info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • دانشگاه فنی وین

    1398/01/05 - 12:12:12
    دانشگاه فنی وین

    یکی از معروف ترین و معتبر ترین دانشگاه های اتریش، دانشگاه فنی وین می باشد که بزرگ ترین مرکز تحقیقاتی و پژوهشی اتریش در رشته های فنی مهندسی به شمار می رود و آن را در زبان آلمانی، Technische Universität Wien می نامند. این دانشگاه که در زبان انگلیسی Vienna University of Technology نامیده می شود، با اسامی دیگری نیز شناخته می شود که عبارتند از: دانشگاه تکنولوژی وین، دانشگاه فنی مهندسی وین، دانشگاه تکنیک وین و دانشگاه صنعتی وین. البته عموما در داخل کشور اتریش بیشتر این دانشگاه را به نام دانشگاه تکنیک وین می شناسند. 

    به صورت اختصاری نام این دانشگاه دولتی را TU Wien بیان می کنند.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون آیلتس چیست؟ دلایل اهمیت اخذ مدرک زبان آیلتس

    1398/01/04 - 12:12:12
    آزمون آیلتس چیست؟ دلایل اهمیت اخذ مدرک زبان آیلتس

    شاید بسیاری از افراد که اصلا با زبان انگلیسی هیچ کاری نداشته و به تحصیل و مهاجرت به خارج از کشور فکر نکرده باشند وقتی اسم آیلتس را شپمی شنوند برایشان سوالاتی پیش می آید از جمله: آزمون آیلتس چیست؟ دلایل اهمیت اخذ مدرک زبان آیلتس کدام است؟ به طور کلی می توان گفت تمامی افرادی که قصد مهاجرت و اخذ اقامت دائم کشورهای انگلیسی زبان را دارند و یا دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشورها را دارند، به مدرک زبان انگلیسی نیاز دارند. یکی از معتبر ترین و فراگیر ترین مدارک زبان انگلیسی مدرک زبان آیلتس یا IELTS می باشد. سیستم سنجش و آزمون بین المللی زبان انگلیسی آیلتس طوری طراحی شده که کلیه مهارت های زبان لازم برای یک شخصی که قصد زندگی، کار و یا تحصیل در کشوری انگلیسی زبان دارد را به خوبی محک می زند.

    ادامه مطلب ...
  • توافق شنگن (شینگن) یا ویزای شنگن چیست؟

    1398/01/03 - 12:12:12
    توافق شنگن (شینگن) یا ویزای شنگن چیست؟

    نام ویزای شنگن تقریبا به گوش اکثریت مردم جهان رسیده است. اما بسیاری از همین افراد نمی دانند توافق شنگن (شینگن) یا ویزای شنگن چیست؟ در حقیقت اکثر مردم بدون آنکه بدانند کشورهای منطقه شنگن کدام ها هستند و این پیمان شامل چه مواردی می شود، فقط نام آن را با ویزای شنگن شنیده اند و اکثرا هم به اشتباه آن را ویزای شینگن تلفظ می کنند. در ادامه بیشتر با توافق شنگن و کشورهای عضو این موافقتنامه آشنا خواهیم شد.

     

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه منچستر انگلیس

    1398/01/02 - 12:12:12
    دانشگاه منچستر انگلیس

    برای علاقه مندان به تحصیل در انگلستان، دانشگاه منچستر با اعتبار و رنکینگ بسیار بالا و مدارک تحصیلی بسیار معتبر در همه جای دنیا یکی از بهترین گزینه ها می باشد. در ابتدا دانشگاه منچصتر به عنوان یک موسسه تحقیقاتی دولتی در سال 1829 میلادی تاسیس شد. اما شکل و ساختار امروزی دانشگاه منچستر انگلیس University of Manchester، در سال 2004 میلادی با تلفیق دو دانشگاه معتبر UMIST و دانشگاه ویکتوریا منچستر به وجود آمد. این دانشگاه نه تنها به عنوان یکی از برترین دانشگاه های انگلیس بلکه یکی از بهترین دانشگاه های اروپا به شمار رفته و همه ساله مقالات بسیار ارزشمندی از آن در برترین مجلات علمی دنیا به چاپ می رسد.

    ادامه مطلب ...
  • اخذ پذیرش دکتری مدیریت و اقتصاد

    1398/01/01 - 12:12:12
    اخذ پذیرش دکتری مدیریت و اقتصاد
    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top