info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

خرید پمپ بنزین در کانادا

برای مشتاقان مهاجرت که از تمکن مالی نسبتا مناسبی برخوردارند، خرید بیزینس یکی از گزینه های مناسب به حساب می آید. کانادا نه تنها برای ایرانیان، بلکه برای مشتاقان مهاجرت از سراسر دنیا، بعنوان یکی از مقاصد محبوب مهاجرت به حساب می آید و همه ساله عده زیادی هم برای مهاجرت به این کشور از طریق خرید بیزینس های مختلف اقدام می کنند. یکی از بیزینس هایی که با خرید آن می توان اقامت این کشور پیشرفته و مهاجر پذیر را اخذ نمود، پمپ بنزین است. برای این منظور هم می توان یک پمپ بنزین مستقل در این کشور خریداری کرد و هم می توان از طریق سیستم فرنچایز، یک شعبه از یک پمپ بنزین زنجیره ای را خریداری نمود. در ادامه این مطلب به شرایط و هزینه های خرید پمپ بنزین در کانادا و همچنین شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق خریدن شعبه پمپ بنزین اشاره خواهیم نمود.



اخذ اقامت کانادا از طریق خریدن شعبه پمپ بنزین

فرنچایز یا گرفتن شعبه یک کسب و کار مطرح، به صنعت غذا، رستوران، کافه و نانوایی خلاصه نمی شود و در مورد کسب و کارهایی مانند پمپ بنزین و فروشگاه نیز می توان از این مدل بیزینسی استفاده کرد. بدین منظور می توان فرانچایز را یک گزینه عالی پیش روی متقاضیان راه اندازی پمپ بنزین در کانادا و اخذ اقامت این کشور از این طریق دانست. فرنچایز یا گرفتن حق امتیاز از یک برند، یک مدل بیزینس با ریسک بسیار کم و سرعت رسیدن به درآمد و بازدهی سرمایه بسیار بالاست که در سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اصلی ترین مزیت تاسیس شعب برندهای معروف از طریق فرنچایز، جلو بودن در زمینه هزینه های برندینگ و کاهش زمان خواب سرمایه برای رسیدن به دوران سوددهی است. اما این موضوع محدود به مرزهای یک کشور نیست و سرمایه گذاران از سراسر دنیا می توانند با سرمایه گذاری در تاسیسس شعب برندها اقامت کشورهای دیگر را نیز بدست آورند. طبیعتا در میان کشورهای مختلف دنیا، بیشترین تقاضا برای فرنچایز و گرفتن نمایندگی برندهای معروف در کشورهای مهاجرپذیری همچون کانادا وجود دارد.

 

خرید شعبه Canadian tire gas در کانادا

برند Canadian tire gas ترکیبی از پمپ بنزین و فروشگاه در زیر یک سقف است. در فروشگاه این برند، محصولات و لوازم جانبی خودرو، ورزشی، خانگی، ابزارآلات و وسایل مختلف دیگر ارائه می شود. این شرکت در سال 1922 تاسیس شد و به سرعت به یک فرانچایز بزرگ و سودآور تبدیل شد. اولین اعطای نمایندگی از طریق فرنچایز در این شرکت در سال 1934میلادی انجام گرفت و هم اکنون تعداد شعب فعال آن در سراسرکانادا به بیش از 450 مورد رسیده است. مهم ترین مزیت آن، مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز این برند است که نسبت به پمپ بنزین های دیگر بسیار کم تر است و این فرصت را برای بسیاری فراهم می کند تا با سرمایه ای نه چندان چشمگیر، بتوانند تحت حمایت یکی از معتبرترین و بزرگ ترین برندهای پمپ بنزین و فروشگاهی در کانادا فعالیت کنند. مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری اولیه در خرید شعبه Canadian tire gas در کانادا حداقل ۱۲۵ هزار دلار کاناداست. حداقل دارایی نقدی مورد نیاز نیز ۳۰ تا ۷۰ هزار دلار کاناداست. مدت زمان انجام این بیزینس برای اخذ اقامت دائم کانادا نیز حداقل ۱ سال است.

برای تامین موجودی بنزین به اعتبار نامه بانکی به ارزش ۱۰ تا ۵۰ هزار دلار کانادا نیاز پیدا خواهید کرد. برای تکمیل قرارداد حقوقی بین خود و برند Canadian tire، باید یک شرکت جداگانه به نام شما ایجاد شود.

هنگامی که تمامی مراحل خرید فرانچایز Canadian tire gas در کانادا را پشت سر گذاشته و هزینه های آن را پرداخت کردید و دوره های آموزشی این برند را هم سپری کردید، اولین فروشگاه موجود از این برند که نزدیک ترین فاصله را به شما دارد، معمولا برای مدت ۲ سال، در اختیارتان قرار داده خواهد شد. این فروشگاه که حجم فروش و مراجعه مردم به آن چندان زیاد نیست، توسط خود تیم Canadian tire با در نظر گرفتن اولویت جغرافیایی شما، انتخاب می شود. اما اگر عملکرد خوبی داشته باشید و بتوانید انتظارات این برند در مدیریت این فروشگاه را برآورده کنید، ممکن است تحت شرایط Mobility System واجد شرایط شوید و یک فروشگاه بزرگ تر با فرصت درآمدزایی بسیار بالاتر به شما پیشنهاد داده شود. البته شما در پذیرش یا رد این پیشنهاد کاملا آزاد هستید و می توانید در فروشگاه فعلی خود باقی بمانید یا به یک شعبه بزرگ تر با حجم فروش و ترافیک بیشتر منتقل شوید.

 

همچنین بخوانبد: فرنچایز چیست؟

 

هزینه خرید پمپ بنزین در استان های مختلف کانادا

همان طور که ذکر شد علاوه بر گرفتن شعبه یک پمپ بنزین زنجیره ای از طریق سیستم فرنچایز، می توان یک پمپ بنزین مستقل نیز در کانادا راه اندازی کرد. هزینه های خرید پمپ بنزین در استان های مختلف کانادا متفاوت است که در این بخش از مطلب به تفکیک استان به آن خواهیم پرداخت:

 

قیمت خرید پمپ بنزین در استان انتاریو کانادا

در استان پیشرفته انتاریو که شهر تورنتو نیز در آن واقع است، موارد زیادی برای خرید و اداره پمپ بنزین وجود دارد.لازم به ذکر است، به هر اندازه که تعداد کیس‌ ها بیشتر می ‌شود، دایره توزیع قیمت‌ ها نیز گسترده خواهد شد. به طور میانگین قیمت 10 کیس گران‌ قیمت را 6.12 میلیون دلار است و درصد سود آوری در این پمپ بنزین ها، به طرز شگفت انگیزی بالاست. اما در مورد 10 کیس ارزان، میانگین قیمت حدود 1 میلیون دلار است و طبیعتا بدیهی است که میانگین درآمد این دسته از پمپ بنزین ها به شکل قابل لمسی نسبت به پمپ بنزین های گران قیمت، کمتر است.

 

هزینه خرید پمپ بنزین در استان بریتیش کلمبیا

استان بریتیش  کلمبیا در کنار انتاریو محبوب ترین استان های کانادا برای مهاجران به شمار می رود. میانگین قیمت پمپ بنزین ها در استان بریتیش کلمبیا تقریباً 2.5 میلیون دلار است. پمپ بنزین هایی که در حال حاضر در این استان در دسترس هستند محدود بوده و به طور نرمال بین 1.5 تا 3 میلیون دلار قیمت دارند. هرچند برخی از موارد ارزان ‌تر با قیمت 500 هزار دلار نیز در دسترس هستند. همانند استان انتاریو، در استان بریتیش کلمبیا نیز میانگین درآمد پمپ بنزین های ارزان، به شکل قابل توجهی کمتر از پمپ بنزین های گران تر است.

 

هزینه خرید پمپ بنزین در استان کبک

استان فرانسوی زبان کبک از استان‌های توسعه ‌یافته کاناداست . هزینه خرید پمپ بنزین و اداره آن در این استان، تا حدی بالاست. میانگین قیمت پمپ بنزین در کبک، تفریبا 1 میلیون و 87 هزار دلار است. به طور کلی بازه قیمت از 195 هزار دلار آغاز شده و تا 3.1 میلیون دلار نیز می ‌رسد. بدیهی است که کیس 195 هزار دلاری در قیاس با کیس ‌های گران‌ تر، موقعیت ممتازی نبوده و از وسایل با کیفیت بالایی برخوردار نیست. اما مثلاً گران‌ ترین کیس موجود برای خرید پمپ بنزین در کبک که 3.1 میلیون دلار قیمت دارد، در کنار اینکه دو سری جایگاه مختلفی که دارد، یک خانه رفاهی نیز در بخش کناری داشته و در عین حال موقعیت و فرانچایز مناسبی نیز دارد. همانند سایر استان ها، در استان کبک نیز میانگین درآمد پمپ بنزین های ارزان، به شکل قابل توجهی کمتر از پمپ بنزین های گران تر است.

 

قیمت خرید پمپ بنزین در استان منیتوبا

به طور کلی استان منیتوبا مقصد جذابی برای خرید پمپ بنزین در کانادا نیست. تعداد کیس‌های موجود در این ناحیه بسیار کمتر از حد انتظار است و به طور نرمال بیش از 7 الی 10 جایگاه قابل خرید به چشم نمی ‌خورد. به هر حال میانگین قیمت خرید پمپ بنزین در منیتوبا به طور تقریبی برابر با 1 الی 1.5 میلیون دلار است. کیس‌های ارزان‌ قیمتی به ارزش 250 هزار دلار در مناطق کم‌ جمعیت بوده و کیس های گرانقیمت و پیشرفته ‌ای با ارزش 7.5 میلیون دلار هم در دسترس است. همانند سایر استان ها، در استان منیتوبا نیز میانگین درآمد پمپ بنزین های ارزان، به شکل قابل توجهی کمتر از پمپ بنزین های گران تر است.

 

قیمت خرید پمپ بنزین در استان ساسکاچوان

استان ساسکاچوان هم  در حال حاضر گزینه های زیادی را در اختیار متقاضیان خرید پمپ بنزین در کانادا قرار نمی ‌دهد. در این استان فرصت ‌های موجود سرمایه گذاری بسیار محدود هستند اما همگی بین 4 تا 6 میلیون دلار قیمت دارند.

 

قیمت خرید پمپ بنزین در استان آلبرتا

در ابتدا لازم است ذکر شود که استان آلبرتا مرکز یکی از غول‌ های توزیع بنزین در کانادا و آمریکا با نام کمپانی هاسکی انرژی است. از این رو این استان گزینه های بسیار متنوعی  را در پیش روی متقاضیان خرید پمپ بنزین در کانادا قرار می‌دهد. این کمپانی بزرگ که شعب بسییاری را از طریق فرنچایز در بخش غربی کانادا و آمریکا به متقاضیان اعطا کرده، در استان آلبرتا نیز گزینه ‌های مختلفی تدارک دیده است. البته در این استان فرصت های سرمایه گذاری دیگری در زمینه خرید پمپ بنزین، به جز فرنچایز های شرکت هاسکی انرژی هم موجود است. میانگین قیمت خرید یک پمپ بنزین رده پایین در استان آلبرتا، تقریباً برابر با حدود 750 هزار دلار است و در مورد پمپ بنزین‌های وسیع و پیشرفته، میانگین قیمت به چیزی حدود 3 میلیون دلار می‌رسد. همانند سایر استان ها، در استان آلبرتا نیز میانگین درآمد پمپ بنزین های ارزان، به شکل قابل توجهی کمتر از پمپ بنزین های گران تر است.

 

هزینه خرید پمپ بنزین در استان نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک در منتها الیه شرق کشور کانادا قرار گرفته و از استان های کوچک این کشور محسوب می شود. طبعا، تعداد پمپ بنزین ها نیز در این منطقه بسیار کم بوده و تقریبا کمتر از 85 مورد می باشد. اما فرصت های خرید پمپ بنزین در این منطقه نیز همچنان محدود است. میانگین قیمت خرید پمپ بنزین در کانادا در استان نیوبرانزویک تقریبا 900 هزار الی 1.5 میلیون دلار است. همانند سایر استان ها، در استان نیوبرانزویک نیز میانگین درآمد پمپ بنزین های ارزان، به شکل قابل توجهی کمتر از پمپ بنزین های گران تر است.

 

هزینه خرید پمپ بنزین در استان نوا اسکوشیا

استان نوا اسکوشیا نیز میزبان مقر مرکزی شرکت توزیع سوخت ویلسون است. از این رو، فرصت های جذاب سرمایه گذاری در خرید پمپ بنزین را البته در تعداد محدود پیش روی متقاضیان خرید قرار می دهد. کمپانی ویلسون بزرگ‌ ترین توزیع‌ کننده سوخت در ناحیه اقیانوسی کاناداست و اغلب فرانچایزهای سوخت ناحیه آتلانتیکی کانادا را این برند اعطا می ‌کند. در حال حاضر میانگین قیمت خرید پمپ بنزین در استان نوا اسکوشیا بین 300 تا 500 هزار دلار است.

 

قیمت خرید پمپ بنزین در استان نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد

در استان نیوفاندلند و لابرادور و همچنین جزیره پرنس ادوارد، با اینکه امکان پبدا کردن ارزان ترین پمپ بنزین های کانادا وجود دارد، اما نمی ‌توان انتظار فرصت‌ های خوبی در خرید پمپ بنزین داشت. در حقیقت با اینکه  قیمت پمپ بنزین در این سه استان به نسبت استانهای دیگر ارزان تر است، ریسک سود آوری آنها بسیار بالاست.

 

به طور کلی فرصت های سرمایه گذاری در کانادا بسیار است و از آن جمله می توان به فرصت اخذ اقامت کانادا از طریق خریدن شعبه رستوران، کافه و نانوایی اشاره نمود. با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده، می توانید در کنار دریافت اقامت کانادا بیزینس سود آوری را داشته باشید. اما باید دقت داشته باشید که برای خرید بیزینس پمپ بنزین در کانادا باید به موارد مهمی از جمله: بررسی مارکت بازار پمپ بنزین مورد نظر، بررسی بدهی های پمپ بنزین، ببرسی شرایط مالیاتی پمپ بنزین، بررسی میزان دخل و خرج پمپ بنزین، بررسی دقیق اقامت پس از خرید پمپ بنزین، بررسی دقیق مجوزهای لازمه و... توجه نموده و سپس اقدام به انتخاب و سرمایه گذاری نمود.

 

موسسه مهاجرتی پرگاس پارس با تکیه بر وکلای متخصص خود در کلیه کشورهای دنیا همراه شما در انجام کلیه مراحل کار برای اخذ نمایندگی فرنچایز هر یک از پمپ بنزین های زنجیره ای می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • خرید پمپ بنزین در کانادا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top