info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

فرنچایز چیست و چگونه با تاسیس شعبه رستوران های زنجیره ای اقامت کشوری را بدست آوریم؟

در سال های اخیر در کشورمان، سرمایه گذاری در تاسیس یک شعبه از برندهای معروف به ویژه در صنعت غذا و خوراک، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شعب بسیاری از برندهای معروف در مناطق مختلف شهرهای بزرگ و کوچک به وفور دیده می شود. طبیعتا تاسیس شعب برندهای معروف از طریق فرنچایز به معنای جلو بودن در زمینه هزینه های برندینگ و کاهش زمان خواب سرمایه برای رسیدن به دوران سوددهی است. اما این موضوع محدود به مرزهای یک کشور نیست و سرمایه گذاران از سراسر دنیا می توانند با سرمایه گذاری در تاسیسس شعب برندها به ویژه در زمینه رستوران و کسب و کارهای مرتبط با خوراک، اقامت کشورهای دیگر را نیز بدست آورند. از این رو فرنچایز را می توان یک روش مهاجرتی نیز به حساب آورد. در این مطلب به تفصیل به این موضوع می پردازیم که فرنچایز چیست و چگونه با تاسیس شعبه رستوران های زنجیره ای اقامت کشوری را بدست آوریم؟



فرنچایز چیست؟

به طور خلاصه می تواند فرنچایز که در زبان فرانسه به آن فرانشیز می گویند را نوعی مجوز یا حق امتیاز دانست که دارنده آن امکان استفاده از برند دیگران را به دست می آورد. فرنچایزر یا فرد صاحب امتیاز برند، در این قرارداد به امتیاز گیرنده اجازه می دهد که در قبال پرداخت هزینه سالانه یا مدت های بالاتر، به دانش، فرآیندها، علائم تجاری، محصولات و خدمات آن برند دسترسی داشته و اجازه فروش کالا یا خدمات آن برند را داشته باشد. حسن این کار برای فردی که امتیاز یک برند را دریافت می کند این است که می تواند از روز اول فعالیت خود فروش داشته باشد و خواب سرمایه برای رسسیدن به سودهی در چنین ککسب و کارهایی بی معناست. زیرا برند شناخته شده است و هر شعبه ای از آن که در منطقه ای جدید تاسیس می شود، بدون نیاز به هزینه برندینگ خاصی می تواند مشتریان آن برند را جذب نماید.

به بیان دیگر، فرنچایز یک مدل تجارت و بیزنس و همکاری در کسب و کار است که کلیه رستوران های زنجیره ای مطرح دنیا مثل مک دونالد و حتی نمونه های داخلی، از این روش برای گسترش شعب کسب و کار خود استفاده می کنند و در واقع حق امتیاز کار تحت لوای برند خود را به کسب و کارهای کوچک اعطا می کنند. در حقیقت فرنچایز یک نوع رابطه کاری مدت دار و البته بلند مدت می باشد که بر اساس آن فرنچایز دهنده به فرنچایز گیرنده اجازه و حق استفاده از لیسانس و در واقع نمایندگی برند خود را می دهد و در زمینه هایی چون آموزش پرسنل، سازمان دهی، تامین مواد اولیه، بازاریابی و مدیریت که فرنچایز گیرنده خدمات کمکی را ارائه می نماید و در قبال آن از فرنچایز گیرنده مبلغی دریافت می کند.

 

چگونه با تاسیس شعبه رستوران های زنجیره ای، اقامت کشوری دیگر را کسب کنیم؟

برندهای معتبر زیادی در زمینه خوراک در دنیا فعالند که هر یک در طیف وسیعی از کشورهای دنیا دارای شعب هستند. طبیعتا سرمایه گذاری در چنین برندهای معتبری امکان سوددهی مناسب و بدون نیاز به هزینه های زیاد برندینگ را در پی دارد. اما علاوه بر ریسک پایین سرمایه گذاری، امکان اخذ اقامت کشورهای پیشرفته و مهاجرپذیر دنیا با سرمایه گذاری در تاسیس شعب رستوران های زنجیره ای نیز وجود دارد. رستوران ها و کافه های زنجیره ای بین المللی مطرحی همچون مک دونالد یا McDonald's، برگر کینگ یا BURGER KING، ساب وی یا SUBWAY، کی اف سی یا KFC، دومینوز پیتزا یا Domino’s Pizza، و پیتزا هات یا Pizza Hut و استارباکس یا STARBUCKS سال هاست به عنوان برندهایی محبوب در صنعت خوراکی در دنیا شناخته می شوند و در اکثر محله های شهرهای بزرگ و کوچک در کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا داراش شعبه هستند.  با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای می تواند برای سرمایه گذاران مشتاق مهاجرت بسیار مطلوب باشد.

این برندها امتحان پس داده هستند و مشتری در هر کشور و شهری اگر با تابلوی این برندها مواجه شود، با اطمینان از یک استاندارد مشترک، پای به این فروشگاه ها گذاشته و خرید می کند. این مورد در کشورهای توریستی که غذاهای محلی آن ها برای گردشگران مورد تایید است و تردید دارند که غذاهای آن کشور با سلیقه شان مطابت داشته باشد، بیشتر دیده می شود. از این رو در کشورهای توریستی، بیشترین استقبال از چنین برندهای معتبری به ویژه توسط گردشگران صورت می گیرد.

باید در نظر داشت که کسانی که شعبه یک رستوران را بدست می آورند، در مقیاس کلان، دارای سرمایه های خرد محسوب شده و کسب و کارهای کوچکی را دارا خواهند بود که صد البته تحت پوشش کسب و کار بزرگی که همان برند مورد نظر است فعالیت خواهند کرد. افرادی که سرمایه های نسبتا خرد دارند، ترجیح می دهند سرمایه خود را در معرض ریسک نیز قرار ندهند. بدین منظور تاسیس شعب رستوران های زنجیره ای معروف می تواندی گزینه ای ایده آل برایشان باشد. زیرا با استفاده از اعتبار نام برند مورد نظر، از همان ابتدا و بدون نیاز به هزینه زیاد برندینگ به درآمد می رسند. به همین علت، این روش مهاجرتی را می توان دقیقا در برابر روش ویزای استارت آپ به حساب آورد. زیرا استارت آپ هر اندازه هم که بر اساس یک طرح توجیهی درست و اصولی راه اندازی شده باشد، باز هم یک سرمایه گذاری پر ریسک محسوب می شود و قطعا خواب سرمایه خواهد داشت. اما طبیعتا وقتی که یک استارت آپ به درآمدزایی برسد، می تواند سودی چندین برابر بیشتر از سرمایه گذاری در تاسیس شعب رستوران های زنجیره ای به همراه آورد. بر این اساس افرادی که برای مهاجرت، روش ویزای استارتاپ کانادا، استرالیا، فنلاند، فرانسه، انگلستان و سایر کشورها را بر می گزینند، افرادی ریسک پذیر تر هستند.

 

هزینه اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای معتبر دنیا

هزینه فرانچایز هزینه اخذ نمایندگی رستوران های زنجیره ای معتبر دنیا متفاوت می باشد و بر اساس میزان شهرت برند، کیفیت و محبوبیت برندها این هزینه تعیین می گردد. طبیعتا برندهای معتبر در کشورهای مختلف و حتی مناطق مختلف کشورها نیز هزینه های یکسانی برای اعطای نمایندگی دریافت نمی کنند. سرمایه گذاران محترم باید در نظر داشته باشند که برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در خرید نمایندگی یا فرنچایز می بایست هزینه اولیه خرید امتیاز برند مورد نظر، هزینه اجاره یا خرید ملک برای راه اندازی کسب و کار که البته باید به تایید مدیریت برند مورد نظر هم برسد، هزینه دکوراسیون داخلی محل کسب و هزینه های استخدام نیروی کار را از قبل در نظر گرفته باشند. البته همان طور که پیش تر ذکر شد، به علت شهرت برندهای مطرح، در هزینه هایی مانند تبلیغات نیز صرفه جویی بسیار اساسی صورت می گیرد.

البته به غیر از رستوران و فست فود، در زمینه هایی چون فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، مراکز زیبایی، خدمات مسافرتی، ساخت و ساز، خدمات سالمندان، برخی صنایع مرتبط به خودرو و ... نیز می توان از طریق روش فرنچایز اقدام به اخذ نمایندگی در اکثر کشورها نموده و اقامت دریافت کرد.

 

گرفتن نمایندگی مک دونالد

مک دونالد یا McDonald's بعنوان معروف ترین و بزرگ ترین رستوران زنجیره ای در سراسر دنیا، در سال 1940 میلادی توسط ریچارد و موریس مک دونالد و ری کراک در سن برنلاردینو کالیفرنیا در کشور آمریکا تاسیس شد. این رستوران زنجیره ای دهه هاست که بعنوان معروف ترین همبرگر فروشی در دنیا شناخته می شود. گستردگی شعب این رستوران موجب نشده که مک دونالد به ذائقه مردم هر منطقه توجه نکند و هر کشوری محصولات شعبه های مک دونالد بر اساس ذائقه مردمان آن کشور دچار تغییراتی می شوند. در سال 2012 مک دونالد دومین کارفرمای بزرگ خصوصی در جهان انتخاب شد و بعد از فروشگاه های زنجیره ای والمارت که 1.9 میلیون کارمند در سراسر دنیا دارد، مک دونالد با بیش از 1.5 میلیون نفر کارمند قرار گرفت. اما نباید ساده انگاشت که می توان با گرفتن نمایندگی مک دونالد و بدون زحمت مستمر، امکان رسیدن به درآمد قابل توجهی وجود دارد. زیرا استانداردهای مدیریتی مک دونالد بسیار بالاست و متقاضی گرفتن نمایندگی باید در نظر داشته باشد که اگر نمی تواند به کسب و کار خود به خوبی برسد و از عهده آن برآید، اصلا سمت آن نرود. به طور میانگین، درآمد متوسط شعب مک دونالد 157 هزار یورو در سال است. البته در برخی کشورها به ویژه در برخی شهرهای آلمان شعب مک دونالد درآمدی تا حتی 500 هزار یورو در سال نیز دارند. علاوه بر کسب سود و سرمایه گذاری بی ریسک، می توان از این طریق به اخذ اقامت با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی  و تاسیس یک شعبه مک دونالد در کلیه کشورهای اروپایی و سایر کشورهایی چون  انگلیس، آمریکا، استرالیا، کانادا و نیوزلند دست یافت.

 

گرفتن نمایندگی SUBWAY

برند ساب وی نیز یکی دیگر از رستوران های زنجیره ای مطرح در دنیا به حساب می آید. تاریخچه این برند به سال 1965 میلادی بر می گردد که در این سال فردی به نام فرد دلوکا در شهر بریج پورت ایالت کنتیکت آمریکا رستورانی به اسم ساب وی یا SUBWAY را افتتاح کرد. در ابتدای امر، احتمالا خود وی نیز باور نمی کرد که امروزه شبکه عظیمی از رستوران های زنجیره ای تحت این نام تجاری در سراسر نقاط دنیا وجود داشته باشد. حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه SUBWAY حداقل۳۰ هزار دلار دارایی نقدی و تامین حداقل ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار به عنوان هزینه راه اندازی می باشد که البته الزامات گرفتن نمایندگی SUBWAY در کشورهای مختلف می تواند دارای تفاوت هایی هم باشد. هر چند میزان دارایی نقدی اولیه مورد نیاز برای تاسیس شعبه ساب وی کمتر از مک دونالد است، اما میزان درآمد شعب ساب وی نیز از مک دونالد کمتر است.

 

گرفتن نمایندگی برگر کینگ BURGER KING

برگر کینگ یا BURGER KING دیگر رستوران زنجیره ای مطرح در زمینه انواع همبرگر به شمار می رود و در اکثر کشورهای دنیا همانند مک دونالد دارای شعبه است و دومین همبرگر فروشی بزرگ و مطرح در دنیا به شمار می رود. اولین شعبه برگر کینگ در سال 1954 میلادی در میامی ایالت فلوریدای آمریکا تاسیس شد. در برخی کشورها برند برگر کینگ با نام های دیگری فعالیت دارد. به عنوان مثال در کشور استرالیا به نام Hungry Jack's یا هانگری جک شناخته می شود. در تمامی کشورهای اروپایی، استرالیا، نیوزلند و کانادا نیز می توان به اخذ اقامت با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس یک شعبه BURGER KING نایل شد.

 

گرفتن نمایندگی کی اف سی KFC

نام برند کی اف سی یا KFC بی درنگ تصویر مرغ سوخاری را در ذهن انسان متبادر می کند. همین موضوع و برندینگ بسیار موفقی که در طول سال ها انجام شده، سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی کی اف سی KFC می تواند بسیار پر سود باشد. موسس این برند معتبر، کلونل هارلند ساندرز در سال 1052 اولین رستوران خود را در ایالت کنتاکی آمریکا تاسیس کرد و امروزه در اکثر کشورهای دنیا شعبات فراوانی از این برند موفق موجود می باشد و در سراسر دنیا حدود 800 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای شعبات رستوران کی اف سی مشغول به کار هستند. هم اکنون صاحب این رستوران های زنجیره ای کمپانی یام برندز می باشد. این رستوران مشهور بین المللی با سیستم تجاری فرنچایز همچنان اقدام به گسترش شعب خود در سراسر نقاط جهان می کند و این فرصت مناسبی برای هموطنان عزیزمان می باشد که قصد سرمابه گذاری بدون ریسک را دارند. اخذ اقامت با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه KFC نیز در کلیه کشورهای اروپایی و سایر نقاط دنیا از جمله کانادا، استرالیا و نیوزلند نیز ممکن می باشد.

 

گرفتن نمایندگی Pizza Hut

پیتزا هات یا Pizza Hut یکی دیگر از رستوران های زنجیره ای بین المللی است که بیشتر برای پیتزا و پاستا شناخته می شود. که در سال 1958 میلادی در شهر ویچیتا ایالت کانزاس آمریکا تاسیس شد. هم اکنون مالکیت این برند تجاری نیز به شرکت یام برندز تعلق دارد که برند صاحب کی اف سی نیز می باشد. بنیانگذاران این برند دن و فرانک کارنی بوندن که آن را در سال 1977 به شرکت پپسی فروختند. پپسی نیز نهایتا این شرکت را به یام برندز فروخت. پیتزا هات نیز همچنان در حال واگذاری نمایندگی به متقاضیان از طریق فرنچایز در اکثر نقاط دنیا می باشد و عزیزان متقاضی می توانند در تاسیس شعب جدید آن به ویژه در سراسر اروپا، کانادا، نیوزلند و استرالیا سرمایه گذاری کرده و از امتیاز اخذ اقامت با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه پیتزا هات بهره مند گردند.

 

گرفتن نمایندگی دومینوز پیتزا Domino's Pizza

برند دومینوز پیتزا یا Domino’s Pizza یکی دیگر از رستوران های زنجیره ای مطرح در زمینه ارائه پیتزا و پاستا در دنیا به شمار می رود که در اکثر نقاط دنیا بزرگ ترین پیتزا فروشی زنجیره ای به شمار رفته ولی در آمریکا پس از پیتزا هات در جایگاه دوم قرار گرفته است. در سال 1960 میلادی اولین شعبه آن نوسط تام موناگهان در ایالات متحده راه اندازی شد و با گسترشی بسیار سریع به سراسر نقاط جهان راه پیدا کرد. همچنان نیز این شرکت با سیستم فرنچایز به تاسیس شعب جدید مجوز می دهد و همه افرادی که سرمایه کافی دارند می توانند از امکان اخذ اقامت با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه دومینوز پیتزا، در اکثر کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا و نیوزلند نیز بهره مند گردند.

 

گرفتن نمایندگی استارباکس STARBUCKS

برند استارباکس یا STARBUCKS معروف ترین و بزرگ ترین کافی شاپ زنجیره ای سراسر دنیا به شمار می رود که در اکثر کشورها شعب فراوانی دارد. در سال 1971 اولین شعبه این کافی شاپ توسط زو سیگل، جری بالدوین و گوردون بوکر در آمریکا تاسیس شد و دفتر اصلی آن نیز در شهر سیاتل ایالت واشنگتن قرار گرفته است. استارباکس در اکثر کشورهای دنیا از جمله کشورهای همسایه ما و کشورهای سراسر قاره اروپا دارای شعب فراوانی می باشد و همچنان از طریق سیستم فرنچایز به اعطای مجوز تاسیس شعب جدید در کلیه کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا، نیوزلند و ... اقدام می کند. از این رو این فرصت طلایی را برای سرمایه گذاری مطمئن و بهره برداری از امکان اخذ اقامت با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه استارباکس در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی را باید غنیمت شمرد.

 

گرفتن نمایندگی کافه آیدا Aida Cafe

مشهورترین کافه زنجیره ای در کشور اتریش که به صورت فرنچایز اقدام به واگذاری نمایندگی و شعبه می نماید، کافه آیدا یا Aida Cafe می باشد که اولین شعبه آن در سال 1925 در وین تاسیس شد. همچنین کافه آیدا را با 34 شعبه فقط در شهر وین به عنوان بزرگ ترین و منحصر به فرد ترین تولید کننده شیرینی با تولید بیش از 3 تن کیک و شیرینی در روز نیز می شناسند. افرادی که به اخذ اقامت اتریش مشتاقند، می توانند با سرمایه گذاری در تاسیس شعب کافه آیدا از طریق سیستم فرنچایز، به این مهم دست یابند. آیدا به هیچ وجه قصد تغییر در سبک کاری خود و انطباق با سلیقه ساخته شده توسط برندهای تازه وارد در وین مانند استارباکس را ندارد و سعی دارد هویت خود را حفظ کند. اما پس از توسعه در سایر شهرهای اتریش، این برند برتر اروپایی به فکر توسعه خارجی نیز افتاد و امروزه در کانادا، کرواسی، آلمان، بوسنی و هرزگوین، قزاقستان، امارات متحده عربی و عربستان به صورت فرنچایز شعبه واگذار کرده است و در کشورهای بسیاری نیز در آستانه اقدام می باشد. چندین پلن به منظور اخذ اقامت اتریش با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه کافه آیدا از طریق فرنچایز وجود دارد. که دارای مدت همکاری متفاوت بوده و از 10 تا 250 هزار یورو سرمایه گذاری نیازمندند.

 

گرفتن نمایندگی Dairy Queen

یک رستوران زنجیره ای فست و بستنی در آمریکاست و اولین شعبه آن در جولیت ایلینوی در حومه شیکاگو در سال 1940 افتتاح شد. در کشورهای متعددی شعب این برند زنجیره ای که بیشتر در زمینه فروش بستنی و کیک های منجمد شناخته شده است، وجود دارد. در کشورهای اطراف ما، قطر، عمان، عربستان، کویت، امارات و بحرین میزبان شعب این برند بین المللی هستند. در میان کشورهای مهاجرپذیری که از مقاصد محبوب مهاجرت ایرانیان به شمار می روند، شعب Dairy Queen در قبرس، استرالیا، ایتالیا، اسلوونی، کانادا و خود آمریکا وجود دارد. امکان اخذ اقامت اغلب این کشورها با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه و گرفتن نمایندگی Dairy Queen وجود دارد. طبیعتا هزینه گرفتن شعب این برند در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد.

 

گرفتن نمایندگی Taco Bell

تاکوبل نام یک رستوران زنجیره ای آمریکایی است که در سال 1962 در داونی کالیفرنیا توسط گلن بل تاسیس شده و غذاهایی با الهام از غذاهای سنتی مکزیک از جمله تاکو، بوریتو، ناچو و ... را ارائه می نماید. این رستوران از شرکت های تابعه برند یام به شمار می رود. شعب اتاکوبل هم اکنون در امارات و کویت در منطقه خاور میانه دایر است. در کشورهای آمریکا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند، برزیل، شیلی، آلمان، پرتغال، ایتالیا و ... نیز این برند حضور دارد و در اغلب کشورهای مهاجرپذیر در میان کشورهای ذکر شده، امکان اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه و گرفتن نمایندگی Taco Bell وجود دارد. طبیعتا هزینه گرفتن شعب این برند در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد.

 

گرفتن نمایندگی وندی Wendy’s

یکی از رستوران های زنجیره ای ارائه فست فود که در سال 1962 در کلمبوس اوهایو اولین شعبه آن تاسیس شده، وندی می باشد و پس از مک دونالد و برگر کینگ، سومین همبرگر فروشی ذنجیره ای بزرگ دنیا با بیش از 6700 شعبه به شمار می رود. در میان کشورهایی که مقاصد محبوب مهاجرت ایرانیان به شمار می روند، آمریکا، کانادا، کویت، قطر، امارات، انگلیس، ایرلند و نیوزلند، میزبان شعب وندی هستند. امکان اخذ اقامت بسیاری از این کشورها با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه و گرفتن نمایندگی Wendy’s وجود دارد. طبیعتا هزینه گرفتن شعب این برند در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد.

 

گرفتن نمایندگی Chick-fil-A

یکی از بزرگ ترین فست فود های زنجیره ای و بزرگ ترین رستوران تخصصی در زمینه ساندویچ مرغ می باشد که دفتر مرکزی آن در کالج پارک جورجیا قرار دارد. در حال حاضر فعالیت اینبزند در کانادا و آمریکا برقرار است و برای متقاضیان مهاجرت با سرمایه گذاری به این دو کشور، امکان اخذ اقامت بسیاری از این کشورها با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه و گرفتن نمایندگی Chick-fil-A وجود دارد. طبیعتا هزینه گرفتن شعب این برند در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد.

 

گرفتن نمایندگی Panera Bread

شرکت نان پانرا یکی از کافه نانوایی های زنجیره ای با بیش از 2000 شعبه در آمریکا و کانادا است که انواع نان، پاستا، سالاد، ساندویچ، سوپ و نوشیدنی به همراهی پیتزاهای نان تخت را ارائه می نماید. برای متقاضیان مهاجرت با سرمایه گذاری به این دو کشور، امکان اخذ اقامت بسیاری از این کشورها با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه و گرفتن نمایندگی Panera Bread وجود دارد. طبیعتا هزینه گرفتن شعب این برند در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد.

 

گرفتن نمایندگی Chipotle

رستوران های زنجیره ای آمریکایی چیپوتل به طور تخصصی روی غذاهای مکزیکی به ویژه کاسه های غذا، تاکو و بوریتو متمرکز است و علاوه بر ایالات متحده، در کانادا، آلمان، فرانسه و بریتانیا فعال است. برای متقاضیان مهاجرت با سرمایه گذاری به این چند کشور، امکان اخذ اقامت این کشورها با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه و گرفتن نمایندگی Chipotle وجود دارد. طبیعتا هزینه گرفتن شعب این برند در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد.

 

گرفتن نمایندگی Oporto

هلدینگ اوپورتو یک مجموعه رستوران های فست فود زنجیره ای است که مرغ و برگرهایی با استایل پرتغالی ارائه می نماید. اوپورتو برندی استرالیایی – نیوزلندی است که شعبی در چین، سری لانکا و نیوزلند نیز تاسیس کرده است. تمرکز فعلی این برند برای گسترش فعالیت ها به خاور میانه و اروپا می باشد. برای متقاضیان مهاجرت با سرمایه گذاری به استرالیا و نیوزلند، امکان اخذ اقامت این کشورها با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه و گرفتن نمایندگی Oporto وجود دارد. طبیعتا هزینه گرفتن شعب این برند در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد.

 

موسسه مهاجرتی پرگاس پارس با تکیه بر وکلای متخصص خود در کلیه کشورهای اروپایی و سایر نقاط دنیا همراه شما در انجام کلیه مراحل کار برای اخذ نمایندگی فرنچایز هر یک از رستوران ها یا کافه های زنجیره ای می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما




مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top