info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای جستجوی کار سوئد

بسیاری از علاقه مندان مهاجرت کاریt کشورهای اروپایی را گزینه های مناسبی به عنوان مقصد مهاجرتی برای خود می دانند. در میان کشورهای اروپایی، کشورهای منطقه اسکاندیناوی از بازار کار بسیار مناسب ‌تری برای افراد جویای کار برخوردارند. طبیعتاً کشور سوئد به عنوان صنعتی ترین کشور منطقه اسکاندیناوی یکی از بهترین گزینه های مهاجرت کاری برای هموطنان عزیزمان که قصد ورود به بازار کار اروپا را دارند نیزشناخته می شود. در این مطلب قصد داریم به شرایط ویزای جستجوی کار سوئد یا ویزای جاب سیکر سوئد اشاره نماییم.



همانطور که ذکر شد، در کلیه کشورهای منطقه اسکاندیناوی و به ویژه کشور صنعتی سوئد، مشکل کمبود زاد و ولد و کاهش جمعیت و در نتیجه آن، کمبود نیروی کار متخصص و فعال به شکل جدی مطرح است و به این علت در این کشورها فرصت کار برای متخصصان رشته های مختلف از نقاط دیگر دنیا به خوبی فراهم است. مکانیزم ویزای جستجوی کار سوئد مانند ویزای جستجوی کار اتریش، آلمان سایر کشورهاست و به افراد واجد شرایط، مدت زمان محدودی اجازه اقامت در این کشور اعطا می‌شود و این افراد باید در طول مدت زما ن ذکر شده در این کشور به کار مشغول شوند تا ویزای کار سوئد را دریافت نموده و در نهایت پس از ۴۸ ماه اقامت و کار در این کشور، شانس اخذ اقامت دائم سوئد را نیز داشته باشند.

 

متقاضیان ویزای جستجوی کار سوئد باید در یکی از رشته ها و مشاغل مورد نیاز کشور سوئد دارای مهارت و تخصص باشند و علاوه بر پاسپورت و مدارک شخصی معتبر، فرم پر شده مشخصات جوینده کار در سوئد را نیز ارائه نمایند. به طور معمول پرونده ها در اداره مهاجرت کشور سوئد با سرعت بالایی بررسی می گردند و معمولاً این زمان کمتر از یک ماه می باشد. نتیجه بررسی پرونده و رای صادره از طریق ایمیل برای متقاضی ارسال می شود و در صورتی که وی تقاضای بازنگری مجدد داشته باشد می تواند برای این موضوع نیز اقدام نماید. پس از آنکه ویزای جستجوی کار سوئد برای فرد متقاضی صادر شد و به او کارت اقامت سوئد اعطای گردید، وی تا سه ماه فرصت دارد خود را به کشور سوئد رسانده و از فرصت اقامت کاری در این کشور بهره مند شود.

 

هزینه ویزای جاب سیکر سوئد

همانند اغلب کشورها، برای اخذ انواع ویزا در کشور سوئد نیز باید هزینه پرداخت نمود که صد البته بعلت کیفیت مناسب زندگی و شرایط کاری مناسب در این کشور، کاملا توجیه پذیر است و بسیاری حتی فرزندان خود را در سن ورود به دانشگاه، برای تحصیل در سوئد و دستیابی به آینده ای درخشان در این کشور، اعزام می کنند. هزینه ویزای جاب سیکر سوئد شامل موارد مختلفی می شود که به تفکیک اشاره می نماییم:

-هزینه دریافت مجوز کار در کشور سوئد: 2000 کرون

- هزینه تمدید مجوز با کارفرمای قبلی و شغل سابق: 1000 کرون

- هزینه تمدید مجوز با کارفرمای جدید و حوزه کاری جدید: ۲۰۰۰ کرون

- هزینه دریافت مجوز اقامت در سوئد برای هر فرد بزرگسال: 1000 کرون، و برای هر فرد زیر ۱۸ سال: ۵۰۰ کرون

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا به ویژه ویزای کار، ویزای جستجوی کار و اقامت دایم سوئد و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای جستجوی کار سوئد



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top