info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اخبار

  • تصویب قانون جدید شهروندی آلمان برای جذب استعداد های جهانی

    1402/06/16 - 11:28:11
    تصویب قانون جدید شهروندی آلمان برای جذب استعداد های جهانی

    آلمان یک قانون پیشگامانه شهروندی که هدف آن ساده کردن مسیر شهروندی برای اتباع خارجی است طراحی کرده که این قانون الزامات اقامت کوتاه شده، مقررات تابعیت دوگانه و تابعیت خودکار را برای کودکان متولد شده از ساکنان بلند مدت را مد نظر قرار داده است. این برنامه مهاجرتی باعث می شود آلمان به عنوان مقصدی پیشرو برای استعدادهای بین المللی، سرمایه گذاران خارجی و جذب تنوع فرهنگی مبدل گردد. دولت آلمان برای جذب مهاجران مستعد برای غلبه بر کمبود مداوم نیروی کار قانون جدید شهروندی را تصویب کرده است. این قانون که در 29 ژانویه 2023 به تصویب هیأت وزیران رسیده است، شرط اقامت برای تابعیت را از 8 سال به 5 سال و در برخی موارد به 3 سال کاهش می دهد.

    ادامه مطلب ...
  • جدیدترین آپدیت های 2022 در زمینه ویزاها و اقامت امارات متحده عربی

    1401/11/05 - 06:41:22
    جدیدترین آپدیت های 2022 در زمینه ویزاها و اقامت امارات متحده عربی

    کشور امارات متحده عربی چند سالی است که با راه اندازی برنامه های اقامتی مانند ویزای طلایی امارات، توجه ویژه ای به جذب افراد مثمر ثمر برای پیشرفت جامعه امارات داشته است. اما بر اساس آخرین آپدیت ها که دولت امارات در سه ماهه پایانی سال 2022 معرفی کرده و به طور آزمایشی از سوم اکتبر اجرایی شده، اصلاحات گسترده ای در قوانین مهاجرتی این کشور صورت گرفته و اکثر این موارد در زمینه تسهیل ویزای طلایی امارات، اقامت سبز 5 ساله و همچنین در نظر گرفتن مجوزهای ورود جدید از جمله مجوز برای جویندگان کار می باشد. این آپدیت ها، مزایای بیشتری برای اعضای خانواده دارندگان این ویزاها را نیز در بر می گیرد. امارات قصد دارد با ارائه چنین تسهیلاتی، به بهشت افراد نخبه، متخصص و دانشمند و همچنین افراد سرمایه گذار و کارآفرین تبدیل شود.

    ادامه مطلب ...
  • اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک (آخرین آپدیت ها 2022)

    1401/04/11 - 06:21:00
    اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک (آخرین آپدیت ها 2022)

    سالهاست ایرانیان به ترکیه جهت خرید ملک و سرمایه گذاری در راستای اخذ اقامت و شهروندی نگاه ویژه ای دارند. بر اساس قوانین این کشور، امکان اخذ اقامت و اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک برای هموطنان عزیزمان فراهم بوده است. اما در قوانین ترکیه در چند ماه گذشته بازنگری هایی صورت گرفته که کمی شرایط اخذ اقامت و شهروندی این کشور از طریق خرید ملک را دشوارتر کرده است. در این مطلب به تفصیل به شرایط اخذ اقامت و اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک (آخرین آپدیت ها 2022) اشاره خواهیم نمود.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه های مهاجرتی کبک برای سال 2020

    1398/10/05 - 10:40:11
    برنامه های مهاجرتی کبک برای سال 2020

    استان کبک کانادا که در آن گویش به دو زبان انگلیسی و فرانسه صورت می گیرد همه ساله برنامه های مهاجرتی خاص خود را ارائه می نماید و مشتاقان بر اساس آن می توانند اقدام نمایند. در آخرین اعلام، وزیر مهاجرت کبک، سایمون جولین بارت برنامه های مهاجرتی کبک برای سال 2020 را معرفی کرد. از این رو لازم دیدیم برای مشتاقان مهاجرت به کانادا به ویژه علاقه مندان مهاجرت به کبک، به معرفی این برنامه های مهاجرتی بپردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن تا سال 2025

    1398/03/15 - 12:12:12
    لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن تا سال 2025

    همان طور که می دانیم کشور ژاپن با معضل پیری جمعیت و کمبود نیروی کار فعال و مولد روبروست و به همین جهت امکان اخذ ویزای کار ژاپن را برای اتباع کشورهای دیگر جهان فراهم کرده است. اما این موضوع بدین معنا نیست که هر شخصی بدون داشتن تجربه، مهارت و تخصص خاصی بتواند با ویزای کار ژاپن وارد این کشور شود. بلکه مطالعات دقیقی در این کشور صورت گرفته و لیست مشاغل مورد نیاز ژاپن تا سال 2025 توسط دولت این کشور پیشرفته آسیایی اعلام شده است. طبق قوانین جدید ژاپن برای جذب نیروی کار خارجی، ویزای کار ژاپن و مجوز کار در این کشور برای کارگران خارجی که از آپریل 2019 صادر می شود، 5 ساله خواهد بود.

    ادامه مطلب ...
  • تاسیس بیزینس در اطراف ونکوور روش جدید مهاجرت به بریتیش کلمبیا

    1398/01/20 - 15:15:22
    تاسیس بیزینس در اطراف ونکوور روش جدید مهاجرت به بریتیش کلمبیا

    هر یک از استان های کشور مهاجر پذیر کانادا همه ساله بر اساس نیازها و معیارهای خود روش های مهاجرت جدیدی را نیز علاوه بر روش های مهاجرت معمول معرفی می نمایند. به همین ترتیب استان بریتیش کلمبیا نیز از اوایل سال 2019 قصد دارد روش جدیدی برای مهاجرت را به مدت محدود 2 سال معرفی نماید. طبق اعلام اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا تاسیس بیزینس در اطراف ونکوور روش جدید مهاجرت به بریتیش کلمبیا می باشد که متقاضیان آن می توانند با تاسیس یک بیزینس یا کسب و کار در اطراف مناطق اصلی و مرکزی شهرهای پرجمعیت استان مانند شهر ونکوور برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام نمایند. اداره مهاجرت استان بریتیش کلمبیا این برنامه مهاجرتی را به عنوان مهاجرت کارآفرینی منطقه ای یا Entrepreneur Immigration — Regional Pilot معرفی کرده است.

    ادامه مطلب ...
  • لیست مشاغل بلند مدت مورد نیاز استرالیا 2019

    1398/01/20 - 09:00:30
    لیست مشاغل بلند مدت مورد نیاز استرالیا 2019

    در 11 مارچ سال 2019 سازمان مهاجرت استرالیا بروزرسانی جدیدی در زمینه لیست مشاغل بلند مدت مورد نیاز استرالیا ارائه داده است. چیزی که در این فهرست به چشم می آید، افزوده شدن 36 رشته جدید به این لیست می باشد. بر این اساس بسیاری از افراد که در این مشاغل فعالیت دارند می توانند برای اخذ بهترین نوع ویزای این کشور، یعنی ویزای ساب کلاس 189 استرالیا اقدام نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • برنامه اعطای اقامت دائم استان کبک در سال 2019

    1398/01/19 - 16:40:00
    برنامه اعطای اقامت دائم استان کبک در سال 2019

    همه ساله استان های کشور کانادا به طور جداگانه برنامه خود را برای جذب مهاجران خارجی اعلام می کنند. در همین راستا یکی از مهم ترین خبرهایی که منتشر شده برنامه اعطای اقامت دائم استان کبک در سال 2019 است که بر طبق آن این استان فرانسوی زبان کشور کانادا قصد دارد در این سال بیش از 40 هزار اقامت دائم اعطا نماید.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top