info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا

    1399/06/24 - 23:47:10
    برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا

    هرگاه بحث از مهاجرت به میان می آید به طور ناخودآگاه کشور کانادا یکی از اصلی‌ ترین کشورهایی است که به ذهن انسان خطور می کند. این کشور برنامه های مهاجرتی فوق‌ العاده متعدد و متنوعی را برای مشتاقان ارائه می نماید که هر یک برای عده ‌ای خاص می تواند مناسب باشد. یکی از بهترین استان های کشور کانادا که در آن شرایط بسیار مناسبی برای کار و اقامت مهاجران مهیا است، استان بریتیش کلمبیا می باشد و در این مطلب قصد داریم به برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا بپردازیم.

    این استان که یکی از پویاترین اقتصادها را در میان استان های کشور کانادا داراست، مزایای مختلفی دارد که موجب می شود سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر دنیا از برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا استقبال کنند. از اصلی ترین این موارد می ‌توان به نرخ پایین مالیات، جامعه چند فرهنگی آرام و همچنین موقعیت ویژه جغرافیایی استان بریتیش کلمبیا اشاره نمود. همچنین این استان دارای آب و هوای بسیار معتدلی بوده و از سرمای شدید استان های شمالی کشور کانادا به دور است.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت آشپز

    1399/06/23 - 22:53:04
    بهترین کشور برای مهاجرت آشپز

    اشتیاق به مهاجرت کاری در میان متخصصان رشته ها و فنون مختلف وجود دارد و فقط به رشته های فنی مهندسی و علوم پزشکی منحصر نیست. بسیاری از افراد ماهر و متخصص در زمینه های رشته های فنی حرفه ای و هنری نیز به مهاجرت کاری فکر می‌ کنند. یکی از رشته های فنی حرفه ‌ای که به نوعی هنری نیز به حساب می ‌آید و متخصصان آن در برخی کشورها شرایط کاری مناسبی می توانند به دست آورند و در میان آنها نیز اشتیاق به مهاجرت بسیار دیده می‌شود، آشپزها می باشند. اما باید پیش از اقدام برای مهاجرت در ابتدای امر دید مناسبی نسبت به مهاجرت پیدا کرد و مهاجرت را به یک هدف برای خود در نظر نگرفت، بلکه مهاجرت باید وسیله ای برای دستیابی به شرایط کاری، درآمد، زندگی و آینده بهتر برای خود و خانواده فرد باشد. به همین جهت آشپزهای محترم باید پیش از هر اقدامی به خوبی تحقیق کنند که بهترین کشور برای مهاجرت آشپز کدام است تا با چشم باز برای آینده خود و خانواده شان تصمیم گیری کنند و و مهاجرتی هدفمند و موفق و روبه پیشرفت را رقم بزنند. در این مطلب قصد داریم به شرایط کشورهایی که بیشتر به عنوان مقصد مهاجرت برای آشپزها به شمار می‌ روند اشاره کنیم تا این عزیزان بتوانند با توجه به شرایط خود بهترین کشوری که مناسب آنها می باشد را انتخاب نماید.

    ادامه مطلب ...
  • مقایسه اقامت تمکن مالی یونان و فرانسه

    1399/06/22 - 21:12:47
    مقایسه اقامت تمکن مالی یونان و فرانسه

    به طور کلی مهاجرت از هر روشی که باشد، ریسک و استرس های خاص خود را دارد و هر چه روش مهاجرت بیشتر به انتقال سرمایه به کشور مقصد وابسته باشد، ریسک کار بالا می رود. از این رو می توان کم ریسک ترین روش مهاجرت را اخذ اقامت کشورها از طریق اثبات تمکن مالی یا برنامه خود حمایتی دانست. زیرا در این روش به هیچ وجه نیازی نیست متقاضی تمام سرمایه خود را به کشور مقصد مهاجرت منتقل کند. از این رو سرمایه وی و خانواده ‌اش در معرض مخاطره و ریسک قرار نمی گیرد. تنها کاری که برای اخذ اقامت از این روش باید انجام شود این است که فرد متقاضی اثبات کند که در کشور خود درآمد ماهانه ای دارد که می تواند از آن طریق هزینه زندگی خود، همسر و فرزندانش در کشور مقصد مهاجرت را تامین نماید. کشورهای متعددی به ویژه در اتحادیه اروپا ارائه دهنده این روش مهاجرتی هستند که در این مطلب قصد داریم با بیان شرایط دو کشور یونان و فرانسه در اعطای اقامت از طریق اثبات تمکن مالی یا خود حمایتی، به مقایسه اقامت تمکن مالی یونان و فرانسه بپردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت

    1399/06/15 - 16:03:41
    اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت

    کشور صربستان از کشورهایی است که پس از فروپاشی کشور بزرگ یوگسلاوی سابق به صورت مستقل شکل گرفته و با کشورهای مختلفی از جمله مجارستان، بلغارستان، رومانی، کرواسی، بوسنی و هرزگوین، مونته نگرو و مقدونیه هم مرز است. این کشور اقتصادی رو به رشد داشته و از این جهت جهت کسب و کار فراوانی در سال های اخیر در اکوسیستم کسب و کار آن شکل گرفته و توسعه پیدا کرده اند. همچنین امکان اخذ اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت موجب شده بسیاری از افراد کارآفرین از سراسر دنیا برای اینکه بتوانند اقامت این کشور اروپایی را به دست آورند، کسب و کارشان را در این کشور راه اندازی نموده و برای ثبت شرکت در صربستان اقدام نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • معادل سازی مدرک داروسازی در دانمارک

    1399/06/07 - 19:13:54
    معادل سازی مدرک داروسازی در دانمارک

    کشور دانمارک به عنوان یکی از کشورهای مرفه منطقه اسکاندیناوی یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت کاری در دنیا شناخته می شود. ثبات اقتصادی و آرامش مثال زدنی این کشور موجب شده بسیاری از متخصصان رشته های مختلف از جمله داروسازان این کشور را به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های خود برای آینده شغلی و زندگی در نظر بگیرند. برای استفاده از فرصت مهاجرت کاری داروسازان به دانمارک این عزیزان حتماً باید معادل سازی مدرک داروسازی در دانمارک را انجام دهند تا مجوز کار در سیستم بهداشت و درمان این کشور را پیدا کنند.

    ادامه مطلب ...
  • دوره های طراحی لباس در ایتالیا

    1399/06/04 - 11:28:23
    دوره های طراحی لباس در ایتالیا

    امروزه صنعت مد و پوشاک در سراسر دنیا دارای ارزش و اهمیت بالایی شمرده شده و سرمایه گذاری کلانی روی آن انجام می گیرد. به ‌طور کلی صنعت مد و لباس در دنیا گردش مالی فوق ‌العاده بالایی دارد و کشورهایی که به میزان کافی به این صنعت سودده توجه نموده و در زمینه زیرساخت ها و همچنین افزایش دانش و مهارت نیروی کار خود در این زمینه اهتمام بالایی ورزیده اند، به درآمد بسیار بالایی دست یافته و بازار کار گسترده ای نیز برای کشور خود ایجاد نموده اند. حتی در همین کشورهای اطراف خودمان نیز ترکیه از کشورهای موفق در این زمینه به شمار می رود و این پیشرفت مرهون سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت ها و توجه به آموزش نیروی انسانی می باشد. در کشور ما نیز با توجه به اهتمام بیشتری که در سال های اخیر به صنعت مد و پوشاک شده است، به استفاده از آموزش های به روز برای نیروی انسانی اهمیت بیشتری داده می شود و به همین جهت گذراندن دوره های طراحی مد و لباس در خارج از کشور برای علاقمندان این رشته می تواند بسیار کاربردی باشد. یکی از بهترین کشورهایی که در آن می توان دوره های طراحی مد و لباس را با بالاترین کیفیت آموزشی گذراند کشور ایتالیا می باشد. در این مطلب به شرایط ورود به دوره های طراحی لباس در ایتالیا می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی

    1399/06/01 - 11:04:57
    بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی

    در کشور ما آنچنان که باید به رشته مهندسی کشاورزی توجه نشده و اهمیت و ارزش این تخصص به حد کافی در نظر گرفته نشده است. اما در واقع رشته مهندسی کشاورزی یکی از مهم ترین و حیاتی ترین تخصص ها برای بشر امروزی به شمار می رود. می دانیم که مقوله غذا و تامین مواد غذایی از اصلی ترین دغدغه های دولت ها به حساب آمده و تولید برخی از کالاها در این زمینه به عنوان تولید استراتژیک در کشورها تعریف می گردد. از این رو اکثر کشورها سعی می کنند در زمینه تولید این محصولات استراتژیک در حد امکان و بسته به شرایط اقلیمی و منابع آب و خاک خود، به خودکفایی برسند. در کشورهای پیشرفته دنیا رشته مهندسی کشاورزی بسیار مورد توجه بوده و متخصصان آن از شرایط شغلی و درآمد بسیار مناسبی برخوردارند و به همین جهت عده زیادی از فارغ‌ا لتحصیلان این رشته در کشورمان نیز همه ساله برای کار در کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشورهای پیشرفته تقاضا می دهند. اما پیش از هر عملی این عزیزان باید به خوبی تحقیق کنند که بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی کدام کشور است و انتخابی آگاهانه داشته باشند تا مهاجرت کاری به بهبود شرایط زندگی آنان منجر گردد.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت

    1399/05/24 - 22:38:53
    بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت

    رشته مهندسی نفت که از بهترین رشته های دانشگاهی در مجموعه رشته های فنی مهندسی به حساب می آید دارای گرایش های متفاوتی می باشد که هر یک بسیار کاربردی هستند. مهندسان نفت با گرایش های متفاوت تحصیلی می ‌توانند در طیف وسیعی از مشاغل در زمینه های صنعت نفت و گاز از جمله اکتشاف؛ استخراج و همچنین مخازن هیدروکربوری و همچنین صنایع پایین دستی بخش نفت،گاز و انرژی از جمله پالایش و پخش نیز مشغول به کار شوند. طبیعتا فرصت کار برای مهندسان نفت در کشورهایی که کشورهای نفتی محسوب می شوند بیشتر است. اما نمی ‌توان گفت که در سایر کشورها به مهندسان نفت نیازی نیست. زیرا در اکثر کشور های دنیا پالایشگاه وجود دارد و حتی آن کشورهایی که خریدار نفت خام هستند دارای صنایع پایین دستی بخش نفت و گاز حداقل در حد ذخیره نفت و حامل های انرژی و همچنین اداره جایگاه های سوخت می باشند. اما تمرکز شرکت های نفتی در کشور هایی که دارای منابع نفت و گاز بیشتری هستند بسیار بالاتر است و به همین جهت فرصت کار برای فارغ التحصیلان این رشته در چنین کشورهایی بسیار بیشتر است. در میان مهندسان نفت، اشتیاق به مهاجرت کاری زیاد است و بسیاری از آنان برای داشتن درآمد بیشتر و همچنین کیفیت بالای زندگی برای خود و خانواده شان به مهاجرت می‌اندیشند. اما واضح است که این عزیزان نباید مهاجرت را به عنوان یک هدف قرار دهند، بلکه باید مهاجرت را وسیله ای برای دستیابی به شرایط بهتر زندگی در نظر بگیرند و به همین جهت پیش از اقدام برای مهاجرت به هر کشوری باید سعی کنند با مقایسه شرایط کشورها بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت را که با شرایط خود و خانواده شان سازگاری بیشتری دارد، انتخاب نماید.

    ادامه مطلب ...
  • استخدام داروسازان در اروپا بدون نیاز به معادل سازی مدرک تحصیلی

    1399/05/23 - 23:45:53
    استخدام داروسازان در اروپا بدون نیاز به معادل سازی مدرک تحصیلی

    داروسازان همان طور که می دانیم یکی از رسته های شغلی به حساب می آیند که در میان آنها مشتاقان مهاجرت فراوان است و البته برای مهاجرت این افراد شرایط خاصی نیز در نظر گرفته شده است. رشته داروسازی چون به مانند پزشکی، دندانپزشکی و سایر رشته های پیراپزشکی رشته ای کاملاً مرتبط با جان و سلامت انسان هاست، فارغ التحصیلان این رشته در کشورهای دیگر در صورتی که بخواهند به عنوان پزشک داروساز در مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه ها درکشوری دیگر وارد بازار کار شوند؛ می بایست مدارک تحصیلی خود را در آن کشور معادل سازی نمایند که پروسه معادل سازی معمولاً فرآیندی سخت و زمان بر بوده و با آزمون همراه است. از این رو بسیاری از داروسازان عزیز همواره در پی این هستند که بدانند امکان استخدام داروسازان در اروپا بدون نیاز به معادل سازی مدرک تحصیلی وجود دارد یا خیر.

    ادامه مطلب ...
  • مقایسه اقامت تمکن مالی اتریش و اسپانیا

    1399/05/21 - 23:40:45
    مقایسه اقامت تمکن مالی اتریش و اسپانیا

    می دانیم که مهاجرت مخاطرات خاص خود را دارد و به ویژه به علت این که معمولاً با انتقال سرمایه از کشور مبدا به کشور مقصد همراه است، سرمایه افراد در معرض خطر و ریسک قرار می گیرد. از این رو هر روشی که به کمترین میزان انتقال سرمایه وابسته باشد می تواند کم ریسک ترین روش مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای دیگر به حساب آید. با این تفاسیر می توان با قاطعیت گفت که روش اخذ اقامت از طریق اثبات تمکن مالی که به روش اخذ اقامت خود حمایتی نیز شهرت دارد و بیشتر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارائه می گردد، کم خطر ترین روش اخذ اقامت سایر کشورها به حساب می آید. همچنین این روش به علت اینکه کل پروسه در ظرف چند ماه انجام می گیرد، به سریع ترین روش اخذ اقامت و مهاجرت نیز شهرت دارد. کشورهای مختلف عضو اتحادیه اروپا این برنامه مهاجرتی را ارائه می نمایند که مشهور ترین این برنامه ها در کشورهای یونان، فرانسه، اسپانیا، اتریش، سوییس و پرتغال ارائه می گردد. در این مطلب قصد داریم شرایط اخذ اقامت خود حمایتی یا تمکن مالی دو کشور اتریش و اسپانیا را خدمتتان ارائه نماییم و به تفسیر به مقایسه اقامت تمکن مالی و اتریش اسپانیا بپردازیم؛  با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top