info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • معادل سازی مدرک پرستاری در اتریش

    1398/12/10 - 11:05:41
    معادل سازی مدرک پرستاری در اتریش

    اتریش یکی از مناسب ترین کشورهای اروپا و حتی دنیا برای زندگی است و بسیاری از مشتاقان مهاجرت سودای زندگی در این کشور را در سر می پرورانند. کشور اتریش با اقتصادی پویا و البته آرامش و امنیتی مثال زدنی یک مقصد عالی برای مهاجرت نیروی کار متخصص به شمار می رود. نیاز به نیروی کار متخصص در بسیاری از بخش ها از جمله بخش سلامت و بهداشت و درمان در این کشور وجود دارد و متخصصان این رشته ها از سراسر دنیا می توانند در صورت واجد شرایط بودن امکان زندگی و کار در این کشور اروپایی را به دست آورند. پرستاران نیز از اقشاری هستندکه در میان آنان اشتیاق به مهاجرت، اقامت و کار و زندگی در اتریش بسیار است. اما طبیعیست که این رشته نیز به علت ارتباط مستقیم با سلامتی و جان انسان، رشته ای حساس محسوب می شود و متخصصان آن برای مهاجرت به اتریش نیاز به انجام پروسه معادل سازی مدرک پرستاری در اتریش یا ارزشیابی مدارک تحصیلی پرستاری در اتریش دارند. این مورد به رشته پرستاری منحصر نیست و سایر پیراپزشکان نیز برای ورود به این کشور و اخذ مجوز کار، باید حتما فرآیند معادل سازی مدارک پیراپزشکی در اتریش را با موفقیت انجام دهند.

    ادامه مطلب ...
  • معادل سازی مدرک دندانپزشکی در سوئیس

    1398/12/09 - 09:21:22
    معادل سازی مدرک دندانپزشکی در سوئیس

    سوئیس یکی از کشورهایی به شمار می رود که بسیاری افراد اقامت و زندگی در آن را همانند یک رویا در سر می پرورانند. این کشور زیبای اروپایی بیشتر با اقتصادی بسیار با ثبات و صنعت بانکداری شناخته می شود. از این رو طبیعیست که متخصصان رشته های مختلف از سراسر دنیا از جمله کشور عزیز خودمان مشتاق مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت سوئیس باشند. در این کشور سطح درآمدها بسیار بالا و البته هزینه ها نیز به تناسب بالاست. اما شرایط طوریست که متخصصان رشته های مختلف از جمله دندانپزشکان می توانند در این کشور زندگی راحت و شرایط مناسبی را داشته باشند و با آرامش خاطر زندگی خود و خانواده خود را تامین نمایند. اما طبیعتا به مانند سایر رشته های حساس دندانپزشکان نیز نمی توانند بدون انجام پروسه معادل سازی مدرک دندانپزشکی در سوئیس یا همان ارزشیابی مدارک دندانپزشکی در سوئیس در این کشور پیشرفته اروپایی مجوز کار دریافت کنند.

     

    ادامه مطلب ...
  • کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای

    1398/12/07 - 08:27:46
    کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای

    آلمان بعنوان اقتصاد اول اتحادیه اروپا و از اصلی ترین قدرت های اقتصادی و صنعتی دنیا، همواره گزینه ای ایده آل برای مهاجرت، کار و زندگی افراد متخصص در زمینه های مختلف به شمار می رفته است. در حالی که بسیاری از کشورها حتی در خود اتحادیه اروپا با بحران های مالی و اقتصادی دست به گریبان هستند، اما آلمان به خوبی قدم های محکم را در مسیر توسعه هر چه بیشتر بر می دارد و در این مسیر به نیروی متخصص و ماهر در زمینه های مختلف نیاز مبرم دارد. این کشور در راستای تسهیل ورود افراد دارای مهارت، قوانین جدیدی را تصویب کرده و سعی دارد بهترین نیروهای متخصص در مهارت های مختلف را بدین وسیله جذب نماید. قانون مهاجرت افراد دارای مهارت، قانونی جدید در کشور آلمان به شمار می رود که از اول ماه مارچ سال 2020 اجرایی شده و شرایط بسیار مناسبی برای کار در آلمان با مدرک فنی حرفه ای را برای افراد ماهر در رشته های فنی فراهم می آورد. بر اساس این قانون اعزام نیروی کار با مدرک فنی حرفه ای به آلمان بدون تحصیلات دانشگاهی امکانپذیر شده است.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای 189 استرالیا

    1398/12/05 - 15:59:49
    ویزای 189 استرالیا

    ویزای ۱۸۹ استرالیا در دسته ویزاهای کاری و مهارت قرار دارد که می تواند منجر به شهروندی در استرالیا شود. ویزای ۱۸۹ استرالیا یا ویزای مهارت مستقل Skilled independent visa مختص نیروهای کار متخصصِ مستقل می باشد که کشور استرالیا به مهارت های آن ها نیاز دارد. مدت زمان بررسی این ویزا معمولا بین ۱۱ الی ۱۳ ماه بوده که بررسی بخش عمده ای از درخواست ها یعنی تقریبا ۹۰ درصد درخواست ها،‌ معمولا سیزده ماه زمان می برد. بعد از صدور این ویزا می توانید به مدت پنج سال بدون هیچ محدودیتی به استرالیا رفت و آمد داشته باشید و اگر در این مدت نتوانستید شهروند استرالیا شوید به منظور ورود به استرالیا و یا خروج از آن می بایست ویزایی به نام «ویزای بازگشت» دریافت نمایید.

    ادامه مطلب ...
  • معادل سازی مدرک داروسازی در آلمان

    1398/12/03 - 15:56:06
    معادل سازی مدرک داروسازی در آلمان

    یکی از رشته های علوم پزشکی که طبیعتا با جان و سلامت بشر ارتباط مستقیم دارد، رشته حساس داروسازی است و واضح است که در آموزش این رشته و اعطای مدرک و مجوز کار برای فارغ التحصیلان آن در اکثر کشورها به ویژه کشورهای پیشرفته سخت گیری فراوانی صورت می پذیرد. این بدین معناست که نظام سلامت کشورهای مختلف با وضع قوانینی سعی دارند تنها به افرادی که دارای صلاحیت کافی برای کار در این رشته های حساس هستند مجوز کار دهند. کشور آلمان به عنوان مهاجر پذیر ترین کشور اروپا که بیشترین مهاجران متخصص را جذب می کند نیز در مورد متخصصین این رشته ها نهایت سخت گیری را اعمال می کند و به هر کسی مجوز کار در این رشته ها را نمی دهد. این بدین معناست که بدون انجام فرآیند معادل سازی مدرک داروسازی در آلمان یا ارزشیابی مدارک تحصیلی داروسازی در آلمان، هیچ داروسازی که در کشورهای خارج از اتحادیه اروپا تحصیل کرده باشد، نمی تواند در این کشور مجوز کار در این رشته را به عنوان داروساز دریافت نماید

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه آلبرتا کانادا

    1398/12/01 - 11:30:53
    دانشگاه آلبرتا کانادا

    کانادا یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت تحصیلی در دنیا به شمار می رود و همه ساله دانشگاه های این کشور از دانشجویانی که با امید به آینده ای بهتر وارد دوره های تحصیل در آن می شوند، مملو می گردد. یکی از دانشگاه های درجه یک این کشور که متقاضیان فوق العاده زیادی را برای اخذ پذیرش دارد، دانشگاه آلبرتا می باشد که دارای رنکینگ بین المللی بسیار عالی بوده و از بهترین دانشگاه های کشور کانادا به حساب می آید.دانشگاه آلبرتا کانادا در سال 1908 میلادی در استان آلبرتای این کشور و به طور دقیق تر در شهر ادمونتون، مرکز این استان تاسیس شده است و عمری کمی بیشتر از یک قرن دارد. این دانشگاه شامل 4 پردیس می باشد که پردیس اصلی دانشگاه آلبرتا، در جنوب رودخانه ساسکاچوان شمالی قرار گرفته است. لازم به توضیح است که این دانشگاه یک دانشگاه دولتی در کشور کانادا به شمار می رود و از ابتدا توسط دولت محلی استان آلبرتا به رهبری الکساندر کامرون رادفورد تاسیس شده است.

     

    ادامه مطلب ...
  • برترین دانشگاه های دنیا با عمر زیر 50 سال

    1398/11/26 - 13:39:56
    برترین دانشگاه های دنیا با عمر زیر 50 سال

    سیستم رتبه بندی دانشگاه های جهان QS، چند سالی است رنکینگی به نام برترین دانشگاه های دنیا با عمر زیر 50 سال را ارائه می نماید. شرط لازم برای ارزیابی شدن دانشگاه ها در این رتبه بندی، جوان بودن دانشگاه ها و داشتن عمر زیر 50 سال است. در میان برترین دانشگاه های دنیا با عمر زیر 50 سال دانشگاه هایی را می توان یافت که در رتبه بندی کلی دانشگاه های جهان هم رتبه های فاخری را دارا هستند. این خود نشان می دهد که با برنامه ریزی درست، این دانشگاه ها توانسته اند در مدت زمان نسبتا کوتاهی خود را به دانشگاه های برتر دنیا که اکثرا عمری بالای 100 سال و بعضا چند صد سال دارند برسانند و بعضا از بسیاری از دانشگاه های درجه یک دنیا که عمر زیادی دارند بشدت پیشی بگیرند که طبیعتا تحصیل در چنین دانشگاه هایی یکی از رویاهای متقاضیان تحصیل می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه شیکاگو آمریکا

    1398/11/25 - 11:09:41
    دانشگاه شیکاگو آمریکا

    یکی از بهترین دانشگاه های آمریکا و جهان، دانشگاه شیکاگو یا University of Chicago می باشد که نام آن همه ساله در رتبه های برتر در میان دانشگاه های دنیا قرار دارد. دانشگاه شیکاگو آمریکا که تاسیس آن به سال 1890 میلادی در شهر شیکاگوی ایالت ایلینوی باز می گردد یک دانشگاه خصوصی به شمار می آید و میزبان بیش از 16 هزار دانشجو از سراسر دنیاست که بیش از 6000 نفر از آنان را دانشجویان مقطع کارشناسی و بیش از 10 هزار نفر را دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تشکیل می دهند. تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه شیکاگو آمریکا بیش از 2800 نفر است و نزدیک به 16 هزار نفر نیز کادر اجرایی این دانشگاه را تشکیل می دهند. لازم به ذکر است در حال حاضر میزان دارایی های دانشگاه شیکاگو بیش از 8.5 میلیارد دلار می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه تارتو استونی

    1398/11/22 - 11:31:12
    دانشگاه تارتو استونی

    در میان دانشگاه های استونی، دانشگاه تارتو با اختلاف بهترین دانشگاه به حساب می آید و این دانشگاه رتبه بین المللی بسیار بهتری نسبت به سایر دانشگاه های این کشور داراست. دانشگاه تارتو استونی که در زبان انگلیسی University of Tartu و در زبان استونیایی Tartu Ülikool نامیده می شود قدیمی ترین دانشگاه این کشور و از قدیمی ترین دانشگاه های شمال شرق اروپا به حساب می آید. تاسیس این دانشگاه به سال 1632 میلادی در شهر تارتو در استونی برمیگردد که در این تاریخ، این دانشگاه به دستور پادشاه وقت سوئد تاسیس شد و از همان ابتدا مورد استقبال مشتاقان علم و پیشرفت قرار گرفت. اما پس از کمتر از یک قرن فعالیت، در سال 1710 میلادی دانشگاه تارتو استونی تعطیل شد و تا سال 1802 نیز هیچ گونه فعالیتی نداشت. از سال 1802 میلادی دانشگاه تارتو مجددا فعالیت خود را آغاز نموده و در طول زمان توسعه و گسترش چشمگیری از نظر کمی و کیفی پیدا نمود. عمده پیشرفت و توسعه این دانشگاه از آغاز قرن بیستم میلادی بود.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت ورزشکاران در اتریش

    1398/11/21 - 12:02:59
    اقامت ورزشکاران در اتریش

    کشور اتریش بدون شک برای مشتاقان مهاجرت و افرادی که قصد اخذ اقامت یک کشور پیشرفته را دارند، یکی از بهترین گزینه ها به حساب می آید. اکثر افراد به ویژه افرادی که قصد اقامت کشورهای اروپایی را دارند، می دانند اتریش با اقتصاد پویا، آرامش و امنیت بالا و کیفیت بسیار بالای زندگی، در دنیا مثال زدنی است و در اروپا کشورهای انگشت شماری در این زمینه در سطح اتریش به شمار می روند. از این رو بسیاری از افراد به ویژه متخصصان رشته های مختلف، سودای اقامت در این کشور زیبا و آرام اروپایی را در سر می پرورانند. ورزشکاران به ویژه ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی از سراسر دنیا هم معمولا اتریش را به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای زندگی و ادامه فعالیت های ورزش قهرمانی خود به حساب می آورند. به همین جهت، همه ساله تعداد افراد متقاضی اخذ اقامت ورزشکاران در اتریش رو به افزایش است.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top