info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • کار دندانپزشکی در کویت

    1399/02/13 - 11:03:28
    کار دندانپزشکی در کویت

    یکی از کشورهای منطقه خاورمیانه و حوزه خلیج فارس که بهترین بازار کار را سالهاست در زمینه های مختلف به ویژه در بخش بهداشت و درمان دارا می باشد، کشور کویت است. کشور با ارزش پول ملی بسیار بالا نه تنها برای متخصصان ایرانی بلکه برای متخصصان رشته های مختلف از سراسر دنیا به عنوان یک مقصد کاری فوق العاده ایده آل به حساب می آید. از این‌ رو در میان هموطنان عزیز ما نیز که در رشته های مختلف به ویژه رشته های مرتبط با بخش بهداشت و درمان و سلامت فعال هستند، استقبال فراوانی برای کار در کویت به چشم می خورد. یکی از رشته های مورد نیاز کشور کویت که شانس بالایی برای کار در بازار کار این کشور برای متخصصان آن وجود دارد رشته دندانپزشکی است. طبیعتا بدون طی کردن فرآیند معادل سازی مدرک دندانپزشکی در کویت امکان کار دندانپزشکی در کویت برای داوطلبان وجود نخواهد داشت.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه مستقل مادرید اسپانیا

    1399/02/12 - 11:07:59
    دانشگاه مستقل مادرید اسپانیا

    دانشگاه مستقل مادرید یا دانشگاه آتونوما که در زبان انگلیسی The Autonomous University of Madrid و در زبان اسپانیایی Universidad Autónoma de Madrid خوانده می‌ شود و به اختصار UAM نامیده می شود، یکی از برترین دانشگاه های کشور اسپانیاست که همواره رتبه ای بین یک تا سه را در میان برترین دانشگاههای این کشور به خود اختصاص داده است. دانشگاه مستقل مادرید اسپانیا یک دانشگاه دولتی این کشور به حساب آمده و در سال ۱۹۶۸ میلادی همزمان با تاسیس دانشگاه های مستقل بارسلونا و بیلبائو تاسیس شده است.

    ادامه مطلب ...
  • مقایسه اقامت تمکن مالی فرانسه و اتریش

    1399/02/10 - 23:22:23
    مقایسه اقامت تمکن مالی فرانسه و اتریش

    همانطور که می دانیم در میان روش های متعدد اخذ اقامت کشورها و مهاجرت، یکی از بهترین آنها که با کمترین میزان ریسک و خطر پذیری همراه است روش اخذ اقامت از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی می باشد که در زبان انگلیسی به FIP یا Financial Independent Person Resident Permit شناخته می شود. در این روش به هیچ وجه نیازی نیست که فرد متقاضی تمام سرمایه خود را از کشور مبدا خارج کرده و به کشور مقصد مهاجرت انتقال دهد تا بتواند اقامت کشور مورد نظر را کسب نماید. از این رو سرمایه وی در معرض مخاطره قرار نمی گیرد. همچنین عدم نیاز به سرمایه‌ گذاری کلان و راه اندازی کسب و کار و پرداخت مالیات در کشور مورد نظر نیز دیگر مزیت بزرگ این روش اخذ اقامت است. این روش بیشتر توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا ارائه می گردد در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا که ارائه دهنده برنامه مهاجرتی اخذ اقامت از طریق تمکن مالی هستند فرانسه و اتریش از بهترین گزینه ها به حساب می آیند. در این مطلب قصد داریم به مقایسه اقامت تمکن مالی فرانسه و اتریش با ذکر شرایط و مزایای هر یک بپردازیم با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه آمستردام هلند

    1399/02/07 - 23:37:06
    دانشگاه آمستردام هلند

    هلند یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل می باشد و آمستردام پایتخت آن نیز یکی از بهترین شهرها برای زندگی دانشجویی به شمار می رود. این شهر یکی از بهترین دانشگاه های سراسر اروپا را در خود جای داده که نام آن دانشگاه آمستردام هلند یا University of Amsterdam می باشد. تاسیس دانشگاه آمستردام به سال 1362 میلادی برمی گردد و این دانشگاه سومین دانشگاه قدیمی این کشور به حساب می آید. از سال 1632 تا 1877 نام این دانشگاه Athenaeum Illustre بوده و از سال 1877 تا 1961 نیز نام آن Municipal University of Amsterdam بوده است و پس از آن به نام دانشگاه آمستردام شناخته می شود. این دانشگاه دولتی کشور هلند با بیش از 200 دانشگاه معتبر در سراسر دنیا همکاری علمی و پژوهشی و حتی تبادل استاد و دانشجو دارد.

    ادامه مطلب ...
  • معادل سازی مدرک دندانپزشکی در قطر

    1399/02/07 - 00:16:34
    معادل سازی مدرک دندانپزشکی در قطر

    کشور قطر به عنوان کشوری سرمایه دار و متکی به منابع سرشار نفتی و گازی واقع در خلیج همیشه فارس در سال های اخیر به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرت‌ کاری به شمار می رود. اما به مانند سایر کشورهای دنیا برای برخی از رشته ها محدودیت‌ ها و سخت‌ گیری‌ های خاصی در این کشور نیز برای اعطای مجوز کار اعمال می گردد. طبیعتاً در راس این رشته ها، رشته های علوم پزشکی از جمله پزشکی دندانپزشکی داروسازی و سایر رشته های پیراپزشکی قرار دارند که به علت ارتباط مستقیم با جان و سلامت انسان ها دارای اهمیت و حساسیت فراوانی به حساب می آیند. به عنوان مثال به منظور ورود به بازار کار دندانپزشکی در قطر حتماً باید فرایند معادل سازی مدرک دندانپزشکی در قطر با موفقیت صورت گیرد. در غیر این صورت دندانپزشکان نمی ‌توانند مجوز کار طبابت در این کشور را دریافت نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • اخذ شهروندی ترکیه

    1399/02/03 - 08:41:51
    اخذ شهروندی ترکیه

    کشور ترکیه پیوند دهنده دو قاره آسیا و اروپاست که در مجاورت دریای سیاه، دریای مدیترانه و دریای اژه واقع شده است. این کشور به جهت فرهنگ منحصر به فرد،‌ و آب و هوای عالی و طبیعت زیبایش و نزدیکی فرهنگ مردمانش به ایرانیان، نه تنها یک مقصد گردشگری محبوب به حساب می آید، بلکه مقصد بسیاری از متقاضیان مهاجرت نیز بوده است. با توجه به رویکرد های جدید دولت ترکیه، این کشور در سال های اخیر برنامه های سرمایه گذاری متنوعی را برای ارایه پاسپورت و شهروندی ترکیه برای اتباع سایر کشورها و به ویژه ایرانی ها معرفی کرده است که تمامی این برنامه ها در راستای بهبود اوضاع اقتصادی و صنعتی این کشور طرح ریزی شده است. اخیرا دولت ترکیه در این برنامه های سرمایه گذاری اصلاحاتی نیز ایجاد نموده و تسهیلاتی را در روند سرمایه گذاری برای متقاضیان اخذ شهروندی ترکیه فراهم نموده است. در این مطلب به آخرین بروز رسانی و تغییرات قوانین اخذ پاسپورت ترکیه 2020 می پردازیم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه سابانجی ترکیه

    1399/02/01 - 08:58:56
    دانشگاه سابانجی ترکیه

    یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه که رتبه بین المللی مناسبی داشته و همه ساله با تعداد زیادی متقاضی از سراسر دنیا جهت اخذ پذیرش تحصیلی مواجه می شود، دانشگاه سابانجی می باشد که در زبان ترکی Sabancı Üniversitesi خوانده می شود. تاسیس این دانشگاه خصوصی به سال 1994 در شهر استانبول بر می گردد و البته اولین دوره تحصیلی برگزار شده در آن در روز 20 اکتبر سال 1999 آغاز شد. پردیس اصلی این دانشگاه در فاصله 15 کیلومتری شرق شهر استانبول در منطقه توزلا واقع است و مساحتی حدود 1353000 متر مربع را در بر می گیرد. در بخش شمالی این پردیس، مرکز بهداشت، مرکز ارتباط، سوئیت های اساتید و خوابگاه های دانشجویی واقع شده است. در بخش جنوبی پردیس اصلی دانشگاه سابانجی ترکیه، پیست پیاده روی، زمین فوتبال، دریاچه مصنوعی، سالن ورزش، مرکز نمایش و رستوران قرار گرفته است. در بخش مرکزی پردیس نیز ساختمان دانشکده ها به همراه دفتر ریاست دانشگاه واقع شده است.

    ادامه مطلب ...
  • دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور

    1399/01/29 - 23:26:14
    دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور

    بسیاری از آرایشگران کشورمان اعم از مردانه و زنانه همه ساله مشتاق گذراندن دوره های آموزش آرایشگری در خارج از کشور هستند تا بتوانند با جدید ترین مدل ها و متدهای آرایش و پیرایش، خدمات پوست و زیبایی و ... آشنا شوند و بتوانند با ارائه بهترین خدمات نوین به مشتریان خود، با جلب رضایت بیشتر آنان، مشتریان بیشتری را نیز جلب کنند. همچنین در پایان این دوره ها می توان مدارک معتبری نیز دریافت نمود.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه برگن نروژ

    1399/01/28 - 12:51:59
    دانشگاه برگن نروژ

    یکی از بهترین دانشگاه های نروژ، دانشگاه برگن می باشد که در زبان انگلیسی University of Bergen و در زبان نروژی Universitetet i Bergen خوانده می شود. تاریخ تاسیس رسمی دانشگاه برگن نروژ به سال 1946 میلادی بر می گردد، این در حالی است که از سال 1825 میلادی فعالیت های اولیه علمی در آن آغاز شده بوده است. این دانشگاه یک دانشگاه عمومی یا دولتی به حساب می آید و محل قرار گیری آن شهر برگن در کشور نروژ است. این شهر دومین شهر بزرگ کشور نروژ است و در سال 2000 لقب یکی از پایتخت های فرهنگی اروپا را بدست آورده است.

    ادامه مطلب ...
  • آزمون TUS ترکیه

    1399/01/24 - 10:25:31
    آزمون TUS ترکیه

    آزمون TUS ترکیه در واقع خلاصه شده عبارت Tıpta Uzmanlık Sınavı می باشد که برای  ورود به دوره های تخصص در رشته های پزشکی، دامپزشکی و شیمی، بیو شیمی و رشته های مرتبط به جز تخصص بیولوژی می باشد که معمولا در ماه های آپریل و سپتامبر هر سال در شهر آنکارا برگزار می شود و کلیه داوطلبان بومی یا غیر بومی باید در آن شرکت کنند. لازم به ذکر است آزمون تخصص دندانپزشکی جدا از این آزمون بوده و DUS نام دارد. برگزار کننده های این آزمون ها دانشگاه های دولتی، خصوصی، سازمان های OSYM و YÖK می باشند.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top