info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای 888 استرالیا

برای علاقمندان اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا آشنایی با شرایط اخذ ویزای ۸۸۸ استرالیا یا همان ویزای اقامت دائم این کشور برای سرمایه گذاری که مرحله دوم از ویزای موقت ۱۸۸ استرالیا است، لازم به نظر می رسد. متقاضیان اخذ ویزای ۸۸۸ استرالیا و اخذ اقامت دایم این کشور از این طریق می بایست پس از اخذ ویزای ۱۸۸ شرایط لازم را داشته باشند تا حمایت دولت ایالتی و منطقه ‌ای را به دست آورند. به طور خلاصه می توان گفت دارندگان ویزای ۱۸۸ استرالیا پس از حداقل یک سال اقامت در این کشور در دو سال گذشته و داشتن شرایط لازم، شانس اخذ اقامت دائم این کشور از طریق ویزای ۸۸۸ استرالیا را دارا می باشند. در صورت دریافت این ویزا می ‌توانند به مالکیت و مدیریت کسب و کار خود و سرمایه گذاری در این کشور ادامه دهند.



متقاضیان ویزای 888 استرالیا باید مدارک خود را به درستی تکمیل و ارسال نمایند تا در هنگام بررسی در اداره مهاجرت این کشور، مشکلی پیش نیاید. نمی توان زمان دقیقی برای روند بررسی پرونده ها در نظر گرفت، اما تجربه نشان داده در اغلب موارد می توان ظرف مدت 15 ماه این ویزا را اخذ نمود. مدارک لازم برای ارائه دو دسته هستند که عبارتند از: مدارک هویتی و شخصی و مدارک تجاری جهت درخواست اسپانسر ایالتی. در صورت دریافت دعوتنامه از ایالت مربوطه در کشور استرالیا، متقاضیان باید در اداره مهاجرت این کشور پرونده تشکیل داده و مدارک خود و همراهانشان را ارائه نمایند. در گام آخر یک آفیسر در اداره مهاجرت استرالیا برای بررسی پرونده تعیین شده و مدارک ارسالی داوطلب، توسط وی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

شرایط ویزای ۸۸۸ استرالیا

جهت اطلاع متقاضیان اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا در این بخش به شرایط ویزای ۸۸۸ استرالیا می پردازیم:

- متقاضیان اخذ ویزای ۸۸۸ استرالیا باید با مدارک مستدل نشان دهند که طی 2 سال قبل از اقدام برای این ویزا حداقل یک سال در استرالیا اقامت داشته اند.

- دیگر مورد از شرایط ویزای 888 استرالیا، مقوله مالکیت بیزینس است و متقاضیان باید حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشید :

1. اگر گردش مالی کسب ‌و کار مورد نظر کمتر از ۴۰۰,۰۰۰ دلار باشد، حداقل ۵۱ درصد سهام باید به فرد متقاضی تعلق داشته باشد.

2. اگر گردش مالی کسب‌ و کار مورد نظر بیشتر از ۴۰۰,۰۰۰ دلار باشد، حداقل ۳۰ درصد سهام باید به فرد متقاضی تعلق داشته باشد.

3. همچنین اگر شرکت مورد نظر ثبت شده در بورس استرالیا باشد، داشتن حداقل 10 درصد از سهام آن برای فرد متقاضی الزامیست.

- از شرایط ویزای ۸۸۸ استرالیا، داشتن سابقه مدیریتی در کسب و کار و اثبات آن به صورت مستدل و با مدرک است. همچنین متقاضیان باید فعال بودن کسب و کار خود را برای حداقل دو سال اثبات کرده و مدارک مالیاتی معتبر برای ۲۴ ماه را ارائه نمایند.

- داشتن حداقل 300000 دلار استرالیا گردش مالی سالیانه در کسب و کار نیز برای 12 کاه قبل از درخواست ویزای 888 استرالیا باید به اثبات برسد..

- همچنین کسب و کار مورد نظر باید حدقال 200 هزار دلار ارزش خالص داشته و حداقل ارزش دارایی شخصی فرد و کسب و کار مجموعا 600 هزار دلار باشد.

- در شرایط ویزای ۸۸۸ استرالیا الزام استخدام حداقل 2 نفر به صورت تمام وقت در کسب و کار مورد نظر نیز به چشم می خورد. این مورد برای بهبود شرایط بازار کار این کشور و کمک به اقتصاد کشور استرالیا در نظر گرفته شده است.

- برای زیر گروه ویزای سرمایه ‌گذاری معمولی استرالیا لازم است که حداقل چهار سال از سرمایه‌ گذاری فرد گذشته باشد و وی حداقل دو سال با همین ویزا در استرالیا زندگی کرده باشد. برای زیرگروه ویزای سرمایه ‌گذاری ویژه استرالیا هم باید حداقل چهار سال از سرمایه ‌گذاری ویژه فرد گذشته باشد و در این مدت سالی حداقل ۴۰ روز در در استرالیا حضور داشته و یا همسر وی سالی حداقل ۱۸۰ روز در مجموع در استرالیا بوده باشند.

 

مزایای اخذ ویزای 888 استرالیا

مزایای اخذ ویزای 888 استرالیا پرشمار است و در این بخش از مطلب قصد داریم به مهم ترین موارد آن اشاره نماییم:

-  امکان اقامت دائم و نامحدود در هر کجای کشور استرالیا

- امکان تحصیل در استرالیا برای این افراد و خانواده آنان

- امکان کار تمام وقت در استرالیا

- امکان استفاده از خدمات پزشکی و درمانی کشور استرالیا یا Medicare

- امکان اخذ شهروندی و تابعیت استرالیا پس از کسب شرایط لازم

- امکان اسپانسر شدن برای بستگان واجد شرایط برای اخذ اقامت دائم استرالیا

- امکان ادامه دادن به مدیریت و مالکیت کسب و کار و سرمایه گذاری در کشور استرالیا

- امکان سفر بدون نیاز به اخذ ویزا به کشور استرالیا تا مدت 5 سال پس از صدور این ویزا

 

البته برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت این کشور روش های دیگری نیز در دسترس است که یکی از جدیدترین و مورد استقبال ترین موارد، ویزای استارتاپ استرالیا است. موسسه پرگاس پارس در زمینه اخذ اقامت استرالیا برای هموطنان عزیز از طریق ویزای استارتاپ و همچنین سرمایه گذاری و ثبت شرکت آماده ارائه خدمات می باشد. تعداد بالای پرونده های موفق این موسسه در این زمینه و در اختیار داشتن وکلای مجرب در این کشور موجب شده هموطنانمان با استفاده از خدمات این موسسه بین المللی پروسه ای کم ریسک را در پیش روی خود ببینند. مهم ترین بخش برای سرمایه گذاری در ثبت شرکت در این کشور مانند سایر کشورهای دنیا، بخض نگارش بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار است. در واقع باید بیزینس پلن طوری نگارش شود که افسر اداره مهاجرت کشور استرالیا را قانع کند، کسب و کار راه اندازی شده می تواند از روشی سالم و مفید برای اقتصاد این کشور به درآمد رسیده و به بهبود شرایط بازار کار این کشور نیز کمک کند. از این رو باید حتما متخصصان بخش مهاجرت در نگارش بیزینس پلن دخالت داشته و با متخصصان بخش مدیریت و کسب و کار، متخصصان فنی و افراد خبره در زمینه زبان همکاری گروهی داشته باشند. ضمنا این موسسه در زمینه اخذ پذیرش دانشگاهی و ویزای دانشجویی برای مشتاقان تحصیل در استرالیا نیز آماده ارائه خدمات می باشد.

 

جهت اخذ اطلاعات بیشتر و اخذ وقت مشاوره جهت انواع ویزا و اقامت و ویزای استرالیا و سایر کشورها با شماره موسسه تماس حاصل فرمایید یا فرم مشاوره را پر فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای 888 استرالیا
  • شرایط ویزای ۸۸۸ استرالیا
  • مزایای اخذ ویزای 888 استرالیا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top