info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • دانشگاه ریکیاویک ایسلند

    1398/11/18 - 10:27:24
    دانشگاه ریکیاویک ایسلند

    یکی از دانشگاه های کشور ایسلند که تحصیل در آن مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد، دانشگاه ریکیاویک است که در زبان انگلیسی Reykjavik University و در زبان ایسلندی Haskolinn I Reykjavik نامیده می شود. این دانشگاه که دانشگاهی خصوصی به شمار می رود و بزرگترین دانشگاه خصوصی کشور ایسلند می باشد، در شهر ریکیاویک پایتخت ایسلند در پردیسی جدید و مدرن که در سال 2010 افتتاح شده قرار گرفته است و میزبان بیش از 3500 دانشجوست که حدود 5 درصد آن ها دانشجویان بین المللی هستند و به تحصیل در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه مشغولند. تاسیس دانشگاه ریکیاویک ایسلند به سال 1998 میلادی باز می گردد و به این علت این دانشگاه از دانشگاه های جوان دنیا به حساب می آید. این دانشگاه بین المللی با بیش از 200 دانشگاه و موسسه آموزشی و پژوهشی معتبر از سراسر دنیا همکاری تنگاتنگ علمی، آموزشی و پژوهشی دارد و برنامه های تبادل دانشجو و استاد نیز بین آنان انجام می پذیرد.

    ادامه مطلب ...
  • معتبرترین پاسپورت های جهان در سال 2019

    1398/11/17 - 10:56:17
    معتبرترین پاسپورت های جهان در سال 2019

    همه ساله بر اساس تعداد کشورهایی که بدون ویزا به اتباع یک کشور مجوز ورود می دهند، پاسپورت کشورهای مختلف دنیا توسط موسسه هنلی پاسپورت ایندکس رتبه بندی می گردند. داده هایی که مبنای کار این موسسه قرار می گیرد، از انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی گرفته می شود و بر اساس آن پاسپورت 199 کشور رتبه بندی می گردند. در سال 2018 میلادی کشور امارات متحده عربی در صدر لیست قدرتمندترین پاسپورت های جهان قرار گرفت. در این مطلب قصد داریم به معتبر ترین پاسپورت های جهان در سال 2019 اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • معادل سازی مدرک داروسازی در سوئیس

    1398/11/14 - 16:14:08
    معادل سازی مدرک داروسازی در سوئیس

    سوئیس یکی از کشورهای بسیار پیشرفته و درجه یک اروپایی با امنیت بالا و ثبات اقتصادی مثال زدنی می باشد که به همین جهت بسیاری از سرمایه داران و متخصصان رشته های مختلف از سراسر دنیا و حتی کشور عزیزمان ایران، این کشور را برای ادامه زندگی و فعالیت خود بر می گزینند. البته این کشور هم تحت شرایط خاص و فقط با داشتن ویژگی هایی که از نظر این کشور فاکتور های صلاحیت افراد برای زندگی در این کشور به شمار می رود، به برخی افراد مجوز اقامت و کار در این کشور را اعطا می کند. این کشور نیز مانند سایر کشورهای پیشرفته دنیا در اعطای مجوز کار برای متخصصان رشته هایی مانند رشته های علوم پزشکی سخت گیری فراوانی می کند و فقط با گذراندن فرآیند معادل سازی مجوز فعالیت را به این افراد اعطا می کند. طبیعتا داروسازان هم از این دسته افراد به شمار می روند که اگر متقاضی مهاجرت داروسازان به سوئیس باشند حتما باید پروسه معادل سازی مدرک داروسازی در سوئیس یا ارزشیابی مدارک تحصیلی داروسازی در سوئیس را با موفقیت طی نمایند. زیرا در غیر این صورت هرگز به آنان مجوز فعالیت در رشته تخصصی شان در سوئیس داده نخواهد شد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه کوچ استانبول ترکیه

    1398/11/11 - 09:52:48
    دانشگاه کوچ استانبول ترکیه

    یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه که همه ساله تعدا فوق العاده زیادی متقاضی اخذ پذیرش از سراسر دنیا دارد، دانشگاه کوچ استانبول می باشد. دانشگاه کوچ استانبول ترکیه در سال 1993 میلادی در شهر زیبا و توریستی استانبول تاسیس شد و یک دانشگاه غیرانتفاعی به حساب می آید. این دانشگاه با برنامه ریزی دقیق و سرمایه گذاری مناسب و اصولی توانست در همین مدت کم به برترین دانشگاه کشور ترکیه تبدیل شود و امروزه دانش آموزان ممتاز دبیرستان های ترکیه و جوانان نخبه از سراسر دنیا، این دانشگاه را به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل خود می شناسند که این حد از پیشرفت در مدت زمان کوتاه برای یک دانشگاه غیر دولتی بسیار شگفت انگیز است. تحصیل در اکثر رشته های دانشگاه کوچ استانبول ترکیه به زبان انگلیسی امکانپذیر می باشد و این خود به اقبال بیشتر دانشجویان بین المللی به تحصیل در این دانشگاه معتبر، کمک شایانی کرده است. لازم به ذکر است که نام این دانشگاه از موسس آن وهبی کوچ، کارآفرین برجسته ترک گرفته شده است.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه هومبولت برلین آلمان

    1398/11/09 - 11:22:55
    دانشگاه هومبولت برلین آلمان

    همواره یکی از اصلی ترین کشورهایی که به عنوان مقصد مهاجرت تحصیلی شناخته می شوند، کشور آلمان است و یکی از دانشگاه های شاخص این کشور که همه ساله متقاضیان بسیاری برای اخذ پذیرش تحصیلی از آن اقدام می کنند، دانشگاه هومبولت برلین ملقب به HU است. دانشگاه هومبولت برلین آلمان که در زبان آلمانی Humboldt-Universität zu Berlin و در زبان انگلیسی Humboldt University of Berlin خوانده می شود، از دانشگاه های نسبتا قدیمی شهر برلین پایتخت آلمان به شمار می رود که دانشگاهی دولتی می باشد و در سال 1809 با ابتکار ویلهلم فون هومبولت، زبان شناس، دیپلمات و فیلسوف آلمانی به عنوان دانشگاه برلین تاسیس شد و در سال 1810 میلادی با اعطای پذیرش به 256 دانشجو و استفاده از 52 استاد به طور رسمی فعالیت خود را به ریاست تئودور اشمالز آغاز نمود. در سال 1941 به افتخار موسس آن، نام این دانشگاه به دانشگاه هومبولت برلین تغییر یافت. امروزه این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه جامع پژوهش محور در سطح اروپا شناخته می شود.

    ادامه مطلب ...
  • معادل سازی مدرک دندانپزشکی در آمریکا

    1398/11/08 - 15:44:22
    معادل سازی مدرک دندانپزشکی در آمریکا

    یکی از بهترین کشورهای دنیا که شرایط نسبتا مناسبی برای پذیرایی از مهاجران خارجی دارد ایالات متحده آمریکاست که از نظر وسعت چهارمین کشور دنیا محسوب می شود. این کشور همواره در زمینه های مختلف از جمله علوم پزشکی پذیرای نیروهای متخصص زبده از سراسر دنیا بوده و به همین جهت بسیاری از متقاضیان مهاجرت نیز از سراسر دنیا این کشور را به عنوان گزینه ای ایده آل برای مقصد مهاجرت خود در نظر می گیرند. در میان متخصصان رشته های علوم پزشکی، در میان دندانپزشکان متثاضیان فراوانی برای مهاجرت، به ویژه مهاجرت به آمریکا وجود دارد که این عزیزان طبیعتا مایل هستند در این کشور به حرفه دندانپزشکی خود ادامه دهند. اما نکته مهم در این زمینه این است که این افراد بدون طی کردن فرآیند معادل سازی مدرک دندانپزشکی در آمریکا یا ارزشیابی مدارک تحصیلی دندانپزشکی در آمریکا به هیچ وجه مجوز کار در رشته خود در کشور آمریکا را دریافت نخواهند کرد.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت هنرمندان در اتریش

    1398/11/07 - 10:04:03
    اقامت هنرمندان در اتریش

    یکی از اقشاری که در کشورهای مهاجرپذیر برای آنان تهسیلات ویژه در نظر گرفته شده، هنرمندان هستند. طبیعتا کشوری که در دنیا به عنوان مهد هنر و موسیقی شناخته می شود باید بیش از کشورهای دیگر به هنرمندان توجه داشته باشد. اتریش، به عنوان یکی از بهترین و با ثبات ترین اقتصادهای اتحادیه اروپا و عضوی از پیمان شنگن، فرصت اعطای اقامت به هنرمندان را برای این گروه مهیا کرده است. در حقیقت با برنامه مهاجرتی ویژه ارائه شده، هنرمندان می توانند به اقامت دائم اتریش دست پیدا کنند. اقامت هنرمندان در اتریش فقط به افراد نخبه در زمینه های مختلف هنری از جمله هنرهای نمایشی، موسیقی، سینما، نویسندگی، عکاسی، نقاشی، مجسمه سازی، گرافیک، سفالگری، کاشی کاری، قالی بافی، خطاطی و ... که واقعا در زمینه هنری تخصصی خود جزو نخبگان باشند تعلق می گیرد.

    ادامه مطلب ...
  • ثروتمندترین کشورهای جهان

    1398/10/28 - 09:47:59
    ثروتمندترین کشورهای جهان

    همه ساله بانک “کردیت سوئیس” کشورها را بر اساس سرانه ثروت شان رده بندی نموده و گزارشی از لیست ثروتمندترین کشورهای جهان تهیه می نماید. از اصلی ترین مولفه های ارزیابی و مقایسه وضعیت زندگی مردم با یکدیگر در کشورهای مختلف جهان می توان به مولفه متوسط ثروت اشاره نمود که متاثر از تولیدات ناخالص داخلی یک کشور و جمعیت آن بوده و در واقع از نتیجه تقسیم کل تولیدات ناخالص داخلی سالانه یک کشور بر جمعیت آن کشور حاصل می شود. ایرادی که به این نتیجه و مولفه گرفته شده، عدم در نظر گرفتن اختلاف بین درآمدهای مختلف بوده و از همین رو بانک “کردیت سوئیس” همه ساله گزارشی را مشتمل بر رده بندی کشورها بر حسب سرانه ثروت و میانه ثروت منتشر می نماید.

    ادامه مطلب ...
  • آثار معماری و زندگینامه آلوار آلتو معمار برجسته فنلاندی

    1398/10/27 - 11:49:49
    آثار معماری و زندگینامه آلوار آلتو معمار برجسته فنلاندی

    معماری یکی از محبوب ترین رشته های مهندسی و در عین حال هنری به شمار می رود که در تمامی نقاط دنیا مشتاقان بسیاری همه ساله برای تحصیل آن در دانشگاه های مختلف اپلای می کنند. مشتاقان تحصیل معماری و همچنین دانشجویان این رشته می بایست با زندگی و آثار معماران برجسته از جمله آلوار آلتو آشنایی کافی پیدا کنند، تا بتوانند مسیر زندگی خود را به صورت هدفمند رقم بزنند. در حقیقت آشنایی با تلاش های معماران بزرگ، می تواند به مثابه موتور محرک برای معماران جوان تلقی شود و آنان را با انگیزه بیشتر به کار و مداومت برای رسیدن به موفقیت های چشمگیر در این رشته سوق دهد. از این رو جهت آشنایی معماران جوان و دانشجویان و علاقمندان رشته معماری بر آن شدیم در این مطلب به معرفی آثار معماری و زندگینامه آلوار آلتو معمار برجسته فنلاندی بپردازیم. با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب ...
  • کدام کشورها پاسپورت می فروشند؟

    1398/10/26 - 10:35:16
    کدام کشورها پاسپورت می فروشند؟

    بسیاری افراد که توانایی مالی خوبی دارند امروزه ترجیح می دهند برای خود و اعضای خانواده شان اقدام به دریافت پاسپورت دوم نمایند. البته کشورهایی که در ازای دریافت پول تابعیت می دهند کشورهای چندان کمی هم نیستند و از این رو افرادی که نیت اخذ پاسپورت دوم را دارند دستشان برای انتخاب کشور باز است. جالب اینجاست که این کشورها در قاره های مختلف قرار گرفته اند و حتی در قاره اروپا نیز می توان کشورهایی که پاسپورت می فروشند را یافت. فقط کافیست بدانید که کدام کشورهای اروپایی در ازای دریافت پول شهروندی و پاسپورت دوم می دهند؟ در این مطلب قصد داریم به اختصار برای مشتاقان اخذ پاسپورت دوم شرح دهیم که کدام کشورها پاسپورت می فروشند؟

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top