info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • معادل سازی مدرک دندانپزشکی در هلند

    1399/01/05 - 14:55:59
    معادل سازی مدرک دندانپزشکی در هلند

    کشور هلند یکی از کشورهای بسیار خوب اتحادیه اروپا برای کار و مهاجرت به حساب می آید و طبیعتا متقاضیان زیادی در تخصص های مختلف همه ساله برای ورود به این کشور و کار در بازار کار این کشور تقاضا می دهند. این کشور چند سالی است که به شکلی قابل توجه با کمبود نیروی کار در بخش بهداشت و درمان و سلامت مواجه است و سیستم بهداشت و درمان این کشور البته با وجود نیاز به نیروهای کار متخصص، در زمینه اعطای مجوز کار به افرادی که از کشورهای دیگر قصد مهاجرت کاری به هلند را دارند، سهل انگاری صورت نمی دهد. به عنوان مثال افراد متقاضی مهاجرت دندانپزشکان به هلند برای اینکه در این کشور مجوز کار طبابت را دریافت کنند، کار سختی را پیش رو دارند و باید چند آزمون که به آزمون های معادل سازی مدرک دندانپزشکی در هلند یا ارزشیابی مدارک تحصیلی دندانپزشکی در هلند معروف هستند را با موفقیت پشت سر بگذارند.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون دلف زبان فرانسه

    1399/01/05 - 03:38:20
    آزمون دلف زبان فرانسه

    دیپلم مطالعات زبان فرانسه (Diplôme d'études en langue française) DELF و دیپلم پیشرفته زبان فرانسه (Diplôme approfondi de langue française) یا DALF گواهینامه هایی هستند که به ارزیابی سطح دانش زبان فرانسوی داوطلبان می پردازد. این گواهینامه ها بعد از شرکت در آزمون دِلف و دَلف فرانسه از جانب مرکز مطالعات زبان فرانسه که تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش می باشد به متقاضیان ارائه و مورد تایید فرانسه و بسیاری از کشورهای فرانسوی زبان می باشند. این آزمون در ۱۱۸۶ مرکز معتبر در ۱۷۳ کشوردنیا از جمله در سه مرکز در ایران برگزار می گردد. آزمون دِلف و دَلف زبان فرانسه که چندین بار در سال برگزار می گردد به صورت کاغذی بوده و شامل هر چهار مهارت شنیداری، نوشتاری، گفتاری و درک مطلب می باشد. امتیاز هر مهارت ۲۵ و حداقل نمره قبولی در آزمون ۵۰ و حداکثر آن ۱۰۰ اعلام شده است. گواهی آزمون زمانی به داوطلب اعطا خواهد شد که حداقل امتیاز ۵ را در هر مهارت کسب نموده باشد. نکته قابل توجه این آزمون، اعتبار مادام العمر گواهینامه های آن بوده ودیگر آن که متقاضی امکان شرکت مجدد در سطحی که قبلا در آزمونش شرکت نموده است را ندارد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی

    1399/01/03 - 14:16:22
    دانشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی

    بهترین و معروف ترین دانشگاه کشور آفریقای جنوبی دانشگاه کیپ تاون یا University of Cape Town می باشد. این دانشگاه که در سال 1829 در شهر کیپ تاون تاسیس شده است، امروزه میزبان بیش از 29 هزار دانشجو از سراسر دنیا می باشد  که بیش از 18 هزار نفر از آنان دانشجوی دوره کارشناسی و بیش از 11 هزار نفر دانشجوی مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشند. دانشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی را برترین و معتبرترین دانشگاه کل قاره آفریقا نیز می دانند.  

    ادامه مطلب ...
  • ویزای 489 استرالیا

    1399/01/03 - 03:07:37
    ویزای 489 استرالیا

    ویزای ۴۸۹ استرالیا ویزای اقامت موقتی ست که مختص متقاضیانی که با وجود داشتن مهارت های لازم و مورد نیاز نتوانستند امتیاز حداقل ۶۵را برای اقدام از طریق ویزای ۱۸۹ استرالیا و یا ویزای ۱۹۰ استرالیا کسب نمایند. ویزای ۴۸۹ استرالیا به طور مشروط به متقاضی اجازه اقامت موقت ۴ ساله، زندگی، کار و تحصیل در استرالیا را می دهد. در ویزای ۴۸۹ استرالیا، متقاضی بواسطه حمایت یکی از بستگان ساکن در مناطق کم جمعیت یا خاص استرالیا و یا اسپانسریِ یک ایالت کم جمعیت با توجه به لیست نیروی کار مشاغل مورد نیاز آن منطقه می تواند برای این ویزا درخواست نموده که در صورت موافقت با درخواست وی، متقاضی می بایست دو سال اول اقامت خود را لزوما در ایالتی که بستگان حامی اش در آن حضور دارند و یا ایالتی که اسپانسر شیپی وی را قبول نموده زندگی و حداقل یک سال در آن به صورت تمام وقت کار نماید و تنها در چنین شرایطی درخواست اقامت استرالیا از طریق ویزای 489 استرالیا می تواند با احراز باقی موارد به اقامت دائم این کشور منجر شود.

    ادامه مطلب ...
  • معادل سازی مدرک داروسازی در سوئد

    1399/01/02 - 14:28:41
    معادل سازی مدرک داروسازی در سوئد

    سوئد به عنوان یکی از کشورهای منطقه اسکاندیناوی در شمال غربی اروپا همه ساله با خیل کثیر متقاضیان مهاجرت مواجه است. البته این کشور که با پیری جمعیت و کمبود نرخ زاد و ولد روبروست از این فرصت نهایت استفاده را برده و از میان متقاضیان پرتعداد اخذ اقامت و مهاجرت به این کشور، افراد متخصص زبده را جذب می کند. موضوع پیری جمعیت به معنای نیاز بیشتر این کشور به نیروی کار متخصص در مقوله بهداشت و درمان نیز می باشد. از این رو می توان به وضوح دریافت که کشور سوئد به افراد متخصص و کارآمد در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و کلیه رشته های پیراپزشکی در صورت احراز صلاحیت های کافی، اجازه ورود و مجوز کار می دهد. داروسازی یکی از این رشته هاست که متخصصان آن همه ساله اقبال فراوانی به مهاجرت به سوئد نشان می دهند. اما متخصصان این رشته نیز درست به مانند سایر رشته های علوم پزشکی چون کارشان به طور مستقیم در ارتباط با جان و سلامت انسان هاست، باید حتما با طی فرآیند معادل سازی با موفقیت، صلاحیت علمی خود را به اثبات برسانند تا مجوز کار در کشور سوئد را دریافت نمایند. در این مطلب قصد داریم به فرآیند معادل سازی مدرک داروسازی در سوئد یا همان ارزشیابی مدارک تحصیلی داروسازی در سوئد اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون CAE چیست؟

    1399/01/02 - 03:28:30
    آزمون CAE چیست؟

    آزمون CAE مخفف Certificate in Advanced English یا آزمون زبان انگلیسی سطح پیشرفته دانشگاه کمبریج می باشد. اما ماهیت و ساختار آزمون CAE چیست؟ آزمون CAE که با نام آزمونC1 Advanced  نیز شناخته می شود آزمونی بین المللی ست که چندین مرتبه در سال توسط دپارتمان زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج  در مراکز مورد تاییدش در بسیاری از کشورهای دنیا برگزار می شود. این آزمون به ارزیابی سطح دانش زبانی داوطلبانی می پردازد که معمولا در سطح پیشرفته قرار دارند. معیار سنجش سطح دانش زبانی بر اساس مقیاس مرجع مشترک اروپا (CEFR) بوده و قابل ارائه برای بسیاری از مراکز می باشد به گونه ای که بیش از ۹۰۰۰ موسسه آموزشی، کسب و کار و سازمان های دولتی مدرک آزمون CAE را به عنوان گواهی ای دال بر دانش زبانی در سطح پیشرفته و C1 می پذیرند. آزمون CAE در ۲۸۰۰ مرکز در سرتاسر دنیا برگزار شده و حدود چهار ساعت به طول می انجامد. این آزمون که مشتمل بر چهار بخش می باشد به ارزیابی مهارت های درک مطلب و استفاده از آن، شنیداری، نوشتاری و گفتاری پرداخته و معمولا بخش های درک مطلب، شنیداری و نوشتاری همگی در یک روز برگزار شده و بخش گفتاری می تواند روز آزمون و یا بعد از آن روز صورت پذیرد.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت هنرمندان در کانادا

    1399/01/01 - 14:05:15
    اقامت هنرمندان در کانادا

    کشور کانادا به طور معمول به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت در دنیا شناخته می شود و متخصصان رشته ها و فنون مختلف برای اخذ اقامت این کشور متقاضی هستند. هنرمندان رشته های مختلف نیز جزو افرادی هستند که اشتیاق زیادی به مهاجرت به کانادا نشان می دهند. کشور کانادا هم برای این عزیزان برنامه اقامت هنرمندان در کانادا را به صورت ویژه تدارک دیده است. در حقیقت هنرمندان افرادی ارزشمند و تاثیر گذار در امور فرهنگی به حساب می آیند که کشور کانادا برای ورود آنان ویزا و تسهیلات مناسبی جهت اخذ اقامت در نظر گرفته است.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت دائم اروپا برای مدیران شرکت ها

    1398/12/29 - 14:01:06
    اقامت دائم اروپا برای مدیران شرکت ها

    درصد قابل توجهی از مشتاقان مهاجرت، برای داشتن آینده ای بهتر برای خود و فرزندانشان به این کار دست می زنند و طبیعتا داشتن تخصص و سرمایه اصلی ترین مواردی است که می تواند دشواری های مهاجرت را برای آنان کم کند. اما دسته ای دیگر از افراد نیز هستند که مشتاق اخذ اقامت کشورهای دیگر هستند ولی قصد ترک کشور و مهاجرت کامل را ندارند و فقط بدنبال داشتن اقامت یک کشور اروپایی می باشند؛ از این دسته افراد می توان به مدیران شرکت ها و کمپانی ها اشاره کرد. در سال های اخیر اشتیاق به اخذ اقامت دائم اروپا برای مدیران شرکت ها بسیار بیشتر شده و عده زیادی از آنان همه ساله برای اخذ اقامت کشورهای اروپایی از روش های مختلف اقدام می کنند.

    ادامه مطلب ...
  • رزومه یا CV چیست؟

    1398/12/29 - 03:04:09
    رزومه یا CV چیست؟

    نگارش رزومه یا  CV اولین و ضروری ترین گام برای درخواست یک موقعیت شغلی یا تحصیلی است و هر چه رزومه قوی تر باشد؛ شانس شما برای بدست آوردن آن موقعیت شغلی یا تحصیلی بیشتر است. اما برای داشتن رزومه یا CV قابل قوی؛ بهتر است بدانیم «رزومه یا CV چیست؟» رزومه از واژه فرانسوی «résumé» نشات گرفته و CV مخفف لاتین « curriculum vitae» به معنای « برنامه تحصیلی (یا شغلی) زندگی» می باشد و به معرفی سوابق حرفه ای و تحصیلی افراد از ابتدا تا وضعیت کنونی متقاضی می پردازد. رزومه یا CV زمانی اثر مثبت و موفقیت آمیز خود را نشان خواهد داد که تمام نکات ضروریِ نگارش در آن رعایت شده و با وجود خلاصه بودن، تمام جزئیات لازم و مرتبط در آن قید شود زیرا مسئول بررسی آن؛ زمان زیادی را برای خواندن رزومه شما نخواهد گذاشت. در واقع اصل نگارش رزومه یا CV کارآمد، نگارش خلاصه و مفید آن می باشد. در نظر داشته باشید شما بر اساس این رزومه یا CV قضاوت خواهید شد، رزومه شما به مثابه تبلیغی از نتیجه فعالیت ها و سوابق  علمی و شغلی شما بوده و هر چه این تبلیغ جذاب تر، مسئول مربوطه تمایل بیشتری را برای انتخاب شما خواهد داشت. از دیگر نکاتی که می بایست در نگارش رزومه یا CV به آن توجه داشت مستدل بودن اطلاعات می باشد که در این خصوص و دیگر مواردی که می بایست در نگارش رزومه رعایت شود در قسمت «چگونه رزومه بنویسیم؟» همین مطلب، اطلاعات کافی خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

    ادامه مطلب ...
  • کار پرستاری در کویت

    1398/12/28 - 14:02:45
    کار پرستاری در کویت

    بسیاری از کشورها در زمینه های مختلف علوم پزشکی از جمله رشته های مختلف پیراپزشکی به ویژه رشته پرستاری به جذب نیروی کار ماهر نیاز دارند و این فرصت خوبی برای پرستاران ایرانی مشتاق مهاجرت است که یکی از این کشورها را برای کار و زندگی و به تبع آن آینده خود انتخاب کنند. به علت شرایط مناسب کار پرستاری در کویت و همچنین بالا بودن درآمد پرستاران در کویت و با در نظر گرفتن ارزش بالای پول ملی این کشور، بسیاری از پرستاران هموطن ما مشتاق هستند برای کار پرستاری در کویت جذب شوند. اما پروسه جذب در این کشور و گرفتن ویزای کار و همچنین اجازه کار پرستاری پیچیدگی های خاص خود را دارد که در ادامه به خوبی توضیح داده خواهد شد.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top