info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • امتیاز بندی متقاضیان مهاجرت به استرالیا

    1398/10/25 - 09:59:26
    امتیاز بندی متقاضیان مهاجرت به استرالیا

    قبل از اقدام به مهاجرت به کشوری چون استرالیا بهتر است تمامی جوانب و شرایط را در نظر گرفت تا این امر بدون کمترین مشکلی و با موفقیت صورت گیرد. از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار در مهاجرت به استرالیا کسب حد نصاب امتیاز برای ورود به این کشور بوده که در واقع این امتیاز بندی به اداره مهاجرت امکان ارزیابی افراد واجد شرایط برای اخذ ویزای اقامت دائم این کشور را داده و در حال حاضر حد نصاب امتیاز بندی متقاضیان مهاجرت به استرالیا طبق گفته وزیر مهاجرت این کشور، ۶۵ می باشد. هر چه میزان این امتیاز بالاتر رود امکان مهاجرت به استرالیا بالاتر خواهد رفت.

    ادامه مطلب ...
  • جدول معادل سازی آزمون های زبان انگلیسی مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

    1398/10/20 - 10:25:10
    جدول معادل سازی آزمون های زبان انگلیسی مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

    در سال های اخیر نیاز به یادگیری زبان بالاخص زبان انگلیسی و داشتن مدرک بین المللی معتبر، به منظور ورود به مجامع جهانی و یا مهاجرت کاری یا تحصیلی افزایش یافته و از همین رو تقاضا برای شرکت در کلاس های انگلیسی و آزمون های مربوطه به مرتبا در حال افزایش است. در این راستا کشورها بر اساس استانداردهای بین المللی آزمون هاو مدارکی را به عنوان معیار در نظر گرفته اند که دارای اعتبار جهانیست که از جمله آن ها می توان به مدارک آیلتس و تافل اشاره نمود. هدف مشترک این آزمون ها سنجش و ارزیابی دانش زبانی فرد بوده و اکثر آن ها شامل آزمون هایی مبتنی بر ارزیابی مهارت های گفتاری، شنیداری، نوشتاری و درک مطلبند. از جمله کشورهایی که ارائه مدرک زبان معتبر برای مهاجرت به آن ضروریست کشور استرالیاست که میزان نمره درخواستی اش برای هر آزمون با توجه به دلیل و ماهیت مهاجرت متفاوت می باشد. برای مثال نمره زبان مورد نیاز برای مهاجرت کاری به استرالیا متفاوت از نمره درخواستی در مهاجرت تحصیلی ست. همانطور که گفته شد آزمون ها و مدارک زبان متنوع بوده، از این رو در بیشتر مواقع هنگام اعلام شرایط و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت، نمره درخواستی و معادل های آن را در هر آزمون ذکر می گردد. جدول زیر نمونه ای از جدول معادل سازی آزمون های زبان انگلیسی مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیاست.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه اسلو نروژ

    1398/10/13 - 11:58:32
    دانشگاه اسلو نروژ

    بهترین، بزرگترین، قدیمی ترین و مطرح ترین دانشگاه کشور نروژ، دانشگاه اسلو می باشد که در سال 1811 میلادی با الگوبرداری از دانشگاه هموبولت آلمان در پایتخت این کشور منطقه اسکاندیناوی تاسیس شده و از دانشگاه های دولتی این کشور به شمار می رود. دانشگاه اسلو نروژ که در زبان نروژی Universitetet i Oslo و در زبان انگلیسی University of Oslo و در زبان لاتین Universitas Osloensis نامیده می شود در حال حاضر با حدود 3400 نفر عضو هیئت علمی پذیرای بیش از 27 هزار دانشجو از سراسر دنیا می باشد که در رشته های مختلف این دانشگاه به زبان های انگلیسی و نروژی مشغول تحصیل هستند. در ابتدای تاسیس، این دانشگاه با نام دانشگاه شاهنشاهی فردریک شروع به فعالیت نمود که وجه تسمیه آن فردریک ششم پادشاه دانمارک و نروژ بود و در سال 1939 میلادی نام کنونی یعنی دانشگاه اسلو نروژ بر آن نهاده شد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای مهارت نیوزلند

    1398/10/10 - 09:39:53
    ویزای مهارت نیوزلند

    روش های مختلفی همانند سرمایه گذاری، تحصیل و یا ازدواج در نیوزلند و همچنین داشتن مهارت های مورد نیاز کشور نیوزلند می تواند منجر به اقامت در این کشور گردد. ارزیابی برای موافقت یا عدم موافقت با درخواست از طریق یکی از این روش ها بواسطه سیستم امتیاز دهی صورت می پذیرد، لذا متقاضی می بایست امتیازات لازم را کسب نماید. یکی از روش های رایج در مهاجرت به نیوزلند اقدام از طریق تخصص و اخذ ویزای مهارت نیوزلند می باشد که از عوامل و شرایط تاثیر گذار در اخذ این نوع ویزا و امتیازدهی مرتبط به آن می توان به سن، مدرک زبان انگلیسی، تحصیلات آکادمیک، سابقه کاری مرتبط و .... اشاره نمود. ویزای مهارت نیوزلند برای آن دسته از افرادی تهیه شده که تخصصشان به رشد اقتصادی و تامین نیروی کار نیوزلند کمک می نماید. ارزیابی شرایط متقاضیان در ویزای مهارت نیوزلند شامل ارزیابی اولیه­ شرایط متقاضی بر اساس فرم تکمیل شده انگیزه نامه expression of interest ( EOI) بوده که در صورت کسب امتیاز ۱۶۰ یا بالاتر  متقاضی می تواند بدون هیچ مشکلی موفق به اخذ ویزا شود، اما در صورتی که حداقل امتیاز لازمِ ۱۰۰ کسب شود متقاضی در لیست انتظار قرار خواهد گرفت.

    ادامه مطلب ...
  • پردرآمدترین مشاغل در آلمان

    1398/10/06 - 10:12:41
    پردرآمدترین مشاغل در آلمان

    آلمان کشوری صنعتی و پیشرفته در اروپای غربی به شمار رفته که با داشتن اقتصادی پویا به نیروی کار متخصص نیاز مبرم دارد. از این رو به شدت به جذب نیروی کار ماهر و ورزیده روی خوش نشان می دهد. موارد بسیار زیادی وجود دارد که موجب جذابیت آلمان به عنوان مقصد مهاجرت کاری می شود. فرصت های شغلی متعدد، درآمد مناسب، شرایط مناسب کار و تامین اجتماعی مناسب از اصلی ترین دلایل اقبال به مهاجرت کاری به آلمان است. برای مشتاقان اخذ ویزای کار آلمان قصد داریم در این مطلب به معرفی پردرآمدترین مشاغل در آلمان بپردازیم. با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب ...
  • انگیزه نامه تحصیلی یا SOP

    1398/09/29 - 12:50:27
    انگیزه نامه تحصیلی یا SOP

    هر فردی که برای تحصیل در یکی از دانشگاه های خارج از کشور اپلای می کند می بایست تمامی ملزومات گرفتن پذیرش تحصیلی و ویزای دانشجویی را برای ارائه به دانشگاه مدنظر برای تحصیل و سفارتخانه کشور مورد نظر جمع آوری و ارائه نماید. داشتن مدرک زبان، سوابق تحصیلی و ریز نمرات و مدارک اثبات تمکن مالی از این موارد به شمار می رود. اما برای تحصیل در اکثر کشورها ارائه انگیزه نامه تحصیلی یا SOP نیز از موارد الزامی به شمار می رود. تقریبا برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع دکتری در تمامی کشورها داوطلبان می بایست انگیزه نامه تحصیلی یا SOP را به دانشگاه مربوطه ارائه دهند. در بسیاری از کشورها برای اخذ پذیرش مقطع کارشناسی ارشد نیز لازم است که انگیزه نامه تحصیلی یا اس او پی به دانشگاه مورد نظر ارائه شود. اما برخی از کشورها در مرحله بعد از پذیرش تحصیلی یعنی مرحله اخذ ویزای دانشجویی نیز انگیزه نامه تحصیلی یا اس او پی را از متقاضیان طلب می کنند و متقاضی می بایست اس او پی خود را به سفارتخانه کشور مورد نظر جهت اخذ ویزای دانشجویی ارائه نماید. در این مطلب قصد داریم به تفصیل به معرفی انگیزه نامه تحصیلی یا SOP و چگونگی نوشتن آن بپردازیم. با ما همراه باشید

    ادامه مطلب ...
  • بیزینس پلن چیست؟ تاثیر بیزینس پلن در اخذ اقامت چیست؟

    1398/09/26 - 14:45:02
    بیزینس پلن چیست؟ تاثیر بیزینس پلن در اخذ اقامت چیست؟

    برنامه کسب و کار یا بیزینس پلن که به آن طرح توجیهی کسب و کار نیز می گویند، در حقیقت یک چارچوب برای نظم دهی و مدیریت بهتر در زمینه کسب و کار و تجارت است که موجب می شود کسب و کار از پایه درست بنا نهاده شود و همه چیز با برنامه ریزی و بر اساس چشم انداز از پیش تعیین شده پیش برود. می دانیم که از ویژگی های شخصیتی کارآفرینان عدم وجود ترس در آن ها و ریسک پذیری بالا می باشد. اما این به معنای بی برنامه بودن و فقط با شجاعت زیاد قدم در مسیر نهادن نیست. بالعکس می توان به وضوح دریافت که کارآفرینان موفق بی گدار به آب نمی زنند. این افراد حتما از پایه با گرفتن مشاوره از متخصصین کلیه رشته های مرتبط با کسب و کار خود، برنامه ریزی دقیقی را به صورت منعطف انجام می دهند و یک چشم انداز هم برای کسب و کار خود تعیین می کنند تا با برنامه ریزی های دقیق، سعی کنند کسب و کار را به چشم انداز مورد نظر برسانند. افرادی هم که قصد دارند از طریق راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری در ثبت شرکت به کشوری دیگر مهاجرت کرده و اقامت آن کشور را اخذ نمایند، می بایست یک بیزینس پلن یا برنامه کسب و کار کاملا توجیه پذیر و قانع کننده ارائه دهند تا کارشناسان متخصص در اداره مهاجرت کشور مورد نظر را قانع نمایند که طرح کسب و کار مورد نظر اجرایی خواهد بود و می تواند موجب سوددهی و در نتیجه آن ایجاد اشتغال در کشور مورد نظر و پرداخت مالیات به دولت کشور مورد نظر گردد. به همین علت در این مطلب قصد داریم به تفصیل توضیح دهیم که بیزینس پلن چیست؟ تاثیر بیزینس پلن در اخذ اقامت چیست؟

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه لوند سوئد

    1398/09/24 - 14:29:18
    دانشگاه لوند سوئد

    برترین دانشگاه سوئد دانشگاه لوند یا Lund University می باشد که در قاره اروپا و جهان نیز از اعتبار و ارزش بسیار بالایی برخوردار است. قرار گرفتن نام دانشگاه لوند سوئد در بین 100 دانشگاه برتر دنیا در اکثر رتبه بندی های معتبر از جمله QS خود موید ارزش تحصیل در این دانشگاه است. هزینه تحصیل در سوئد به طور کلی و به ویژه در دانشگاه لوند نسبت به ارزش و اعتبار مدرک تحصیلی دریافتی، بسیار مناسب است و تحصیل در این دانشگاه را توجیه پذیر می کند. دانشگاه لوند سوئد در شهری به همین نام واقع در استان اسکانیا، در سال 1666 میلادی تاسیس شده و از قدیمی ترین دانشگاه های شمال قاره اروپا محسوب می شود. این دانشگاه در طول زمان گسترش بسیاری یافته است و امروزه دارای 8 دانشکده و پردیس های متعددی در شهرهای مختلف این کشور از جمله هلسینگبورگ و مالمو می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای

    1398/09/23 - 11:26:24
    اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای

    در خارج از کشور از جمله در کلیه کشورهای اروپایی رستوران های زنجیره ای بین المللی مانند مک دونالد یا McDonald's، برگر کینگ یا BURGER KING، ساب وی یا SUBWAY، کی اف سی یا KFC، دومینوز پیتزا یا Domino’s Pizza، و پیتزا هات یا Pizza Hut رونق فراوانی دارند و در جای جای تمامی شهرهای کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی می توان شعبی از این رستوران های زنجیره ای را یافت. به طور معمول شهروندان کلیه کشورها خرید از این رستوران های زنجیره ای را که یک استاندارد مشترکی از کیفیت را دارا هستند ترجیح می دهند. از طرف دیگر مسافران و گردشگران ورودی به کشوهای مختلف هم که در مورد مطابقت سلیقه خود با غذاهای محلی مقصد سفر خود دچار تردید هستند، مراجعه به این رستوران های زنجیره ای را گزینه ای بدون ریسک و مطمئن برای خود در نظر می گیرند. از این رو سرمایه گذاری در تاسیس یک شعبه از این رستوران های زنجیره ای مطرح می تواند بسیار عقلانی بوده و به سود زیادی منجر گردد. علاوه بر سوددهی خوب، امکان اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای نیز مورد جذاب دیگری است که سرمایه گذاری در تاسیس شعبه ای از این رستوران ها را بسیار توجیه پذیر می کند.

    ادامه مطلب ...
  • بلوکارت یا کارت آبی اتحادیه اروپا

    1398/09/22 - 11:00:17
    بلوکارت یا کارت آبی اتحادیه اروپا

    در واقع بلوکارت یا کارت آبی اتحادیه اروپا که به EU Blue Card شهرت دارد، مجوزی تایید شده در اتحادیه اروپا به شمار می رود که افراد متخصص غیر اروپایی با داشتن آن می توانند برای کار و زندگی در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا به جز انگلستان، ایرلند و دانمارک مستقر و مقیم شوند. به طور خلاصه بلوکارت یا کارت آبی اتحادیه اروپا را می توان اجازه کار مورد تایید کشورهای عضو این اتحادیه تعریف کرد.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top