info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • آزمون اپروباتسیون آلمان

    1398/12/28 - 03:22:27
    آزمون اپروباتسیون آلمان

    کمبود نیروی پزشک متخصص در آلمان، فرصت مناسبی را برای ورود پزشکان بین المللی فراهم آورده است اما با این حال ورود به حرفه پزشکی در آلمان علی الخصوص برای متقاضیان بین المللی دارای قوانین و مقررات سختی است و نیازمند احراز شرایط می باشد. از جمله این شرایط کسب مجوز و قبولی در آزمون اپروباتسیون آلمان می باشد. اپروباتسیون مجوز کار پزشکی است که توسط دولت آلمان صادر شده و به پزشکان اجازه فعالیت در حرفه خود را می دهد. اعتبار این مجوز نامحدود بوده و در فرآیند اشتغال به کار پزشکان بین المللی دو حالت اتفاق می افتد: ۱- تایید مدارک و در نتیجه ارائه مجوز و اپروباتسیون ۲- عدم امکان معادلسازی مدارک و لزوم شرکت در آزمون های اپروباتسیون آلمان.

    ادامه مطلب ...
  • کار پزشکی در قطر

    1398/12/27 - 13:10:10
    کار پزشکی در قطر

    یکی از کشورهای بشدت رو به توسعه در منطقه خاور میانه قطر است که بعلت درآمد سرشار از منابع غنی نفت و گاز دست به جاه طلبی هایی چون برگزاری جام جهانی فوتبال زده و به همین جهت نیروی کار فراوانی به ویژه در بخش ساختمانی در این کشور مشغول به کار شده اند تا بتوانند زیرساخت های این کشور را برای برگزاری چنین رویداد بزرگی توسعه دهند. هر چه جمعیت ساکن در کشوری بیشتر شود نیاز به ارائه خدمات انسانی چون بخش سلامت نیز بیشتر حس می شود. به همین جهت؛ فرصت های زیادی برای کار پزشکی در قطر وجود دارد و عده زیادی از پزشکان از سراسر دنیا و حتی از کشور عزیزخودمان ایران، برای بهره بردن از فرصت استخدام پزشکان در قطر اپلای می کنند. کشور قطر در سال های اخیر سعی کرده تا در زمینه های مختلف مسیر توسعه متوازن را در پیش بگیرد و به همین جهت در زمینه های مختلف به توسعه زیرساخت های خود اقدام کرده است. بخش سلامت و سیستم بهداشت و درمان این کشور نیز از نظر کمی و کیفی با توسعه زیرساخت ها مواجه شده است. اما در حین این توسعه زیرساخت ها به نیروی کار متخصص برای کاربری بهینه از این زیرساخت ها نیاز است که قطر برای این منظور سعی دارد مشتاقان کار پزشکی در قطر را از سراسر نقاط جهان جذب نماید. از این رو لازم دیدیم در این مطلب شرایط کار پزشکی در قطر را خدمتتان ارائه نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • پیکاپ پاسپورت یعنی چه؟

    1398/12/27 - 03:41:26
    پیکاپ پاسپورت یعنی چه؟

    هنگامی که فردی قصد سفر و یا مهاجرت به کشوری را دارد اولین و اصلی ترین مدرک مورد نیاز وی ویزا خواهد بود که می بایست با مراجعه به سفارت مربوطه نسبت به اخذ آن اقدام نماید. حال در صورتی که به هر دلیلی، کشور مقصد در کشور محل سکونت متقاضی دارای سفارت خانه یا کنسولگری نباشد چه باید کرد. اینجاست که بحث پیکاپ پاسپورت پیش می آید، موضوعی که ایرانیان بسیاری که قصد مسافرت به کشورهایی چون آمریکا و کانادا را دارند با آن آشنایی دارند. اما پیکاپ پاسپورت یعنی چه؟

    ادامه مطلب ...
  • ویزای 476 استرالیا

    1398/12/26 - 11:34:32
    ویزای 476 استرالیا

    ویزای ۴۷۶ استرالیا یا  Skilled-Recognised Graduate visa برای فارغ التحصیلان رشته فنی و مهندسی از ۳۶ دانشگاه منتخب و مورد تایید استرالیا در کشورهای مختلف جهان امکان اقامت، کار در زمینه تخصصی شان و تحصیل مدت حداکثر ۱۸ ماه در استرالیا را فراهم می سازد. از میان لیست سی و شش تایی دانشگاه های مورد تایید استرالیا نام دو دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه تهران به چشم می خورد. از این رو ویزای ۴۷۶ استرالیا می تواند گزینه مناسبی برای فارغ التحصیلان رشته مهندسی از این دو دانشگاه ایرانی و علاقمند به تحصیل و یا کار در استرالیا به حساب آید. مدت زمان رسیدگی به ویزای ۴۷۶ استرالیا معمولا بین ۱۵ الی ۱۷ ماه بوده و در صورتی که فرم به درستی تکمیل نگردد ممکن است به مدت زمان این فرآیند افزوده شود. در ویزای ۴۷۶ استرالیا امکان همراهی همسر  و فرزندان نیز وجود داشته و فرد همراه نیز امکان کار و تحصیل را خواهد داشت. این ویزا شرایط مناسبی را برای بالا بردن امتیاز جهت اقامت دائم استرالیا فراهم می آورد.

    ادامه مطلب ...
  • دوره های طراحی لباس در ترکیه

    1398/12/26 - 07:25:20
    دوره های طراحی لباس در ترکیه

    ترکیه همسایه غربی کشور عزیزمان در صنعت پوشاک به یک قدرت فرامنطقه ای و جهانی تبدیل شده و صنعت پوشاک این کشور سهم بسیار بالا و قابل توجهی از بازار را به ویژه در کشورهای اروپایی و خاورمیانه به خود اختصاص داده است. برخی برندهای پوشاک ترک موفق شده اند حتی نام خود را در میان برترین های صنعت پوشاک جهان قرار دهند. اما چرا و چگونه آوازه صنعت پوشاک ترکیه در سراسر جهان پیچیده و این کشور تا این حد موفق به تسخیر بازار کشورهای مختلف شده است؟ قطعا همین آوازه صنعت پوشاک ترکیه باعث شده عده زیادی از علاقمندان مد و پوشاک در سراسر دنیا و به ویژه کشور عزیزمان برای مشتاق گذراندن دوره های طراحی لباس در ترکیه باشند. خوشبختانه در سال های اخیر در کشورمان بحث طراحی مد و پوشاک بسیار جدی ترشده و سعی شده با گذر از نگاه سنتی و با استفاده از دانش طراحی مد و لباس، تولیدات لباس ایرانی با کیفیت بالاتری به بازار عرضه شود و پوشاک ایرانی قابل رقابت با تولیدات خارجی به بازار عرضه گردد. از این رو نیاز به بالا بردن دانش و تخصص در میان طراحان لباس در کشورمان هر روز بیشتر حس می شود تا این صنعت به پویایی بیش از پیش رسیده و نه تنها بتواند تامین کننده نیاز بازار داخلی باشد بلکه بتواند با صادرات حداقل به کشورهای همسایه، ارز آوری مناسبی نیز به همراه داشته باشد.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت دائم اروپا برای پزشکان

    1398/12/17 - 07:42:18
    اقامت دائم اروپا برای پزشکان

    اخذ اقامت کشورهای دیگر و مهاجرت، روش های متفاوتی دارد و هر متقاضی بسته به شرایط زندگی؛ درآمد و کسب و کار خود روش مناسب خود را باید انتخاب کند. در این مطلب قصد داریم به روش های اخذ اقامت دائم اروپا برای پزشکان اشاره نماییم. اولین موردی که بسیاری از پزشکان به دنبال آن هستند، روش اخذ اقامت کاری است. در این روش پزشکان ابتدا باید با معادل سازی مدارک تحصیلی خود در کشور مقصد و موفقیت در آزمون مجوز کار طبابت در آن کشور را بدست آورند. در این روش تسلط کامل به زبان کشور مقصد و ارائه مدرک معتبر زبان از همان ابتدای امر یک ضرورت به شمار می رود و پس از چند سال کار و اقامت در آن کشور موفق به اخذ اقامت دائم شوند.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای 190 استرالیا چیست؟

    1398/12/16 - 08:12:45
    ویزای 190 استرالیا چیست؟

    ویزای ۱۹۰ استرالیا یا  Skilled Nominated visa که بر اساس امتیازبندی اعطا می گردد، یکی از زیر مجموعه های ویزای اسپانسرشیپ استرالیا بوده و در بسیاری از جهات مشابه ویزای ۱۸۹ استرالیا می باشد. ویزای ۱۹۰ استرالیا مختص افراد متخصصی است که یکی از ایالت های استرالیا اسپانسر آن ها شده و بواسطه حمایت آن ها می تواند در صورت کسب امتیاز حداقل ۶۵، اقامت دائم استرالیا را تا ۵ سال به صورت مشروط کسب نماید. این اقامت ۵ ساله بعد از این مدت به صورت خودکار و در صورت احراز شرایط به اقامت دائم و شهروندی منجر خواهد شد. از آنجا که در فرآیند این ویزا حمایت یکی از ایالات استرالیا ضروریست، از این رو بنا بر قوانین هر ایالت، متقاضی می بایست حداقل دو سال در ایالت اسپانسر کننده، کار و زندگی نماید. مدت زمان لازم برای رسیدگی به ویزای ۱۹۰ استرالیا معمولا بین ۸ الی ۱۰ ماه می باشد که ۹۰ درصد درخواست ها ده ماهه بررسی می شوند.

    ادامه مطلب ...
  • گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020

    1398/12/15 - 07:25:38
    گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020

    در برخی کشورهای اروپایی برنامه مهاجرتی جذابی ارائه شده است که به آن ویزای طلایی یا گلدن ویزا می گویند. در حقیقت این برنامه نوعی از اعطای اقامت از طریق خرید ملک می باشد که در آن فرد متقاضی میزانی بیشتر از حداقل تعیین شده توسط دولت کشور مورد نظر را در خرید ملک سرمایه گذاری می کند و از این طریق مستقیما می تواند به طور مستقیم و بدون نیاز به طی شدن چند سال  اقامت و تمدید اقامت های موقت، به اقامت دائم کشور مورد نظر دست پیدا کند. در میان کشورهای ارائه دهنده این برنامه مهاجرتی پر متقاضی، برنامه اخذ ویزای طلایی پرتغال یکی از محبوب ترین ها به شمار می رود. اخیرا قوانین اعطای اقامت دائم از طریق ویزای طلایی پرتغال آپدیت شده و در آن تغییراتی اعمال شده است. از این رو لازم دیدیم جدید ترین بروز رسانی گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020 را خدمت عزیزانی که این برنامه مهاجرتی را به عنوان یک گزینه در ذهن دارند، ارائه نماییم. با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب ...
  • کار پزشکان در کویت

    1398/12/14 - 13:42:01
    کار پزشکان در کویت

    کویت یکی از کشورهایی است که از گذشته های دور بعلت بالا بودن ارزش دینار، پول ملی این کشور، از مقاصد محبوب مهاجرت کاری به شمار می رود و بسیاری از سراسر دنیا از جمله کشور خودمان برای کار به این کشور مهاجرت کرده اند. پزشکان از دسته مشاغلی هستند که اقبال زیادی به کار در کویت دارند و تعداد زیادی از آنان نیز در سال های اخیر وارد این کشور شده و مشغول به کار شده اند. امکان کار پزشکان در کویت فقط در صورتی برای پزشکان هموطن ما فراهم است که از داخل ایران بتوانند پیشنهاد کاری خود را دریافت کنند و بدین وسیله ویزای کار پزشکان در کویت را دریافت کنند. بحث معادل سازی مدرک پزشکی در کویت نیز پروسه ای به مراتب ساده تر از کشورهای دیگر دارد و به همین جهت اکثر پزشکان مشتاق کار در خارج از کشور، کویت را بهترین مقصد مهاجرت کاری خود می دانند. در ادامه بیشتر به شرایط کار پزشکان در کویت می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت ورزشکاران در کانادا

    1398/12/11 - 14:16:09
    اقامت ورزشکاران در کانادا

    ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران امور ورزشی از دسته متخصصانی به شمار می روند که ویزای خود اشتغالی مخصوصی در کانادا برای آنان تعریف شده است و از این طریق می توانند حائز شرایط اقامت ورزشکاران در کانادا شوند. قوانین مهاجرتی کشور کانادا به طور کلی نسبت به جذب افراد دارای توانایی های خاص که قابلیت خود اشتغالی دارند را به طور کلی با دید مثبتی می نگرد و ورزشکاران و مربیان ورزشی نیز در همین دسته قرار می گیرند.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top