info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • دانشگاه فنی مونیخ آلمان

    1398/08/16 - 12:05:29
    دانشگاه فنی مونیخ آلمان

    بهترین دانشگاه کشور آلمان که سال هاست رتبه بین المللی بسیار مناسبی را به خود اختصاص داده دانشگاه فنی مونیخ یا دانشگاه صنعتی مونیخ است که در زبان آلمانی Technische Universität München نامیده می شود و آن را به اختصار دانشگاه TUM هم می شناسند. تاسیس دانشگاه فنی مونیخ آلمان که از بزرگ ترین موسسات فناوری کشور آلمان به شمار می رود، به سال 1868 میلادی بر می گردد که ابتدا یک مرکز تحصیل رشته علوم طبیعی به شمار می رفت. اما در طول زمان رشته های تحصیلی این دانشگاه گسترش پیدا کرد و به همین سبب این دانشگاه از نظر کالبدی نیز پردیش های جدیدی را افتتاح نمود. امروزه پردیس اصلی دانشگاه فنی مونیخ آلمان در خود این شهر واقع است و همچنین در دو شهر Garching و freising-weihenstephan نیز، این دانشگاه دارای پردیس می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه چینهوا چین

    1398/08/15 - 10:40:28
    دانشگاه چینهوا چین

    یکی از برترین دانشگاه های قاره آسیا و جهان دانشگاه چینهوا چین می باشد که یکی از 9 دانشگاه اتحادیه C9 می باشد. اتحادیه C9 متشکل از 9 دانشگاه برتر قرار گرفته در سرزمین اصلی چین می باشد که روی هم فقط 3 درصد محققان کشور را در خود دارند، اما 10 درصد بودجه تحقیقات ملی کشور چین به این دانشگاه ها اختصاص پیدا می کند. در سال های اخیر در اکثر رتبه بندی های دانشگاه های دنیا، دانشگاه چینهوا چین به عنوان دانشگاه اول این کشور و یکی از 30 دانشگاه برتر دنیا انتخاب شده است و این خود ارزش تحصیل در این دانشگاه را به خوبی نمایان می کند. 

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه فناوری دلفت هلند

    1398/08/10 - 11:52:44
    دانشگاه فناوری دلفت هلند

    بهترین دانشگاه هلند که از بهترین دانشگاه های فنی مهندسی اروپا و جهان به شمار می رود، دانشگاه فناوری دلفت می باشد که در زبان هلندی Technische Universiteit Delft خوانده می شود. دانشگاه فناوری دلفت هلند در تاریخ هشتم ژانویه سال 1842 میلادی به دستور ویلیام دوم پادشاه وقت این کشور تاسیس شد و امروزه به عنوان یک دانشگاه دولتی به کار خود ادامه می دهد. 

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه چارلز پراگ جمهوری چک

    1398/08/07 - 11:18:49
    دانشگاه چارلز پراگ جمهوری چک

    بدون شک معتبرترین دانشگاه کشور جمهوری چک دانشگاه چارلز پراگ یا Charles University in Prague است که نام دیگر آن دانشگاه کارلف می باشد. دانشگاه چارلز پراگ جمهوری چک به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین دانشگاه این کشور در سال 1348 میلادی به دستور چارلز چهارم پادشاه امپراتوری روم در شهر پراگ تاسیس شد و از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا و جهان نیز محسوب می گردد. یکی از دلایل شهرت دانشگاه چارلز پراگ جمهوری چک این بوده که آلبرت انیشتین سال ها در آن به تدریس و تحقیق پرداخته است. امروزه دانشگاه چارلز پراگ جمهوری چک به علت کیفیت بالای تحصیل علوم پزشکی در آن شناخته می شود و همین امر موجب شده همه ساله متقاضیان پرشماری برای اخذ پذیرش رشته های علوم پزشکی در آن اپلای کنند. به ویژه که در سال های اخیر مسئولین این دانشگاه برای جذب بیشتر دانشجویان بین المللی دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی را نیز راه اندازی کرده اند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

    1398/08/05 - 11:40:08
    دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی

    بهترین دانشگاه کشور اسلوونی، دانشگاه لیوبلیانا می باشد که در زبان محلی Univerza v Ljubljani خوانده می شود. این دانشگاه که یک دانشگاه دولتی محسوب می شود، بزرگ ترین و قدیمی ترین دانشگاه کشور اسلوونی نیز به شمار می رود و در سال 1919 میلادی در شهر لیوبلیانا پایتخت کشور اسلوونی تاسیس شده است. این دانشگاه برای ترویج و توسعه تحقیقات پایه و کاربردی و اشاعه علم و هنر با در نظر داشتن فرهنگ و اخلاق تاسیس شده و سال هاست به ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی می پردازد. همچنین دانشگاه لیوبلیانا اسلوونی با بیش از 63 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف، یکی از بزرگ ترین دانشگاه ها در سراسر قاره سبز به شمار می رود. 

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه ییل آمریکا

    1398/08/03 - 11:04:27
    دانشگاه ییل آمریکا

    یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه های آمریکا و جهان که رتبه بسیار درخوری را همه ساله در رده بندی دانشگاه های دنیا به خود اختصاص می دهد، دانشگاه ییل یا Yale University می باشد. این دانشگاه که از قدیمی ترین دانشگاه های آمریکا به شمار می آید، در سال 1701 میلادی در شهر نیوهیون ایالت کانتیکت آمریکا تاسیس شد و امروزه به عنوان یک دانشگاه خصوصی در این کشور به فعالیت خود ادامه می دهد. بیش از 4400عضو هیات علمی که در میان آنان چهره های علمی برجسته به وفور یافت می شود، کادر آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه ییل آمریکا را تشکیل می دهد. در این مقاله قصد داریم به ویژگی ها و رتبه دانشگاه Yale پرداخته و به شرایط اخذ پذیرش تحصیلی و رشته های تحصیلی ارائه شده در آن نیز اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه موناش استرالیا

    1398/07/26 - 11:48:23
    دانشگاه موناش استرالیا

    یکی از مشهورترین دانشگاه های استرالیا که در سال 1958 میلادی در شهر ملبورن به عنوان دومین دانشگاه قدیمی ایالت ویکتوریا تاسیس شده، دانشگاه موناش یا Monash University می باشد. این دانشگاه معتبر، یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی به شمار رفته و عضو انجمن موسسات آموزش عالی جنوب شرق آسیا نیز می باشد. همچنین دانشگاه موناش استرالیا تنها دانشگاه این کشور است که به عضویت اتحادیه مراکز آکادمیک و دانشگاه های بهداشت و درمان دنیا درآمده است. این دانشگاه در میان 1 درصد دانشگاه های برتر دنیا طبقه بندی می شود و به همین علت بسیاری از جوانان از سراسر دنیا مشتاق تحصیل در آن هستند.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه بیلکنت آنکارا

    1398/07/19 - 10:19:22
    دانشگاه بیلکنت آنکارا

    دانشگاه بیلکنت یا Bilkent üniversitesi یکی از بهترین دانشگاه های خصوصی یا غیر انتفاعی در کشور ترکیه به حساب می آید که سال هاست رتبه بین المللی مناسبی داشته و در جمع سه دانشگاه برتر ترکیه همواره نام آن دیده می شود. تاریخچه این دانشگاه به سال 1984 میلادی باز می گردد که در این سال به عنوان اولین دانشگاه خصوصی در ترکیه شروع به فعالیت نمود. توسعه آن هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در این عمر نسبتا کوتاه به حدی بوده که امروزه حدود 1000 عضو هیات علمی از 40 کشور دنیا و بیش از 11 هزار دانشجو دارد که حدود 1000 نفر از آنان دانشجویان بین المللی می باشند. نام این دانشگاه در حقیقت مخفف عبارت Bilim Kenti است که عبارتی به زبان ترکی استانبولی بوده و به معنای شهر دانش است. شعار دانشگاه بیلکنت آنکارا به خوبی گویای اهداف عالی آن می باشد  و عبارتست از: " بیا بیلکنت، برو جهان را کشف کن".

    ادامه مطلب ...
  • تحصیل در آفریقای جنوبی

    1398/07/12 - 11:22:24
    تحصیل در آفریقای جنوبی

    کشور آفریقای جنوبی که یکی از زیباترین مقاصد توریستی به شمار می آید در جنوبی ترین نقطه قاره آفریقا قرار دارد و بخشی از آن توسط اقیانوس اطلس و هند محاصره شده است. آفریقای جنوبی سه پایتخت مجزا برای قوه های مجریه، قضاییه و مقننه به ترتیب در شهرهای پرتوریا، بلومفونتن، کیپ تاون در نظر گرفته است و از شهر های مهم دیگر آن می توان به ژوهانسبورگ و دوربان اشاره نمود. در این کشور که ملت آن مشهور به ملت رنگین کمان است، ۱۱ زبان وجود دارد که‌ ۹ زبان آن ریشه آفریقایی داشته و دو زبان دیگر انگلیسی و آفریکانس است که ریشه در زبان هلندی دارد. بر این اساس در صورتی که تا حدودی به زبان انگلیسی آشنا باشید برای برقراری ارتباط در این کشور با مشکل مواجه نخواهید شد. شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که افراد زیادی را ترغیب به تحصیل در آفریقای جنوبی می نماید،‌ امکان گویش به زبان انگلیسی در این کشور آفریقایی می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه ساپینزا رم ایتالیا

    1398/07/05 - 10:56:19
    دانشگاه ساپینزا رم ایتالیا

    یکی از برترین و قدیمی ترین دانشگاه های کشور ایتالیا، دانشگاه ساپینزا رم می باشد که بزرگترین دانشگاه اروپا نیز به شمار می رود. تاریخچه دانشگاه ساپینزای رم ایتالیا به سال 1303 میلادی بر می گردد که به دستور پاپ بونیفاس هشتم و در ابتدا به منظور مطالعات کلیسایی تاسیس شد. دانشگاه ساپینزا رم ایتالیا که در زبان ایتالیایی Sapienza - Università di Roma نامیده می شود یک دانشگاه دولتی در این کشور محسوب می شود و معنای کلمه ساپینزا در زبان ایتالیایی، حکمت و فرزانگی می باشد. این دانشگاه در نزدیکی کلیسای جامع و بزرگ Basilica di san lorenzo fouri le mura در شهر رم پایتخت ایتالیا قرار گرفته است که در ادامه بیشتر به معرفی دانشگاه ساپینزا رم ایتالیا خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top