به جذب افراد مثمر ثمر برای پیشرفت جامعه امارات داشته است. اما بر اساس آخرین آپدیت ها که دولت امارات در سه ماهه پایانی سال 2022 معرفی کرده و به طور آزمایشی از سوم اکتبر اجرایی شده، اصلاحات گسترده ای در قوانین مهاجرتی این کشور صورت گرفته و اکثر این موارد در زمینه تسهیل ویزای طلایی امارات، اقامت سبز 5 ساله و همچنین در نظر گرفتن مجوزهای ورود جدید از جمله مجوز برای جویندگان کار می باشد. این آپدیت ها، مزایای بیشتری برای اعضای خانواده دارندگان این ویزاها را نیز در بر می گیرد. امارات قصد دارد با ارائه چنین تسهیلاتی، به بهشت افراد نخبه، متخصص و دانشمند و همچنین افراد سرمایه گذار و کارآفرین تبدیل شود.



به طور دقیق تر، افرادی که جزو سرمایه ‌گذاران، کارآفرینان، استعدادهای استثنایی، دانشمندان و متخصصان، دانشجویان و فارغ التحصیلان برجسته، پیشگامان امور بشردوستانه و قهرمانان خط مقدم بهداشت و درمان هستند و ویزای طلایی امارات را به دست می آورند، بدون هیچ مشکلی می توانند همسر و فرزندانشان را بدون در نظر گرفتن سن آن ها، با خود به امارات بیاورند. آنها همچنین می ‌توانند از هر تعداد از کارگران خدمات پشتیبانی (داخلی) حمایت کنند. علاوه بر این، ویزای آنان صرف نظر از مدت زمانی که در خارج از خاک کشور امارات سپری می‌ کنند، معتبر باقی می ‌ماند.

همچنین دولت امارات علاوه بر ویزای طلایی امارات، برنامه ویزای سبز امارات را نیز بعنوان مسیر اقامت 5 ساله جدید برای جذب استعدادها، متخصصان ماهر، فریلنسرها، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان معرفی کرده است. برای این افراد نیز امکان گرفتن اقامت برای همسر و فرزندانشان فراهم شده است.

در به روز رسانی برنامه های مهاجرتی کشور امارات، سن کودکانی که ممکن است اسپانسر شوند به ۲۵ سال افزایش یافته است (در حالی که پیش از این ۱۸ سال بود)، و محدودیت سنی برای دختران مجرد به طور کلی وجود ندارد. به فرزندان تعیین شده بدون در نظر گرفتن سن آنها اجازه اقامت اعطا می‌ شود.

سیستم ویزای جدید کشور امارات متحده عربی، انواع ویزا را برای اهداف مختلف برای ورود به این کشور مدرن و توریستی ارائه نموده است که مواردی مانند پیدا کردن شغل، ورود به تجارت و بازرگانی، و همچنین بازدید از دوستان و اعضای خانواده و ... را در بر می گیرد.

 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و انواع ویزا و مسائل مربوط به اقامت کشورهای مختلف از جمله امارات و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • جدیدترین آپدیت های 2022 در زمینه ویزاها و اقامت امارات متحده عربی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top