info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای طلایی آندورا

ویزای طلایی، اقامت از طریق سرمایه گذاری یا اقامت غیر انتفاعی که به طور رسمی از آن به عنوان اقامت غیر فعال نامبرده می شود یکی از سریع ترین و ساده ترین روش برای اخذ اقامت آندورا به شمار می رود. آندورا یک کشور نسبتاً بسته از نظر مهاجرت محسوب می شود که امتیازات خاصی برای اتباع اسپانیایی، فرانسوی و پرتغالی در نظر گفته اما برای سایر کشور ها قوانین سختگیرانه خود را دارد.در ادامه به تفصیل به شرایط اخذ ویزای طلایی آندورا می پردازیم .



با این حال، ویزای طلایی یا اقامت از طریق سرمایه گذاری آندورا به شما این امکان را می دهد که بتوانید به طور آزادانه در این کشور زیبا زندگی کنید، حتی اگر شهروند غیر اتحادیه اروپا باشید، شانس اخذ اقامت دائم این کشور را خواهید داشت.

 

شرایط اخذ گلدن ویزا آندورا

ویزای طلایی آندورا این امکان را به متقاضیان می دهد که با سرمایه گذاری 400,000 یورویی در آندورا به اقامت این کشور نائل شوند.در واقع، ویزای طلایی آندورا برای مهاجران متمولی طراحی شده است که می خواهند بدون داشتن کار در آندورا و عمدتاً با درآمد غیرفعال خود اقامت و زندگی آرامی تجربه نمایند.

- HWNI( متقاضی دارای ارزش خالص) که با اجاره، سبد سرمایه گذاری، سود بانکی و درآمد حاصل از خارج از آندورا می تواند هزینه های زندگی خود را پوشش دهد.

- افراد بازنشسته ای که تمایل دارند در آندورا بازنشسته شوند و می خواهند به طور کامل از حقوق بازنشستگی خود بهره مند شوند. این آپشن برای برای مهاجران اسپانیایی، پرتغالی یا فرانسوی ایده آل است.

- تجار بین المللی که مایل هستند تجارت بین المللی در خارج از آندورا داشته باشند.

- افرادی که از طریق سرمایه گذاری در جست و جوی خانه دوم هستند.

به طور کلی، ویزای طلایی آندورا شامل سرمایه گذاری تقریباً 400,000 یورویی می شود، علاوه بر این باید ثابت کنید که استقلال مالی دارید.

 

شرایط لازم برای دریافت اقامت غیرفعال آندورا از طریق سرمایه گذاری عبارتند از:

- حداقل 350,000 یورو در در املاک، در یک صندوق مالی ، در اوراق قرضه یا غیره سرمایه گذاری کنید

-ماندن 90 روز در سال در این کشور که انعطاف پذیر می باشد

-ارائه گواهی سلامت روانی

-ارائه بیمه نامه درمانی خصوصی

-ارائه گواهی پزشکی از یک پزشک معتمد در آندورا

-ارائه سپرده ای به ارزش بیش از  50,000 یورو به اضافه10,000  یورو به ازای هر فرد وابسته (برای شریک زندگی یا هر کودکی که در آندورا اقامت دارد)، بایستی نزد اداره مالی آندورا تا زمانی که اقامت غیرفعال وجود دارد قرار داده شود

- اثبات اینکه بیش از 300٪ حداقل دستمزد، در آندورا درآمد دارید که در حال حاضر 1083.33 یورو تعیین شده است.علاوه بر این، اگر وابستگانی دارید، باید 100٪ اضافی دیگر به هر فرد وابسته به این هزینه اضافه کنید

به طور خلاصه، اگر بتوانید گواهی تمکن مالی 400,000 یورویی ارائه دهید، ویزای طلایی آندورا را دریافت خواهید کرد.

ویزای طلایی آندورا مستلزم سرمایه گذاری 350,000 یورویی به اضافه 50,000 یورو سپرده بدون بازپرداخت است که پس از لغو اقامت قابل استرداد است.

احتمالاً بسیاری از نمایندگان یا وکلای مهاجرتی به شما گفته اند که بهترین راه برای دریافت ویزای طلایی آندورا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می باشد که سرمایه گذاری در این زمینه عقلانی و پذیرفته نیست.

راه های زیادی برای دریافت سریع و آسان ویزای طلایی آندورا وجود دارد که قانون بیان می کند حداقل 400,000 یورویی باید سرمایه گذاری شود که می توان در دارایی های زیر این سرمایه گذاری را انجام داد:

- املاک و مستغلات واقع در منطقه شاه نشین آندورا

- خرید سهام از یک شرکت آندوریایی

- خرید بیمه عمر قراردادی با مؤسسات مالی آندورا (مانند Unit Linked).

- ارائه سپرده قابل استرداد بدون بهره از یک موسسه مالی در آندورا (حداقل 50000 یورو از 400000 یورو باید در موسسه مالی واریز شود)

- سرمایه گذاری در صندوقی با ISIN آندورایی در یکی از بانک های شاه نشین آندورا

- بدهی یا ابزار مالی صادر شده توسط یک نهاد آندورایی

 

مدارک لازم جهت گرفتن گلدن ویزای آندورا

 

-ارائه فرم های امضا شده برای افتتاح حساب بانکی

-اصل و کپی پاسپورت متقاضیان

-ارائه صورت حساب بانکی

-ارائه تعهد نامه بانکی

-ارائه مدارکی دال بر اینکه سرمایه شما از کجا به دست آمده و ترانسفر قانونی به بانک صورت گرفته باشد

-گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

-گواهی ازدواج در صورتی که متاهل باشید

-گواهی پزشکی

 

مزایای ویزای طلایی آندورا

اقامت غیرفعال یا ویزای طلایی آندورا با وجود موانع خاص خود مزایا جذابی برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته که شامل این موارد می گردد:

-به جای اقامت 183 روزه در آندورا می توانید 90 روز در سال بمانید

-اداره مهاجرت آندورا به طور دقیق اقامت 90 روزه شما را چک نمی کند

-تمام اتباع خارج از اتحادیه اروپا می توانند از اقامت آندورا بهره مند شوند و امکان مسافرت آزادانه در اسپانیا، فرانسه و پرتغال میسر می باشد

- با اقامت غیرفعال یا ویزای طلای آندورا، دارندگان پاسپورت غیر اتحادیه اروپا (روس، اوکراین، اروگوئه، آرژانتینی و ...) محدودیتی  اخذ در اقامت توریستی آندورا نخواهند داشت و نیازی به ویزای خاصی دیگری نیست

-ویزای طلایی آندورا به شما اجازه می دهد در موسسات مالی بانکی خصوصی سرمایه گذاری کنید

- سرمایه گذاری آسان و  بدون پرداخت مالیات بر سرمایه گذاری خارجی در آندورا برای متقاضیان فراهم است

- پاسپورت آندورا یکی از بهترین پاسپورت های مسافرتی در جهان است که می توانید بدون  ویزا به کشور های اتحادیه اروپا، انگلستان، اکثر کشور های آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی سفر نمایید

شما همچنین می توانید برای ویزای طلایی یونان و ویزای طلایی قبرس درخواست پذیرش بدهید.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص ویزا و اقامت دایم کشورهای مختلف دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای طلایی آندورا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top