info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای تلنت استرالیا برای نخبگان

ویزای استعداد جهانی استرالیا با عنوان  858 که این برنامه با هدف رشد اقتصادي استرالیا برای افراد ماهري طراحی شده كه به اين افراد زبده اقامت دائم استراليا تعلق مي گيرد. به منظور واجد شرایط شدن در برنامه استعداد جهانی شما می بایست نشان دهید در زمینه تخصص خود از بهترین و ماهر ترین افرادی هستید به طوری که حضور شما در استرالیا باعث ایجاد منفعت اقتصادی و اجتماعی مي شود. متقاضیان ویزای تلنت استرالیا برای نخبگان باید توسط یک فرد استرالیایی یا سازمان با شهرت و اعتبار بالا که دارای تخصص یکسان با متقاضی ویزای تلنت استرالیا است معرفي شود.



این ویزا که سریع ترین، آسان ترین و کم هزینه ترین ویزای استرالیا در مقایسه با سایر ویزای های استرالیا برای اخذ اقامت دائم استرالیا می باشد که طبیعتا همین موارد باعث محبوبیت این ویزا شده است .

در این ویزا هیچ شرط سنی و سیستم امتیاز دهی ای وجود نداشته و نهایتا به اخذ سریع اقامت دائم استرالیا منجر می شود .

استرالیا در سال 2022-2021 15,000 نفر از افراد متخصص و ماهر در صنایع مختلف از سراسر جهان را به این کشور جذب می کرد که این افراد می توانستند در استرالیا حق تحصیل و کار داشته باشند.

 

انواع ویزای نخبگان استرالیا

ویزای نخبگان استرالیا به 2 نوع مسیر که به اقامت  دائم استرالیا ختم می شود تقسیم می شود :

1-مسیر ویزای استعداد جهانی استرالیا  که فرصتی مناسب برای افراد متخصص و کار بلد در زمینه های پیشرفته ، به خصوص صنایع در استرالیا است.

2-مسیر استعداد های درخشان برای افرادی طراحی شده که در دسته گروه اول قرار نمی گیرند اما با عنایت به استعداد و مهارت منحصر به فردی که در زمینه های به خصوص مانند ورزش ، موسیقی و یا هنر دارند می توانند برای گرفتن اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای نخبگان اقدام نمایند .

به طور کلی اخذ ویزای تلنت استرالیا از طریق مسیر ویزای استعداد جهانی استرالیا به مراتب ساده تر از مسیر استعداد های درخشان است که در ادامه مطلب به پیشینه ویزای استعداد جهانی استرالیا می پردازیم. دولت استرالیا در سال 2019 برنامه ویزای استعداد جهانی استرالیا را معرفی نمود . این ویزا در اغاز به 2 زیر شاخه دیگر به نام های

" ویزای استعداد جهانی مستقل استرالیا " و " ویزای استعداد جهانی کارفرمای اسپانسر شده " تقسیم می شد . این زیر شاخه ها در حال حاضر دیگر وجود ندارند اما هنوز بسیاری از مردم ویزای استعداد جهانی مستقل استرالیا را با ویزای استعداد جهانی استرالیا با یک عنوان نام می برند . ویزای استعداد های درخشان نیز قبلا ویزای مجزایی از زیر شاخه ویزای 124 بوده که در حال حاضر بخشی از برنامه ویزای جهانی استرالیا   858)) می باشد .

در برنامه سال 23-2022 استرالیا تعداد نیرو های مورد نیاز خود را که در برنامه سال 2021-22 حدود 15,000 نفر بود به 8,500 نفر کاهش داد .

 

ویزای 858 استرالیا چیست ؟

ویزای 858 استرالیا همانطور که قبلا اشاره کردیم از بهترین و آسان ترین روش های مهاجرت به استرالیا است که به 2 نوع تقسیم می شود :

1-ویزای استعداد جهانی استرالیا

2- ویزای استعداد درخشان استرالیا

 

در این قسمت می خواهیم به 10 حوزه مورد نیاز ویزای استعداد جهانی استرالیا اشاره نماییم :

1- منابع

2- کشاورزی و مواد غذایی و حوزه های تکنولوژی کشاورزی

3- انرژی

4- حوزه سلامت

5- صنایع دفاعی

6- اقتصاد دورانی یا چرخشی

7- تکنولوژی دیجیتال

8- زیر ساخت های طبیعی و گردشگری

9- خدمات مالی و فناوری مالی

10- آموزش

 

اگر شما در یکی از 10 حوزه ی مورد نیاز از مهارت و تخصص نسبتا بالایی برخوردار هستیدو یا در یک شرکتی که خدمات مورد نیاز حوزه های مذکور را ارائه می دهد سمتی مهم و تاثیرگذار دارید ، شما یکی از افراد واجد شرایط برای درخواست پذیرش ویزای تلنت استرالیا برای نخبگان محسوب می شوید .

اگر شما در یکی از حوزه نام برده شده کار نمی کنید اما از استعداد بالایی برخوردار بوده و به نوعی نخبه محسوب می شوید ، شما می توانید تحت ویزای استعداد های درخشان که بخشی از برنامه ی ویزای استعداد جهانی استرالیا است اقدام نمایید. البته شرایط مورد نیاز برای اخذ این ویزا در مقایسه با ویزای استعداد جهانی استرالیا به طور چشمگیری سخت تر است .

 

شرایط اخذ ویزای گلوبال تلنت استرالیا ) ویزای ( 858

متقاضی ویزای گلوبال تلنت استرالیا علاوه بر اینکه در حوزه های مذکور باید از استعداد و یا تخصص ویژه ای برخوردار باشد . باید این 5 شرط ضروی که بررسی آن خواهیم پرداخت دارا باشد.

 

1-شرط سنی مورد نیاز برای ویزای گلوبال تلنت استرالیا

برای ویزای گلوبال تلنت استرالیا هیچ شرط سنی وجود ندارد. با این وجود ، اگر متقاضی زیر 18 سال و یا بالاتر از 55 سال سن داشته باشد ، بایستی ثابت کنید که حضور شما در استرالیا نفع اقتصادی قابل توجه ای برای استرالیا به ارمغان خواهد آورد .

 

2-سطح زبان انگلیسی لازم برای ویزای گلوبال تلنت استرالیا

متقاضی یا متقاضیان بالای 18 سال باید حداقل نمره آیلتس 4.5 یا تافل IBT 32 یا PTE Academic 30  و CAE 147 را کسب کرده باشند .

هر متقاضی که نتواند مدرک زبان در آزمون های معتبر بین المللی را ارائه نماید بایستی هزینه ی ویزای جداگانه که حدود 4,890 برای هر متقاضی است بپردازد .

 

3-حقوق لازم برای ویزای گلوبال تلنت استرالیا

سقف درآمد بالای کار منصفانه و مطلوب برای ویزای استعداد جهانی استرالیا در سال مالی 2022-23  162,000 دلار استرالیا می باشد که هر سال تغییر می کند .

متقاضیان باید اثبات نمایند که توانایی کسب حداقل میزان درآمد بالای منصفانه به میزان حداقل 162,000 دلار برای هر سال در استرالیا که هر ساله در ماه ژوئن به روز می شود را دارا هستند . این حقوق می تواند از شغل فعلی متقاضی ، جاب آفر یا آگهی های شغلی در استرالیا که متقاضی شانس بالای موفقیت در آن را دارد به دست آید .

تازه فارغ التحصیلان مقطع دکترا میزان کسب درآمدشان بر اساس توانایی آن ها سنجیده می شود .

 

4-شرایط لازم برای معرفی کننده ویزای گلوبال تلنت استرالیا

متقاضیان باید یک فرد استرالیایی یا سازمانی که آن ها را معرفی می کند داشته باشند . معرفی کننده باید از شهرت ملی در زمینه تخصص متقاضی اصلی برخوردار بوده و مهارت های متقاضی را تایید نماید .

معرفی کننده باید یک شهروند یا سازمان استرالیایی باشد .

معرفی کننده ویزای استعداد جهانی استرالیا نیازی نیست که :

Ÿ جاب آفر شغلی ارائه دهد یا

Ÿ اسپانسر متقاضی شود و یا

Ÿ هزینه ای پرداخت نماید

با تجربه ای که در زمینه اخذ ویزای استعداد جهانی استرالیا داشته ایم ، می توانیم بگوییم داشتن یک معرفی کننده صاحب نام می تواند شانس دریافت دعوت نامه برای ویزای گلوبال تلنت استرالیا به طرز قابل توجه ای افزایش دهد .

یک معرفی کننده خوش نام استرالیایی می تواند به وزارت امور داخلی استرالیا نشان دهد که شما شانس خوبی برای استخدام شدن و یا معرفی شدن توسط یک فرد دارای شهرت هستید.

 

5-سوابق دستاورد هاي قابل توجه يا شناخته شده بين المللي شما در حوزه تخصصي خود

دو حوزه معروف سوابق موفقيت آميز براي افرادي كه قصد دارند جهت درخواست پذيرش ويزاي استعداد جهاني استراليا اقدام نمايند عبارتند از :

-حوزه حرفه اي يا

-حوزه آكادميك و حوزه تحقيقاتي

 

اگر زمينه هاي دستاورد متقاضي در حوزه هاي حرفه اي باشد مدارك ذيل كه نشان دهنده ي دستاورد هاي قابل ملاحظه و برجسته وي است بايد ارائه گردد :

- جوايز ملي و بين المللي كسب شده در زمينه صنعت مورد تخصص خود

- داشتن سمتي عالي در ساختار رسمي يك سازمان مانند ( مدير عامل ، عضو هيئت مديره ، رئيس بخش (

- مقالات روزنامه يا مجلات كه نشان دهنده ي دستاوردها يا جوايز باشد

 

اگر زمينه هاي دستاورد متقاضي در حوزه هاي آكادميك يا تحقيقاتي  باشد مدارك ذيل كه نشان دهنده ي دستاورد هاي قابل توجه و شناخته شده وي است بايد ارائه گردد :

- ارائه مقالات ، روزنامه ها و مجلات چاپ شده بايد نمره قابل قبولي گرفته باشد .پژوهش بايستي قابليت تجاري سازي شدن داشته باشد و شما توسط همتايان خود در زمينه تخصص فردي كه دارا هستيد فردي معروف و شناخته شده باشيد .

- داشتن جوايز و افتخارات

 

هزینه دریافت ویزای تلنت استرالیا

شما نیازی نیست هیچ هزینه ی دولتی برای ارائه  Expression of Interest بپردازید و فقط باید هزینه های دولتی درخواست پذیرش ویزای خود را پرداخت نمایید.

4,180 دلار استرالیا

هزینه درخواست برای متقاضی اصلی

2,095 دلار استرالیا

هزینه درخواست برای متقاضی دوم

1,045 دلار استرالیا

 

هزینه درخواست برای متقاضی زیر 18 سال

4,890 دلار استرالیا

هزینه درخواست برای متقاضی که مدرك زبان بين المللي معتبري ندارد

 

مدت زمان صدور ویزای استعداد جهانی استرالیا

ویزای 858 استرالیا از زمان ارائه مدارک و درخواست پذیرش از 73 روز تا 3 ماه زمانبر است .  

 

مزایای ویزای Talent  استرالیا

- اقامت دائمی در استرالیا

- حق تحصیل و کار در استرالیا

- امکان بهره مندی از سیستم خدمات درمانی استرالیا

- امکان اسپانسر شدن برای بستگان به منظور اخذ اقامت دائم

- امکان مسافرت آزادانه به استرالیا و کشور خود

- درخواست اخذ شهروندی

- امکان خرید یا اجاره ملک در استرالیا بدون هیچگونه محدودیت قانونی

- امکان تحصیل رایگان برای فرزندان شما

- امكان درخواست پذيرش همزمان براي خانواده خود

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب در استرالیا آماده ارایه مشاوره در خصوص کار در استرالیا، تحصیل در استرالیا و انواع ویزا از جمله اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری و همچنین ویزای استارت آپ استرالیا و اقامت دایم می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای تلنت استرالیا برای نخبگان



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top