info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای طلایی امارات

کشور امارات به عنوان یکی از مقاصد عالی برای گردشگری و همچنین مهاجرت و سرمایه گذاری در دنیا شناخته می شود. این کشور پیشرفته در سال های اخیر برنامه های مهاجرتی ارائه داده که با استفاده از آن، اتباع سایر کشورها بتوانند طولانی مدت در این کشور اقامت گزینند. یکی از اصلی ترین، بهترین و محبوب ترین برنامه های مهاجرتی ارائه شده توسط دولت این کشور، ویزای طلایی امارات نام دارد که از سال 2019 در این کشور اجرایی شده است. در این مطلب قصد داریم جدید ترین آپدیت های این برنامه در سال 2022 را خدمت عزیزان مشتاق زندگی در این کشور ارائه نماییم.



به منظور ساده سازی فرآیند سرمایه گذاری در امارات و همچنین جذب استعدادهای نخبه حرفه ای، بر اساس بخشنامه شماره 56  وزارت امور خارجه این کشور، ویزای طلایی امارات برای مدت 5 الی 10 سال برای داوطلبان واجد شرایط که اغلب جزو موارد زیر هستند صادر می گردد:

- سرمایه گذاران

- کارآفرینان

- افراد نخبه، استعدادهای متخصص و محققان در زمینه های علمی

- دانش آموزان با استعداد و نخبه با توانایی های علمی امیدوار کننده

ویزای طلایی امارات متحده عربی در دو قالب به افراد متقاضی واجد شرایط اعطا می شود : ویزای 5 ساله و ویزای 10 ساله

 

شرایط اخذ گلدن ویزای امارات به مدت 5 سال

از شرایط اخذ ویزای 5 ساله امارات متحده عربی، قرار گرفتن در یکی از دسته های زیر است:

 

1. ویزای طلایی امارات با سرمایه گذاری در بخش املاک:

دیده شده است که عده ای سودجو صرفا خرید ملک را مساوی با گرفتن این گلدن ویزای امارات اعلام کرده اند که به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. باید دقت داشت که اعطای ویزای طلایی امارات در این کیس منوط به شرایط زیر است:

- سرمایه گذار باید در املاک با ارزش ناخالص حداقل 5 میلیون درهم اقدام به سرمایه گذاری نماید. ( ارزش ناخالص ملک باید حداقل 5 میلیون درهم باشد.)

- مبلغ سرمایه گذاری شده در املاک و مستغلات نباید از طریق اخذ وام تامین شده باشد.

- مالکیت ملک مورد نظر باید حداقل به مدت سه سال توسط فرد حفظ شود.

 

2. گلدن ویزای امارات برای کارآفرینان:

کارآفرینانی که توانایی راه اندازی یک پروژه یا کسب و کار با حداقل سرمایه 500 هزار درهم امارات را داشته باشند، می توانند برای اخذ این ویزای اقامت در این کشور اقدام کنند. در این نوع ویزا، به شخص کارآفرین مجوز چند ورود به مدت شش ماه، و تمدید برای شش ماه دیگر داده شده است. ویزای بلند مدت شامل همسر و فرزندان، یک شریک زندگی و سه مدیر اجرایی می شود.

 

3. ویزای طلایی امارات برای دانشجویان برجسته

دید کشور امارات برای اعطای ویزای طلایی، صرفا جذب سرمایه مالی نیست، بلکه دانشجویان و دانش آموختگان نخبه نیز می توانند برای دریافت گلدن ویزا امارات اقدام کنند. شرط معدل از مهم ترین فاکتورها در پروسه اخذ ویزای طلایی امارات برای دانشجویان به حساب می آید. دانشجویان در صورت اخذ اقامت بلند مدت امارات می توانند خانوده خود را همراه خود به امارات بیاورند.

 

 

شرایط اخذ گلدن ویزای امارات به مدت 10 سال

از شرایط اخذ ویزای 10 ساله امارات متحده عربی، قرار گرفتن در یکی از دسته های زیر است.

مواردی که اشاره خواهیم کرد شرایط عمومی دریافت ویزای 10 ساله امارات محسوب می شود:

- سپرده حداقل 10 میلیون درهم در صندوق سرمایه گذاری امارات متحده عربی

- ثبت شرکت در امارات متحده عربی با سرمایه ی حداقل 10 میلیون درهم امارات

- همکاری تجاری در یک شرکت فعال یا نوپا با ارزش سهام حداقل 10 میلیون درهم امارات

- سرمایه گذاری در تمامی آیتم های ذکر شده در بالا با حداقل ارزش 10 میلیون درهم، به صورتی که سرمایه گذاری های بخش مستغلات در امارات متحده عربی بیشتر از 60 درصد پرتفولیوی اقتصادی فرد درخواست دهنده را شامل شود.

 

1. اخذ گلدن ویزای امارات با سرمایه گذاری در بخش های عمومی با حداقل سرمایه 10 میلیون درهم امارات:

علاوه بر شرایط عمومی که در بند قبلی ذکر شد، مواردی که در ادامه ذکر می شود شرایط اختصاصی اخذ گلدن ویزای امارات از طریق سرمایه گذاری در بخش عمومی است:

- مبلغ سرمایه گذاری شده نباید از طریق وام تامین شود.

- سرمایه گذاری باید حداقل به مدت سه سال حفظ شود.

- توانایی پرداخت بدهی مالی تا 10 میلیون درهم امارات از سوی شخص احراز شود.

 

اختیارات بالای سرمایه گذار در امارات که در سایر مقاصد مهاجرتی کمتر دیده می شود، از مزایای ویزای طلایی امارات به شمار می رود. همچنین فرد سرمایه گذار، فرد با اخذ گلدن ویزای امارات از این طریق، می تواند شرکای تجاری خود را در زیرمجموعه خود ثبت کند. علاوه بر این، ویزای بلند مدت می تواند شامل همسر و فرزندان و همچنین یک مدیر اجرایی و یک مشاور باشد. از مزایای دیگر این طرح می توان به درخواست مجوز خروج از کشور چند نوبته در بازه زمانی شش ماهه اشاره کرد.

 

2. شرایط اخذ گلدن ویزا امارات برای اشخاصی که استعدادهای تخصصی دارند:

همان طور که پیش تر نیز ذکر شد، برنامه ویزای طلایی امارات مشمول استعدادها و محققان متخصص در زمینه های فنی و علمی مانند پزشکان، متخصصان، دانشمندان، مخترعین و همچنین افراد خلاق در زمینه فرهنگ و هنر می شود. لازم به توضیح است که این دسته امتیاز ویزا به همسر و فرزندان این افراد نیز تعلق می گیرد. افرادی که در این دسته اقدام به دریافت ویزای طلایی امارات می کنند، باید یک قرارداد کاری معتبر در یک زمینه تخصصی که جزء اولویت های اصلی کشور امارات است، داشته باشند.

 

اعطای ویزای طلایی امارات استعدادهای تخصص منوط به شرایط زیر است:

- افراد محقق باید توسط وزارت علوم امارات معتبر شناخته شوند.

- افراد مخترع پس از ثبت اختراع باید اختراع خود را به تایید وزارت اقتصاد امارات متحده عربی برسانند. این اختراع باید به نوعی به جنبه های اقتصادی امارات کمک کند.

- استعدادهای برتر باید توانمندی های خود را در قالب یک اختراع ثبت شده یا یک تحقیق علمی منتشر شده در ژورنال های معتبر علمی ثابت کنند.

- مدیران اجرایی باید صاحبان یک شرکت پیشرو و معتبر بین المللی یا در رزومه خود دارای یک موفقیت و موقعیت علمی قابل توجه باشند.

 

ویزای طلایی امارات برای هنرمندان

افراد خلاق در حوزه فرهنگ و هنر باید توسط وزارت فرهنگ امارات متحده عربی معتبر شناخته شوند .

 

ویزای طلایی امارات برای پزشکان و پرستاران و متخصصان

پزشکان و متخصصان باید حداقل دو شرط زیر را داشته باشند:

- مدرک دکتری حرفه ای از یکی از 500 دانشگاه برتر جهان

- یک جایزه یا گواهی تقدیر در زمینه کار حرفه ای در بخش پزشکی

- کمک به یک تحقیق علمی بزرگ مقیاس در زمینه پزشکی

- چاپ مقالات یا کتاب های علمی در انتشارات برجسته در زمینه پزشکی

- عضویت در سازمان ها و مجتامع علمی معتبر و مرتبط با رشته پزشکی

- حداقل ده سال تجربه حرفه ای و انجام مطالعات بالینی در رشته پزشکی

- تخصص در حوزه های اولویت دار پزشکی در امارات متحده عربی

 

نحوه دریافت ویزای طلایی امارات

ابتدا فرد متقاضی برای دریافت گلدن ویزای امارات باید ثبت نام ویزای طلایی کند، سپس پرونده وی توسط اداره مهاجرت و اقامت امارات متحده عربی بررسی می ‌شود. باید توجه داشت که تایید درخواست ثبت نام گلدن ویزای امارات، به ‌معنای تایید صدور این ویزا نیست. این پروسه اداری حداقل 1 ماه طول می ‌کشد و پس از بررسی‌ ها در صورت تایید شدن درخواست، از فرد متقاضی  خواسته می‌ شود برای اخذ ویزا اقدام کند.

اگر درخواست ویزای طلایی فرد متقاضی با موفقیت ثبت و تایید شد، وی به پروسه دریافت ویزای طلایی امارات وارد می شود. بمنظور دریافت ویزای تجاری، باید فرد متقاضی توسط یک شتابدهنده یا مرکز رشد کسب و کار یا انکوباتور که در کشور امارات مجوز دارد، تأیید شود.

سپس از فرد متقاضی دعوت می شود تا از طریق اداره فدرال هویت و تابعیت برای دریافت ویزا اقدام کنید. در مراحل پروسه  دریافت ویزای طلایی امارات متحده عربی، متقاضی یک ایمیل با راهنمایی و جزئیات در مورد نحوه اخذ ویزا دریافت خواهد کرد. افرادی که خارج از امارات متخده عربی زندگی می کنند شش ماه ویزای موقت دریافت می کنند تا در این بازه آن را به اجازه اقامت تبدیل کنند.

 

مزایای اخد ویزای طلایی امارات

امارات متحده عربی یکی از ثروتمندترین کشورهای حاشیه خلیج فارس است و در سال های اخیر تلاش کرده است تا با اخذ نمایندگی از کمپانی های مطرح بین المللی برای خود برندسازی قوی ایجاد کرده و به یک هاب در زمینه تجارت بین المللی تبدیل شود. شرایط زندگی و کسب و کار در این کشور طبق گزارش های سازمان توسعه جهانی هر سال رو به بهود است. در ادامه به مهم ترین مزایای اخذ ویزای طلایی امارات متحده عربی اشاره خواهیم کرد:

- دریافت ویزای شش ماهه چندبار ورود اولیه پس از ثبت نام، جهت ورود به کشور امارات و بررسی شرایط موجود.

- امکان استفاده از شرایط همکاری های تجاری با شرکت ها و کمپانی های بزرگ جهانی

- سرمایه گذاری در بانک های بزرگ و معتبر بین المللی مستقر در امارات متحده

- کسب در آمد دلاری و جذب نیروهای دورکار از ایران و پرداخت حق الزحمه ریالی

- امکان به همراه آوردن والدین و افراد تحت تکفل بر اساس ویزای طلایی

- امکان اقامت بلند مدت 10 یا 5 ساله در امارات

- امکان تمدید اقامت در صورت حفظ شرایط لازم

- امکان به همراه آوردن 3 مدیر اجرایی و خانواده های آن ها به امارات بر اساس ویزای طلایی کارآفرینی

 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا و مسائل مربوط به اقامت کشورهای مختلف از جمله امارات و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای طلایی امارات



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top