info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • دانشگاه فناوری اسلواکی در براتیسلاوا

    1398/09/18 - 11:47:24
    دانشگاه فناوری اسلواکی در براتیسلاوا

    بهترین دانشگاه فنی مهندسی کشور اسلواکی که دومین دانشگاه این کشور از نطر رتبه بندی کلی در جهان به شمار می رود، دانشگاه فناوری اسلواکی در براتیسلاوا یا Slovak University of Technology in Bratislava می باشد. تحصیل در این دانشگاه از جهات مختلف توجیه پذیر است. اولا این دانشگاه رتبه بین المللی مناسبی دارد و مدارک تحصیلی ارائه شده در آن در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا دارای اعتبار بالایی می باشد. از طرف دیگر برای دانشجویان ایرانی که قصد دارند پس از تحصیل خود به ایران بازگردند و در کشور خود مشغول به کار شوند نیز این دانشگاه گزینه ای بسیار عالی است. زیرا بر اساس آخرین لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران که برای سال تحصیلی 2019 2020 اعلام شده، دانشگاه فناوری اسلواکی در براتیسلاوا که به دانشگاه تکنولوژی براتیسلاوا و دانشگاه فناوری براتیسلاوا و دانشگاه فنی براتیسلاوا هم شهرت دارد تنها دانشگاه مورد تایید در کشور اسلواکی می باشد. از این رو دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل کنند؛ مشکلی در زمینه ارزشیابی مدارک در ایران نخواهند داشت.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه قبرس

    1398/09/17 - 11:40:32
    دانشگاه قبرس

    این دانشگاه با حدود 30 سال عمر، در عین جوانی یکی از بهترین دانشگاه های قبرس یا به عبارتی بهترین دانشگاه این کشور به شمار می رود. دانشگاه قبرس یا University of Cyprus تنها دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت کشورمان برای سال تحصیلی 2019 2020 در قبرس می باشد که به طور خلاصه آن را دانشگاه UCY می نامند. همچنین دانشگاه قبرس یکی از 3 دانشگاه این کشور است که برای سال تحصیلی 2019 2020 جزو دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران نیز به شمار می رود. البته بر طبق اعلام وزارت علوم کشورمان، تحصیل در این دانشگاه فقط تا مقطع کارشناسی ارشد مورد تایید و پذیرش واقع می شود.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه ورشو لهستان

    1398/09/16 - 12:45:18
    دانشگاه ورشو لهستان

    بزرگ ترین دانشگاه لهستان دانشگاه اصلی پایتخت این کشور می باشد که همواره بهترین دانشگاه لهستان و از دانشگاه های سطح اول اروپا به شمار می آمده است. شهر ورشو یکی از پویا ترین شهرهای در حال توسعه در سراسر قاره سبز به شمار می رود و چشم انداز مثبت زندگی در آن، بسیاری را از سراسر دنیا به ویژه در سال های اخیر به زندگی در این شهر مشتاق کرده است. نام دانشگاه ورشو لهستان همواره در میان 500 دانشگاه اول دنیا در رنکینگ های معتبر مانند رنکینگ موسسه معتبر QS دیده می شود و به همین علت برای مشتاقان تحصیل در اروپا یک دانشگاه خوب به عنوان مقصد تحصیل به شمار می رود. تاریخ تاسیس دانشگاه ورشو لهستان به سال 1816 میلادی برمی گردد و در طول این بیش از 200 سال، توسعه بسیار خوبی داشته و امروزه بیش از 20 دانشکده و چندین مرکز و واحد پژوهشی مستقل را نیز داراست.

    ادامه مطلب ...
  • اخذ اقامت یا شهروندی کشورهای مختلف دنیا از طریق خرید ملک

    1398/09/15 - 10:19:04
    اخذ اقامت یا شهروندی کشورهای مختلف دنیا از طریق خرید ملک

    برای افرادی که شرایط مالی مناسب جهت سرمایه گذاری را دارند، همواره سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یکی از بهترین گزینه ها و امن ترین گزینه های سرمایه گذاری محسوب می شود. در حقیقت در تمامی دنیا و از جمله کشور خودمان به طور معمول ارزش ملک رو به رشد بوده و سرمایه گذاری در آن با سوددهی مناسبی همراه بوده است. افرادی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت یا پاسپورت کشور دیگری را دارند، می توانند با اخذ اقامت یا شهورندی کشورهای مختلف دنیا از طریق خرید ملک، هم سرمایه گذاری خود را در زمینه مطمئنی چون ملک انجام دهند و هم به هدف دیگر خود که به دست آوردن اقامت یا پاسپورت یک کشور دیگر است نیز دست یابند.

    ادامه مطلب ...
  • اخذ پاسپورت و شهروندی کشورهای مختلف دنیا

    1398/09/12 - 16:33:14
    اخذ پاسپورت و شهروندی کشورهای مختلف دنیا

    بسیاری از مشتاقان مهاجرت و علاقمندان اخذ پاسپورت دوم، ترجیح می دهند که از طریق سرمایه گذاری یک باره تمامی مسیر مهاجرت را در یک گام بپیمایند. در واقع در چنین شرایطی این افراد می توانند با پرداخت هزینه ای، به اخذ پاسپورت و شهروندی کشورهای مختلف دنیا نایل شوند. این موضوع در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد و این کشورها در حقیقت به فروش پاسپورت اقدام می کنند و این روش در میان کشورهای آمریکای مرکزی و بعضا جنوبی که در حوزه دریای کارائیب قرار دارند بسیار شایع است که با چند صد هزار دلار می توان به اخذ پاسپورت آن ها دست یافت. البته پاسپورت این کشورها هم ارزش بسیار زیادی دارد و با اخذ پاسپورت بسیاری از آن ها می تون بدون هیچ گونه مشکل به کشورهای اروپایی عضو پیمان شنگن، انگلیس، آمریکا، استرالیا، نیوزلند، کانادا و بسیاری کشورهای دیگر سفر نمود.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه فیلیپین

    1398/09/11 - 15:56:54
    دانشگاه فیلیپین

    یکی از بهترین دانشگاه های دولتی کشور فیلیپین، که نام آن را در جمع 400 دانشگاه برتر دنیا می توان یافت، دانشگاه فیلیپین یا University of Phillippines می باشد که یک دانشگاه درجه یک در سطح قاره آسیا به حساب می آید و جزو 100 دانشگاه برتر این قاره طبقه بندی شده است. این دانشگاه به ویژه برای تحصیل پزشکی یکی از دانشگاه های بسیار مورد توجه و پرطرفدارمحسوب می شود. از این رو بسیاری از افراد به ویژه آنان که به تحصیل پزشکی اشتیاق دارند برای ورود به دانشگاه فیلیپین اپلای می کنند. این دانشگاه بزرگ از 7 دانشگاه جزء و 15 پردیس در نقاط مختلف کشور فیلیپین تشکیل شده است. تاسیس دانشگاه فیلیپین به سال 1908 میلادی بر می گردد و امروزه میزبان بیش از 60 هزار دانشجوی مشغول به تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتر می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • دوره های آموزش آشپزی در اروپا

    1398/08/25 - 09:23:19
    دوره های آموزش آشپزی در اروپا

    متاسفانه در کشور ما هنوز مشاغلی چون آشپزی را یک حرفه و کار کاملا تخصصی نمی دانند. اما اگر به رستوران های موفق کشور که در تجارت خود به موفقیت چشمگیر رسیده اند توجه کنیم، می بینیم یا مدیریت آن ها بر عهده یک سرآشپز ماهر و دوره دیده است یا یک سرآشپز دوره دیده و حاذق را در استخدام خود دارند. از این رو به ویژه در سال های اخیر اهمیت تحصیل و دوره دیدن به صورت آکادمیک در زمینه رشته هایی مانند آشپزی بیشتر درک شده است. بسیاری از علاقمندان هتلداری و آشپزی به همین سبب به دنبال شرکت در دوره های آموزش آشپزی در اروپا هستند تا بتوانند در زمینه شغلی مورد علاقه خود به موفقیت چشمگیر برسند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه سگد مجارستان

    1398/08/24 - 10:56:23
    دانشگاه سگد مجارستان

    برترین دانشگاه کشور مجارستان در رتبه بندی های بین المللی، دانشگاه سگد یا Szeged می باشد. این دانشگاه و مرکز تحقیقاتی که در شهر سگد واقع در جنوب شرقی این کشور واقع شده است سومین دانشگاه بزرگ این کشور نیز به حساب می آید. این شهر که آفتابی ترین شهر مجارستان به شمار می رود و در مسیر رودخانه دانوب واقع شده است، میزبان دانشکده ها، کتابخانه و بیمارستان ها و مراکز پزشکی بالینی این دانشگاه می باشد. دانشگاه سگد مجارستان با حدود 220 میلیون دلار بودجه عملیاتی سالانه خدمات آموزشی بسیار خوبی را به دانشجویان از سراسر نقاط دنیا ارائه می دهد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه اینسبروک اتریش

    1398/08/18 - 15:41:47
    دانشگاه اینسبروک اتریش

    دانشگاه لئوپولد فرانسس اینسبروک اتریش یا Leopold-Franzens-Universität Innsbruck که برای راحتی بیان دانشگاه اینسبروک یا Universität Innsbruck شناخته می شود از نظر رتبه بین المللی سومین دانشگاه برتر کشور اتریش به شمار رفته و از معتبرترین دانشگاه های این کشور صنعتی در سطح دنیا به حساب می آید. این دانشگا که به اختصار آن را دانشگاه LFU هم می نامند، تاریخ نسبتا طولانی داشته و تاسیس آن به سال 1669 میلادی در شهر اینسبروک مرکز ایالت تیرول اتریش برمی گردد. در این سال امپراتور لئوپولد اول این دانشگاه را برای تحصیل ساکنین مناطقی چون تیرول، فورآرلبرگ و لیختن اشتاین بنا نمود. در سال های نخست تاسیس، 4 دانشکده آموزش عالی در این دانشگاه تاسیس شدند؛ اما تا 150سال این دانشگاه با چالش های زیادی روبرو شد و دو بار حتی امتیاز داشتن دانشگاه را از شهر اینسبروک سلب کردند. اما در سال 1825 میلادی امپراتور فرانتس اول در فرمانی امتیاز ترمیم برای این دانشگاه صادر کرد و دانشکده فلسفه و حقوق این دانشگاه در نتیجه این فرمان بازگشایی شدند. امروزه این دانشگاه توسعه چشمگیری یافته و دانشکده های زیادی در آن مشغول ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی هستند. دانشگاه اینسبروک اتریش، بزرگ ترین مرکز دانشگاهی و تحقیقاتی در غرب کشور اتریش به حساب می آید و این دانشگاه از نظر بزرگی و وسعت هم پس از دانشگاه وین و دانشگاه گراتس سومین دانشگاه کشور اتریش محسوب می شود.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه استلنبوس آفریقای جنوبی

    1398/08/17 - 11:38:36
    دانشگاه استلنبوس آفریقای جنوبی

    یکی از بهترین دانشگاه های دولتی آفریقای جنوبی دانشگاه استلنبوش نام دارد که در در سال 1918 میلادی در کیپ غربی تاسیس شده و از بهترین مراکز تحقیقاتی در کل قاره آفریقا به حساب می آید. دانشگاه استلنبوش را در زبان آفریکانس، Universiteit Stellenbosch می نامند. البته واضح است که سطح علمی دانشگاه های آفریقای جنوبی با سایر کشورهای این قاره قابل قیاس نیست. این دانشگاه در بین دانشگاه های کشورهای عضو گروه بریکس یا همان قدرت های اقتصادی نوظهور نیز در زمره برترین ها به حساب می آید و به همین جهت دانشجویان زیادی همه ساله برای تحصیل در دانشگاه استلنبوش آفریقای جنوبی اپلای می کنند. پردیس اصلی دانشگاه استلنبوش، در خود این شهر واقع شده و سه پردیس دیگر آن در حومه کیپ تاون قرار گرفته است.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top