info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

برنامه اعطای اقامت دائم استان کبک در سال 2019

همه ساله استان های کشور کانادا به طور جداگانه برنامه خود را برای جذب مهاجران خارجی اعلام می کنند. در همین راستا یکی از مهم ترین خبرهایی که منتشر شده برنامه اعطای اقامت دائم استان کبک در سال 2019 است که بر طبق آن این استان فرانسوی زبان کشور کانادا قصد دارد در این سال بیش از 40 هزار اقامت دائم اعطا نماید.



استان کبک تنها استان در کشور کانادا می باشد که مسئولیت کامل در مورد انتخاب مهاجرانی که این استان را به عنوان مقصد مهاجرت خود برگزیده اند، در اختیار دارد. افرادی که موفق به دریافت CSQ شوند این امکان را می یابند که به طور مستقیم برای دریافت اقامت دائم کشور کانادا به دولت این کشور درخواست دهند. در اعلام تعداد مهاجران جذب شده در این استان نسبت به گذشته می توان شاهد کاهش 10 درصدی بود. وزیر جدید مهاجرت استان کبک در این مورد گفته است که این کاهش موقتی برای این منظور انجام شده که تضمینی باشد برای اینکه افراد مناسبی جذب این استان فرانسوی زبان شوند و کارفرمایان کبکی نیز بهترین کارگران ماهر خارجی را برای انتخاب در اختیار داشته باشند. این کار البته با مخالفت نخست وزیر کانادا جاستین ترودو نیز همراه شده و وی در مورد کمبود نیروی کار در کبک ابراز نگرانی کرده و زمان کاهش پذیرش مهاجران در این استان را به هیچ وجه مناسب ندانسته است.

طبق اعلام مسئولان استان کبک بیش از 52 درصد افرادی که در سال 2019 جذب استان کبک خواهند شد از طریق برنامه مهاجرت کاری یا برنامه کارگر ماهر کبک QSWP به این استان کشور کانادا ورود پیدا خواهند کرد.

بر طبق همین اعلام استان کبک در سال 2019 حدود 23 هزار مهاجر و 19500 کارگر ماهر را از طریق مهاجرت کاری جذب می خواهند نمود. البته این تنها روش جذب مهاجر در این استان نخواهد بود و مسئولین این استان کانادا قصد دارند 3200 مهاجر را نیز از طریق سه برنامه کارآفرین کبک، برنامه کارگر خویش فرمای کبک یا Self-Employed و برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک جذب نمایند. 750 مهاجر نیز از طریق برنامه های دیگری مانند سایر دسته های مهاجرت کاری-اقتصادی مانند مددرسانان یا Caregivers و مشاغل دیگر جذب نماید.

اما حدود 16500 نفر نیز طبق این اعلام از طرقی مانند اسپانسرشیپ خانوادگی و برنامه های دیگر مهاجرتی استان کبک، به این استان کشور کانادا ورود پیدا خواهند کرد.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس  آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم کانادا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

 

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

 
  • برنامه اعطای اقامت دائم استان کبک در سال 2019



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top