info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مهاجرت به دانمارک از طریق سرمایه گذاری

کشور کوچک و زیبای دانمارک که در شمال اروپا واقع شده به جهت داشتن مناظر محسور کننده مانند جزایر آتشفشانی، سواحل بیکران، قلعه های خیره کننده و نماهای منحصر به فرد و رنگارنگی که به خیابان های این کشور اسکاندیناویای تجلی خاصی بخشیده است شناخته می شود. وسعت کوچک دانمارک به شما این اجازه را می دهد که از تمام مکان های دیدنی و چشم نواز مانند قلعه معروف روزنبورگ، باغ های تیوولی کپنهانگ، اقامتگاه تفریحی لگو ( دانمارک خاستگاه آجر های لگو می باشد ) بازدید نمایید . دانمارک که به شاد ترین کشور جهان معروف است، سیستم خدمات درمانی رایگان و بدون دردسری را ارائه می کند. علاوه بر این، موقعیت مکانی این کشور نوردیک برای کارآفرینانی که پیوسته در حال سفر به خارج از کشور هستند مزیت بزرگی به شمار می رود زیرا تنها 20 دقیقه زمان می برد که از مرکز کپنهاگ به فرودگاه برسند. همچنین موقعیت این کشور طوری است که به راحتی می توان به شهر های همسایه بروکسل، لندن، هامبورگ و آمستردام سفرگرد و تنها بین 1 تا 3 ساعت با این کشور اسکاندیناویایی فاصله دارند. سطح پایین فساد این کشور را به مقصدی مناسب برای فعالیت های تجاری تبدیل نموده است. دانمارک دارای زیر ساخت های مناسب اقتصادی و بازار کار مطلوب بوده و دسترسی به بازار اروپا با ارزش 1 بیلیون یورو دارد . همچنین استاندارد های زندگی با کیفیت مثال زدنی باعث شده مهاجرت به این کشور نوردیک بیش از بیش صورت بگیرد. در ادامه به امکان مهاجرت به دانمارک از طریق سرمایه گذاری اشاره می نماییم.



سرمایه گذاری در دانمارک از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری در دانمارک از طریق خرید ملک همانند فنلاند و سوئد به اقامت دائم و اخذ شهروندی این کشور منجر نمی شود و توصیه ما مهاجرت از طریق تحصیل در دانمارک و یا مهاجرت کاری می باشد. سرمایه گذاری در دانمارک از طریق خرید ملک به این گونه است که شما باید حداقل اقامت 5 ساله در دانمارک داشته باشید و برای خرید املاک نیز باید مجوز دادگستری را گرفته باشید و به طور کل سرمایه گذاری از این روش اصلا توصیه نمی شود.

 

سرمایه گذاری در دانمارک از طریق ثبت شرکت

گونه های مختلف شرکت در دانمارک همانند شرکت های سوئد بوده و ساز وکار های مشابهی دارند.

 

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

در صورت که علاقه مند به مهاجرت به دانمارک از طریق کارآفرینی هستید، ما به شما ویزای استارتاپ دانمارک که فرآیند رسیدگی سریع تری را دارد، پیشنهاد می نماییم.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب در دانمارک آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت از طریق سرمایه گذاری در دانمارک از جمله ویزای استارتاپ و اقامت دایم دانمارک می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • مهاجرت به دانمارک از طریق سرمایه گذاری



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top