info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند

    1399/01/20 - 10:19:59
    معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند

    کشور نیوزلند بعنوان کشوری مهاجرپذیر که سیستم بهداشت و درمان بسیار مناسبی دارد، از مقاصد اصلی مهاجرت پرسنل بخش سلامت از جمله داروسازان به حساب می آید. اما پرسنل بهداشت و درمان به طور کلی و بالاخص داروسازان برای ورود به بازار کار این کشور و دریافت مجوز کار در این رشته های تخصصی حتما باید مدارک تحصیلی خود را برای معادل سازی ارائه دهند. در واقع بدون انجام فرآیند معادل سازی مدرک داروسازی در نیوزلند یا ارزشیابی مدارک تحصیلی داروسازی در نیوزلند، شانسی برای داروسازان تحصیل کرده در دانشگاه های کشورهای دیگر برای کار در نیوزلند وجود نخواهد داشت.

    ادامه مطلب ...
  • اعزام پزشکان برای گذراندن دوره های تکمیلی تخصص های پزشکی (فلوشیپ) به خارج از کشور

    1399/01/15 - 14:15:56
    اعزام پزشکان برای گذراندن دوره های تکمیلی تخصص های پزشکی (فلوشیپ) به خارج از کشور

    پزشکان موفق در کشورمان در زمینه های تخصصی مختلف سعی می کنند در دوره های تکمیلی تخصصی شرکت نمایند که نتیجه آن برای این عزیزان بالا بردن تجربه علمی و عملی، به روز کردن دانش پزشکی و روشهای درمانی جدید؛ و همچنین اخذ مدرک دوره فلوشیپ تخصصی می باشد. از این رو بسیاری از پزشکان عزیز هموطنمان ترجیح می دهند با اخذ پذیرش از یک دانشگاه علوم پزشکی معتبر در خارج از کشور این دوره را در یک کشور پیشرفته بگذرانند. موسسه پرگاس پارس با سال ها تجربه موفق در زمینه اعزام پزشکان برای گذراندن دوره های تکمیلی تخصص های پزشکی (فلوشیپ) به خارج از کشور آماده ارائه خدمات از اخذ پذیرش تا حضور در دوره در کشور مورد نظر به این عزیزان می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری

    1399/01/15 - 03:53:38
    اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری

    برای مشتاقان مهاجرت، روش هایی که به کمترین میزان از سرمایه گذاری نیاز دارند بیشتر مورد توجه است. علاقه مندان اخذ اقامت اروپا گزینه های زیادی برای انتخاب دارند که یکی از بهترین موارد در میان آن ها، برنامه اخذ اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری است که سال به سال متقاضیان آن بیشتر می شود. اولا باید در نظر داشت کشور فرانسه یکی از بهترین و قدرتمندترین کشورهای صنعتی در سطح اروپا و جهان به شمار می آید و طبیعتا اخذ اقامت آن، آن هم بدون نیاز به انتقال سرمایه زیاد به این کشور یک فرصت استثنایی می باشد. از این رو در این مطلب به طور مشروح به توضیح برنامه اخذ اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه آکلند نیوزلند

    1399/01/14 - 14:06:19
    دانشگاه آکلند نیوزلند

    بزرگترین، معتبر ترین و به طور کلی معروف ترین دانشگاه کشور نیوزلند، دانشگاه آکلند یا University of Auckland می باشد که در شهری به همین نام در جزیره شمالی کشور نیوزلند قرار گرفته است. بر اساس اعلام کلیه سیستم های رتبه بندی این دانشگاه همواره رتبه ای بین 100 دانشگاه برتر دنیا را به خود اختصاص داده و برترین دانشگاه این کشور نیز بوده است. تاسیس دانشگاه آکلند نیوزلند به سال 1883 میلادی بر می گردد. لازم به ذکر است که دانشگاه آکلند نیوزلند تنها دانشگاه این کشور است که به عضویت دانشگاه های گروه 21 درآمده و در حال حاضر با 265 دانشگاه معتبر دنیا تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی دارد. این دانشگاه پیشرو تحقیقاتی، تا کنون بیش از 600 تن از برترین محققین را به مجامع علمی دنیا معرفی کرده است. بودجه تحقیقاتی این دانشگاه بسیار بالا بوده و همچنین این دانشگاه با قراردادهای متعددی که برای پژوهش های کاربردی با ارگان های دولتی و کمپانی های بزرگ دارد، همه ساله بیش از 100 میلیون دلار از راه تحقیقات درآمدزایی می کند که حتی از میزان درآمد دانشگاه های کشور استرالیا نیز بسیار بالاتر است.

    ادامه مطلب ...
  • کار پرستاری در قطر

    1399/01/14 - 03:56:09
    کار پرستاری در قطر

    یکی از کشورهای منطقه خاور میانه و حوزه خلیج همیشه فارس که در سال های اخیر با رشد اقتصادی مناسب و همچنین گسترش فرصت های شغلی موجود در بازار کار روبرو بوده؛ قطر می باشد. این کشور با سرمایه گذاری کلان داخلی و جذب سرمایه گذاران از سراسر دنیا اقدامات بسیار موثری در زمینه توسعه زیرساخت های خود در همه زمینه ها داشته است. برنامه توسعه متوازن که در این کشور در حال اجراست، بخش سلامت و بهداشت و درمان را نیز به شدت مد نظر قرار داده و در حال حاضر دارای زیرساخت های بسیار مناسب و مدرنی از نظر بهداشت و درمان و سلامت می باشد. افزون بر امکانات موجود، توسعه بیش از پیش زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان، مسئولین این کشور را بر آن داشته که متخصصان رشته های مختلف علوم پزشکی از سراسر دنیا از جمله پرستاران را برای کار در این کشور جذب نمایند. زیرا علاوه بر وجود زیرساخت های مناسب و مدرن، به نیروی انسانی متخصص و کارآمد نیز برای بهبود نظام سلامت این کشور نیاز است. از این رو شرایط کار پرستاری در قطر برای هموطنان عزیزمان مهیاست.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای 491 استرالیا

    1399/01/13 - 14:42:18
    ویزای 491 استرالیا

    بعد از برداشته شدن ویزای ۴۸۹ استرالیا، یکی از ویزاهایی که جایگزین آن اعلام شده ویزای ۴۹۱ استرالیاست که در مقایسه با ویزای ۴۸۹ استرالیا، گستردگی بیشتری در تعداد رشته های مورد نیاز اعلامی و ظرفیت را داراست. ویزای ۴۹۱ استرالیا یا همان ویزای (موقت) تخصصی با اسپانسرشیپی مناطق کم جمعیت و یا فامیلی است. به واسطه این ویزا فرد می تواند به مدت ۵ سال در یکی از مناطق کم جمعیت معین شده استرالیا زندگی، کار و تحصیل نماید. ویزای ۴۹۱ استرالیا شامل مناطقی به جز سیدنی، ملبورن، بریسبین بوده و حتی پرت و گلدکست را نیز شامل می شود. از طریق این ویزا امکان ورود و خروج متعدد از استرالیا تا زمان اعتبار آن و نیز همراهی اعضای خانواده با فرد متقاضی امکان پذیر می باشد. مدت زمان مورد نیاز برای بررسی این ویزا مشخص نبوده و برای استفاده از این ویزا همانند ویزای های دیگر جدا از داشتن اسپانسر از مناطق کم جمعیت تعیین شده و یا بستگانی از آن منطقه می بایست تخصص مورد نیاز در لیست ارائه شده را داشته و امتیازات حد نصاب را کسب نماید. متقاضی ویزای ۴۹۱ استرالیا می بایست نسبت به کار و زندگی در منطقه پذیرش شده حداقل برای سه سال تعهد نموده البته لازم به ذکر است در این ویزا امکان نقل مکان میان مناطق کم جمعیت استرالیا وجود دارد. یکی از مزایایی که این ویزا نسبت به ویزاهای دیگر دارد تخصیص خدمات درمانی رایگان (مدیکیر) استرالیا به دارندگان آن است.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران

    1399/01/13 - 03:06:19
    بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران

    بحث مهاجرت و اخذ اقامت سایر کشورها برای داشتن آینده ای بهتر و رفاه بیشتر در زندگی در جوامع مختلف در جریان است و بسیاری افراد از کشور خودمان نیز برای آینده زندگی خود و فرزندانشان چنین برنامه ای را در نظر دارند. طبیعتا افرادی که دارای مهارت های لازم و مدارک تحصیلی و کاری قوی به همراه سابقه کار خوب باشند، شانس بیشتری برای دریافت اقامت و مهاجرت به کشورهای پیشرفته را دارند. منظور از افراد متخصص و دارای مهارت، فقط به پزشکان و مهندسان و این چنین اقشاری نیست و افراد متخصص در هر رشته فنی و حرفه ای را نیز شامل می شود. چه بسا در برخی کشورها میزان درآمد متخصصان این رشته های فنی حرفه ای از برخی رشته های پر نام و نشان بیشتر هم باشد. یکی از رشته های فنی حرفه ای که متخصصان آن در برخی کشورها با بازار کار بسیار خوب و درآمد بسیار مناسب مواجهند و بسیاری از آنان به فکر مهاجرت می افتند، آرایشگران هستند. اما هر کشوری نیز نمی تواند به عنوان مقصد مناسبی برای مهاجرت آرایشگران به حساب آید. از این رو این عزیزان پیش از اینکه برای مهاجرت خود اقدام کنند، باید بدانند بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران کجاست و بر اساس قوانین مهاجرتی آن کشور اقدام به تهیه و تقویت رزومه خود نمایند. در این مطلب به معرفی چند مورد از بهترین کشورها برای مهاجرت آرایشگران می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه استراسبورگ فرانسه

    1399/01/12 - 14:16:06
    دانشگاه استراسبورگ فرانسه

    یکی از مشهورترین و معتبرترین دانشگاه های کشور فرانسه و دومین دانشگاه بزرگ این کشور، دانشگاه استراسبورگ می باشد که آن را در زبان انگلیسی، University of Strasbourg و در زبان فرانسه Université de Strasbourg می گویند، در شهر استراسبورگ ایالت آلزاس در شمال شرق کشور فرانسه و در نزدیکی مرز آلمان قرار گرفته است. تاریخ تاسیس دانشگاه استراسبورگ فرانسه که یک دانشگاه عمومی یا دولتی به حساب می آید، به 15 اکتبر سال 1538 میلادی بر می گردد که در این تاریخ این دانشگاه توسط یوهانس استورم تاسیس شد و در طی چند قرن فعالیت توسعه فراوانی یافت. اما در دهه 1970 میلادی به سه نهاد علمی منفصل به نام های دانشگاه لویی پاستور، دانشگاه مارک بلچ و دانشگاه رابرت شومان تقسیم شد. این روند ادامه داشت تا در سال 2009 میلادی، این 3 دانشگاه با پیوستن مجدد به یکدیگر، دانشگاه متحدی به نام دانشگاه استراسبورگ فرانسه را راه اندازی کردند. بودجه این دانشگاه بیش از 536 میلیون یورو در سال 2019 تعیین شده است.

    ادامه مطلب ...
  • معادل سازی مدرک داروسازی در نروژ

    1399/01/12 - 03:29:53
    معادل سازی مدرک داروسازی در نروژ

    همان طور که می دانیم رشته داروسازی یکی از محبوب ترین رشته های تحصیلی در کشورمان و در بسیاری از نقاط دنیاست که بسیاری از مشتاقان تحصیل در رشته های علوم پزشکی این رشته محبوب را برای تحصیل و در نهایت کار خود بر می گزینند. این رشته نیز به مانند سایر رشته های شاخه علوم پزشکی، کاملا به طور مستقیم با سلامت و جان انسان ها در ارتباط است و رشته ای حساس به حساب می آید. از این رو کشورهای مختلف برای اینکه به متخصصان این رشته اجازه کار بدهند، نهایت سختگیری را اعمال می کنند. کشور نروژ به مانند سایر کشورها در این زمینه بسیار دقت به عمل می آورد و داروسازانی که در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای خارج از اتحادیه اروپا درس خوانده باشند، برای دریافت اجازه کار در کشور نروژ، باید حتما فرآیند معادل سازی مدرک داروسازی در نروژ یا ارزشیابی مدارک تحصیلی داروسازی در نروژ را با موفقیت گذرانده باشند.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون پرومتریک قطر

    1399/01/11 - 14:00:51
    آزمون پرومتریک قطر

    قطر کشوری است که به سرعت در حال توسعه بوده و سرمایه گذاری های بسیاری را در زمینه سلامت و بهداشت انجام داده و مراکز درمانی جدیدی را نیز درهمین راستا احداث نموده است،  و همین امر باعث ایجاد فرصت های شغلی بسیاری و در نتیجه افزایش تقاضا برای نیروی متخصص شده است. لازم به یادآوریست که به طور معمول دستمزد پزشکان در قطر ماهانه ۳۶۰۰۰ ریال قطری بوده و محدوده متوسط دستمزد پزشکان در قطر ماهانه بین ۱۶۵۰۰ تا ۶۲۰۰۰ ریال قطری مب باشد که تفاوت موجود در دستمزدهای این شغل به تحصیلات، تخصص، سابقه و سن مرتبط می باشد. نیاز نیروی کار در این حوزه و همچنین دستمزد بالای پزشکان در این کشور موجب شده است، علاقمندان بسیاری از جامعه پزشکی سراسر دنیا متقاضی کار در این کشور باشند. اما حضور پزشکان و فعالان حوزه بهداشت و سلامت در قطر نیز همانند بسیاری دیگر از کشورها تنها با احراز شرایطی خاص امکانپذیر بوده که یکی از ضروری ترین و اصلی ترین شرایط به برای تایید مدارک پزشکبی و اخذ مجوز کار، شرکت در آزمون پرومتریک قطر و کسب امتیاز حدنصاب می باشد. این آزمون تحت نظارت شورای عالی بهداشت قطر انجام می شود و شورای شاغلین مراقبت های درمانی قطر (Qatar Council for Healthcare Practitioners) با همکاری PROMETRIC مسئول برگزاری آزمون های اخذ مجوز پزشکی در قطر هستند. اداره ثبت نام و اعطای مجوز QCHP نیز بر درخواست متقاضیان اشتغال به کار در حوزه پزشکی نظارت داشته و علاوه بر این، مسئول ارزیابی صلاحیت؛  توانایی علمی و دانش پزشکان علاقمند به اخذ مجوز کار در قطر و انطباق مدارک آن ها با استانداردهای  این کشور می باشد.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top