info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

تحصیل داروسازی بدون آزمون در روسیه

حرفه داروسازی پس از پزشکی و دندانپزشکی، سومین حرفه مورد تقاضا در گروه پزشکی به حساب می آید. یک متخصص داروساز، اثر فارماکولوژیک دقیق هر دارویی را می داند، می تواند آن را تولید و بررسی کند. تحصیل داروسازی در روسیه در بین دانشجویان بین المللی به خصوص متقاضیان ایرانی رو به فزونی رفته است زیرا، امکان تحصیل بدون آزمون، هزینه های پایین زندگی و شهریه معقول سالانه در روسیه متقاضیان ایرانی را مجاب به مهاجرت تحصیلی در روسیه نموده است. تحصیل داروسازی در روسیه 5 سال به طول خواهد انجامید. در این مطلببه تفصیلبه شرایط تحصیل داروسازی بدون آزمون در روسیه می پردازیم.



شرایط تحصیل داروسازی در روسیه بدون آزمون

دروس رشته داروسازی به گونه ای طراحی شده است که دانشجو دانش نظری و عملی کافی کسب خواهد کرد. علاوه بر دوره های جامع داروسازی، امکان انتخاب رشته هایی مانند: داروسازی اجتماعی و اداری وجود دارد. استانداردسازی و کنترل کیفیت داروها؛ فناوری داروها و زیست دارو را نیز در بر می گیرد. شما می توانید برنامه های داروسازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید که بهترین دانشگاه های دولتی روسیه به این نحوه برنامه های خود را ارائه می دهند. موسسات آموزش عالی روسیه از قدیم الایام چنین دوره های بین المللی را برگزار می کنند. به عنوان مثال، در دانشگاه RUDN اولین دانشجویان بین المللی در سال 1961 در دانشکده پزشکی ثبت نام کردند که دانشگاه رودن RUDN برنامه های پزشکی مختلفی  از جمله جهت گیری در داروسازی: داروسازی اجتماعی و تطبیقی. استانداردسازی و کنترل کیفیت داروها، فناوری داروها، زیست دارو و همچنین دو دوره داروسازی، 5 ساله و 3 ساله در نظر گرفته است.

 

تحصیل داروسازی در روسیه به زبان انگلیسی

تحصیل در برنامه داروسازی اجتماعی و اداری به زبان انگلیسی است. دانشجویان در مورد روش‌شناسی تحقیقات دارویی، از جمله تحقیقات سازمانی و اقتصادی، مدیریت و طراحی سازمان‌های داروسازی، فناوری تصمیم‌گیری مدیریت، توسعه طرح‌های تجاری، مبانی بازاریابی و غیره اطلاعات کسب می‌کنند. پس از اتمام دوره، فارغ‌التحصیلان شغل مورد نظر خود را خواهند یافت که فرصت های متنوع در شرکت های روسی و خارجی که در زمینه تولید و فروش دارو فعالیت می کنند فراهم است. تحصیل داروسازی در اولین دانشگاه پزشکی دولتی مسکو I.M. Sechenov به داروسازان آموزش های لازم را می دهد که در آینده نزدیک به طور مستقل فعالیت نمایند. این مطالعه با تاکید بر تمرین طراحی شده است. دانش جویان از آزمایشگاه های مدرن استفاده می کنند و فن آوری شبیه سازی در طول آموزش استفاده می شود. فارغ التحصیلان دارای چشم اندازهای گسترده ای در سازمان های روسی و بین المللی هستند که نظارت بر صنعت داروسازی را به دوش خواهند گرفت. در زمینه سلامت، در انجمن های حرفه ای داروسازان کار می کنند. در دانشگاه فدرال کازان، تحت برنامه داروسازی، متخصصان در حوزه گردش دارو آموزش می بینند. پس از اتمام تحصیل داروسازی در روسیه، فارغ التحصیلان می توانند هم در زمینه دارویی و هم در زمینه مدیریت یک شرکت دارویی یا فعالیت علمی پژوهشی شرکت نمایند. تحصیل هم می تواند به زبان انگلیسی و روسی صورت بگیرد.ما اکیدا توصیه می کنیم که از ابتدای ورود به یکی از دانشگاه های روسیه تحصیل خود را به زبان روسی بگذرانید.

 

تحصیل داروسازی در روسیه به زبان روسی

همانطور که قبلا بیان کردیم تحصیل به زبان روسی می تواند در هزینه های تحصیل شما و یادگیری زبان به شما کمک ویژه ای نماید.

 

هزینه تحصیل داروسازی در روسیه

هزینه تحصیل داروسازی در روسیه به به زبان انگلیسی سالانه 4000 دلار و به زبان روسی 2800 دلار می باشد که بسته به دانشگاه محل تحصیل شما این هزینه می تواند متغیر باشد.

شما همچنین می توانید برای تحصیل در روسیه اقدام نمایید.

 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا و مسائل مربوط به تحصیل رشته های علوم پزشکی در روسیه و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • تحصیل داروسازی بدون آزمون در روسیه



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top