info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • بهترین کشور برای مهاجرت دامپزشک

    1399/05/20 - 17:22:35
    بهترین کشور برای مهاجرت دامپزشک

    رشته دامپزشکی یکی از از رشته های بسیار پرکاربرد در سراسر دنیا به حساب می‌ آید که البته بازار کار آن در کشورهای مختلف شرایط متفاوتی دارد. به عنوان مثال در کشورهایی که که به عنوان تولید کننده گوشت و محصولات لبنی شناخته می شوند و در صادرات این محصولات حرف زیادی برای گفتن دارند، قطعا بازار کار رشته دامپزشکی بهتر از کشورهایی است که تولیدات دامی چندانی ندارد. همچنین در سالهای اخیر در بسیاری از کشورهای دنیا فرهنگ نگهداری حیوانات خانگی در منزل به شدت فراگیر شده و طبیعتاً در کشورهایی که این فرهنگ بیشتر نهادینه شده است، نیاز به دامپزشک نیز بیشتر حس می شود. بسیاری از دامپزشکان هموطن ما برای دستیابی به شرایط زندگی و درآمد بهتر و همچنین آینده بهتر برای خود و خانواده شان به مهاجرت به سایر کشورها می اندیشند. البته باید در نظر داشت که نباید مهاجرت را به عنوان یک هدف در نظر گرفته شود، بلکه باید مهاجرت به عنوان وسیله ای برای دستیابی به زندگی بهتر باشد. به همین جهت پیش از هر گونه اقدامی برای مهاجرت، این عزیزان باید به خوبی تحقیق کرده و با توجه به شرایط خود بهترین کشور برای مهاجرت دامپزشک را گزینش نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • موسسه فناوری بمبئی هند

    1399/05/15 - 20:17:28
    موسسه فناوری بمبئی هند

    بهترین دانشگاه کشور هندوستان دانشگاه بمبئی می باشد که در زبان انگلیسی Indian Institute of Technology Bombay خوانده شده و به اختصار با نام IITB شناخته می شود. این دانشگاه که یک دانشگاه دولتی به شمار می ‌آید در محله ای در شمال شرق بمبئی به نام پوای در ماهاراشترای هند واقع شده است. این دانشگاه پس از موسسه فناوری کاراگپور دومین دانشگاه قدیمی هند به شمار می رود که با کمک یونسکو و اتحاد جماهیر شوروی راه اندازی شد. تاسیس موسسه فناوری بمبئی هند به سال ۱۹۵۸ میلادی باز می گردد و در طول این دوران این دانشگاه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی با رشد روزافزون مواجه شده و امروزه با در اختیار داشتن بیش از ۶۰۰ عضو هیئت علمی، به بیش از از ۱۰ هزار دانشجوی خود خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می نماید. از این تعداد دانشجویان، بیش از ۴ هزار نفر در مقطع کارشناسی، نزدیک به ۳ هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد، و تقریباً ۳ هزار نفر نیز در مقطع دکترا به تحصیل مشغول هستند.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت کارآفرینی استان منیتوبا کانادا

    1399/05/12 - 22:33:48
    مهاجرت کارآفرینی استان منیتوبا کانادا

    برای کارآفرینان و سرمایه گذاران مشتاق سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در استان منیتوبا، برنامه مهاجرت کارآفرینی استان منیتوبا کانادا با نام Business Investor Stream یک فرصت ایده آل می باشد. در قالب این برنامه مهاجرتی مدیران، کارآفرینان، تاجران، مزرعه داران و کلیه سرمایه‌ گذاران واجد شرایط از سراسر دنیا می ‌توانند با راه اندازی یا خرید یک کسب و کار در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، تجارت و صنعت و یا حتی شراکت در یک کسب و کار موجود در این استان به ویزای کار کانادا دست پیدا کنند که در نهایت و با گذشتن زمان و پس از راه اندازی کسب و کار و پرداخت مالیات پس از چند سال به اقامت دائم کانادا ختم خواهد شد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه کپنهاگ دانمارک

    1399/05/08 - 22:49:48
    دانشگاه کپنهاگ دانمارک

    بهترین و قدیمی ترین دانشگاه و مرکز تحقیقاتی کشور دانمارک دانشگاه کپنهاگ می باشد که در زبان دانمارکی Københavns Universitet و در زبان انگلیسی University of Copenhagen خوانده می شود. تاسیس دانشگاه کپنهاگ دانمارک به سال ۱۴۷۹ میلادی باز می گردد. این دانشگاه در حال حاضر بیش از ۳۷۵۰۰ دانشجو را میزبانی می ‌کند که حدود ۲۱ هزار نفر از آنان در مقطع کارشناسی، ۱۴ هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد، و باقی در مقطع دکتری به تحصیل مشغول هستند. نکته جالب اینجاست که اکثریت دانشجویان دانشگاه کپنهاگ دانمارک را دانشجویان دختر تشکیل می دهد. تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه بیش از ۵۳۰۰ نفر و کادر اجرایی و اداری آن نیز بیش از ۴۱۰۰ نفر می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • مقایسه اقامت تمکن مالی اتریش و یونان

    1399/05/02 - 21:08:15
    مقایسه اقامت تمکن مالی اتریش و یونان

    مهاجرت به عنوان یک هدف نمی تواند امری درست و منطقی به حساب آید. قطعاً باید برای انجام این کار اهداف دیگری از جمله رسیدن به شرایط کاری مناسبتر، درآمد بهتر، فرصت تحصیل برای فرزندان در دانشگاه های درجه یک، و غیره را نیز در نظر گرفت تا بتوان مهاجرت را دارای توجیه به حساب آورد. همچنین برای مهاجرت روش های فوق العاده متنوعی وجود دارد که در بسیاری از آنها متقاضیان باید سرمایه گذاری نسبتا قابل توجهی را در کشور مقصد مهاجرت خود انجام دهند تا امکان اخذ اقامت را داشته باشند. اما در برخی کشورها به ویژه کشورهای عضو اتحادیه اروپا فرصت اخذ اقامت از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی وجود دارد که یکی از کم ریسک ترین روشهای اخذ اقامت سایر کشورها و مهاجرت به حساب می آید. در این روش که سریع ترین روش اخذ اقامت اروپاست، متقاضی لازم نیست سرمایه کلانی را به کشور مقصد مهاجرت خود منتقل کند و به همین جهت سرمایه ‌وی در معرض ریسک و مخاطره قرار نمی گیرد. کشورهای مختلفی به ویژه در منطقه اروپا ارائه دهنده این روش مهاجرت هستند که مهم ترین آنها فرانسه، اتریش، اسپانیا، پرتغال، و یونان می باشند. مکانیسم اعطای اقامت در تمامی کشورهای ارائه دهنده اقامت تمکن مالی تقریباً یکسان است. تفاوت معمولاً در میزان درآمدی است که برای اعطای این نوع اقامت، متقاضیان باید به اثبات برسانند. در این مطلب به طور ویژه به مقایسه اقامت تمکن مالی اتریش و یونان می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه زاگرب کرواسی

    1399/04/31 - 22:18:51
    دانشگاه زاگرب کرواسی

    دانشگاه زاگرب به عنوان قدیمی ترین، بزرگترین و معتبر ترین دانشگاه کشور کرواسی در سال ۱۶۶۹ میلادی در شهر زاگرب پایتخت جمهوری کرواسی فعلی تاسیس شده است. دانشگاه زاگرب کرواسی در حال حاضر بیش از ۸۰۰۰ عضو هیئت علمی داشته و میزبان بیش از ۷۳ هزار دانشجو است. اکثریت این دانشجویان را دانشجویان مقطع کارشناسی تشکیل می دهند و حدود ۸ هزار نفر از آنان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و نزدیک به هزار نفر از آنان نیز دانشجوی مقطع دکترا می باشند.

    ادامه مطلب ...
  • مدرسه پلی تکنیک پاریس فرانسه

    1399/04/28 - 20:32:46
    مدرسه پلی تکنیک پاریس فرانسه

    یکی از بهترین دانشگاه های کشور فرانسه که از نظر قدمت نیز کهن ترین دانشگاه فنی مهندسی این کشور به شمار  میرود اکول پلی تکنیک پاریس یا  به معنای مدرسه پلی تکنیک پاریس می باشد که در تمامی رنکینگ های بین المللی همه ساله رتبه‌ای شاخص و فاخر را در میان دانشگاه‌های دنیا از آن خود می‌کند. مدرسه پلی تکنیک پاریس فرانسه یکی از گرند اکول ها یا مدارس بزرگ این کشور به حساب می‌آید که تاسیس آن به سال ۱۷۹۴ میلادی بر می گردد و دو سال اول را در محله لاتین شهر قرار داشت و سپس به منطقه پالزو منتقل شد

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه اوپسالا سوئد

    1399/04/25 - 23:00:25
    دانشگاه اوپسالا سوئد

    یکی از از معتبر ترین و قدیمی‌ ترین دانشگاه های منطقه اسکاندیناوی که یک دانشگاه دولتی پژوهشی در کشور سوئد به حساب می آید، دانشگاه اوپسالا می باشد که در سال ۱۴۷۷ میلادی در شهر اوپسالا، چهارمین شهر بزرگ کشور سوئد، در ۷۰ کیلومتری شمال استکهلم، تاسیس شده است. دانشگاه اوپسالا سوئد هم اکنون با بیش از ۴۷۰۰ هیئت علمی و بیش از ۲۳۰۰ کارمند اجرایی ظرفیت ارائه خدمات آموزشی به بیش از از ۴۴ هزار دانشجو را دارد. در حال حاضر تعداد دانشجویان دانشگاه اوپسالا سوئد بیش از ۴۳۵۰۰ نفر است که بیش از از ۳۴ هزار نفر از آنان دانشجویان مقطع کارشناسی هستند و حدود ۲۳۰۰ دانشجو نیز در مقطع دکترا در این دانشگاه به تحصیل می پردازند. بیش از 6000 دانشجوی مشغول به تحصیل در دانشگاه اوپسالا را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند.

    ادامه مطلب ...
  • مقایسه اقامت تمکن مالی پرتغال و فرانسه

    1399/04/23 - 23:53:42
    مقایسه اقامت تمکن مالی پرتغال و فرانسه

    برای مشتاقان اخذ اقامت سایر کشورها و مهاجرت، انتخاب راهی که کمترین میزان ریسک و در مخاطره قرار دادن سرمایه را در پی داشته باشد، مطلوب ترین گزینه به شمار می رود. اگر فردی از طریق سرمایه‌ گذاری در ثبت شرکت یا سرمایه گذاری در خرید ملک یا حتی تحصیل در کشورهایی که هزینه تحصیل در آنها بالاست قصد اخذ اقامت دائم داشته باشد، بخش قابل توجهی از سرمایه خود را باید به کشور مقصد منتقل کند که مخاطرات خاص خود را دارد. اما روش دیگری که در اصطلاح به اخذ اقامت از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی شناخته می شود و در زبان انگلیسی آن را Financial Independent Person Resident Permit یا بطور خلاصه FIP می نامند، نیز وجود دارد که در ان به هیچ وجه نیاز نیست متقاضی سرمایه خود را به کشور مقصد منتقل کرده و برای اخذ اقامت، سرمایه گذاری کلانی انجام دهد. در واقع در این روش به هیچ وجه به خرید ملک یا راه اندازی کسب و کار و پرداخت مالیات به دولت کشور مقصد مهاجرت الزامی وجود ندارد و فقط متقاضی باید اثبات کند که در داخل کشور خود درآمدی ماهانه به صورت ثابت در اختیار دارد که از حداقل تعیین شده توسط کشور مقصد بالاتر است و با این درآمد می ‌تواند زندگی خود و همسر و فرزندانش را در در آن کشور بگذراند و به پیدا کردن کار و حمایت های اجتماعی در آن کشور نیازی نخواهد داشت. در این روش در ابتدا اقامت های یک یا دو ساله به متاضیان و خانواده آنان اعطا می شود و پس از چند سال شانس اخذ اقامت دائم کشور مقصد را به دست می ‌آورند. این روش اخذ اقامت، بیشتر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا معمول است و معروف ترین کشورهای ارائه دهنده آن عبارتند از: فرانسه، اتریش، یونان، پرتغال و اسپانیا. مکانیزم اعطای اقامت از طریق این روش در کلیه این کشورها یکی است و فقط تفاوت های جزئی وجود دارد که در این مطلب به طور ویژه به مقایسه اقامت تمکن مالی پرتغال و فرانسه با ذکر شرایط هر یک می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه مالایا مالزی

    1399/04/21 - 23:24:02
    دانشگاه مالایا مالزی

    یکی از بهترین دانشگاه های قاره آسیا که برترین ‌دانشگاه کشور مالزی نیز به شمار می رود، دانشگاه مالایا یا University of Malaya نام دارد که آن را با نام اختصاری دانشگاه UM نیز می شناسند. دانشگاه یو ام مالزی اولین و قدیمی ترین دانشگاه این کشور بوده و در جنوب غربی شهر کوالالامپور واقع شده است. تاسیس دانشگاه UM مالزی به هشتم اکتبر سال ۱۹۴۹ میلادی باز می گردد و در واقع می توان این دانشگاه را در مقایسه با بسیاری از دانشگاه های معتبر بین ‌المللی دانشگاهی کاملا جوان دانست. اما رتبه بین المللی دانشگاه مالایا مالزی از بسیاری از دانشگاه‌ های معتبر دنیا و حتی دانشگاه های قدیمی و دارای اعتبار قاره اروپا بهتر است.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top